sc
door scanner Jul 6, 2015 om 13:35
Computers & telefonie

Pincode verwijderen

Ik gebruik een oude Nokia 3310. Hoe kan ik mijn pincode definitief verwijderen? Ik kan de pincode wel wijzigen, maar niet verwijderen.

3738 5 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jul 6, 2015 om 14:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik neem aan dat je bedoelt dat er helemaal niet meer om een pincode gevraagd wordt? Dat kun je uitzetten bij Menu - Beveiligingsinstellingen.

sc
door scanner - Jul 6, 2015 om 14:08
36 Antwoorden / 60 Vragen

dat is juist het probleem. Ik kan wel de pincode wijzigen, maar er wordt geen optie gegeven om géén pincode te willen.

Cookies
door Cookies - Jul 6, 2015 om 14:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik lees in de gebruiksaanwijzing dat sommige simkaarten het uitschakelen van een pincode niet ondersteunen. Misschien is dit bij jou het geval.

Voor het geval je geen gebruiksaanwijzing (meer) hebt, Gebruiksaanwijzing. Dan kun je zelf het e.e.a. nog checken.

ph
door philip36 - Jul 6, 2015 om 15:44
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Kunt u bij wijzigen in het veld voor de nieuwe pincode niets invullen en dan op wijzigen drukken?
Want het is tenslotte toch wijzigen wat u wilt doen.

sc
door scanner - Jul 6, 2015 om 16:04
36 Antwoorden / 60 Vragen

Ik ben er inmiddels achter gekomen dat er een ingebouwde beveiliging zit en een pincode vereist is en niet te verwijderen.

Dank ieder die gereageerd heeft
Scanner