jo
door jolandekoudijs Dec 2, 2012 om 16:39
Geldzaken & recht

Pinnen

Ik heb onlangs 150 euro gepind bij de ING, maar ontving slechts 100 euro. De ING onderzoekt soort gebeurtenis, en ik kreeg bericht 'er is geen fout gemaakt'. Ik ben dus mijn geld kwijt. Komt dit vaker voor vraag ik me af?

695 8 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Dec 2, 2012 om 17:00
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Weet zeker dat er geen geld terug komt? Er is voor de ING natuurljk een storingsbewijs of dergelijke nodig om het teruggeven van de 50 euro te kunnen verantwoorden. Daarom de mededeling: er is geen fout geconstateerd. Nu neem ik aan dat men denkt dat je iets fout hebt gedaan bij het uitnemen van het geld. Ik betwijfel of dit vaker voorkomt.

ew
door ew - Dec 2, 2012 om 17:24
116 Antwoorden / 12 Vragen

Of het een storing betreft weet ik niet maar vorige maand had ik in Rotterdam (Ahoy) €20.00 uit de automaat gepind. Eer gisteren kreeg ik een terugstorting ING ivm Correctie.

zoekster
door zoekster - Dec 2, 2012 om 17:26
10965 Antwoorden / 34 Vragen

We hebben de afgelopen tijd 1 keer iemand op het Kassaforum gehad die bij de SNS-bank met geld pinnen te weinig had gekregen. Die persoon had er meteen allemaal mensen erbij gehaald, zodra het gebeurde. Ook daar konden ze de fout niet terugvinden. Toch heeft hij uit coulance zijn geld (ik geloof ook 50 euro) teruggekregen. Maar ja, zo coulant zullen banken niet steeds zijn. Vervelend voor je.

hutch
door hutch - Dec 2, 2012 om 17:50
4515 Antwoorden / 29 Vragen

U dacht toch niet dat ING echt (!) een 'onderzoek' ging instellen, of.....?

En als (!) zij een onderzoek hebben ingesteld, dacht u dan werkelijk dat, als zij een fout in hun systeem zouden vinden, dit ook nog eens (gaan) toegeven?

Dit klinkt net als wanneer PostNL een (zogenaamd) 'onderzoek' zou gaan instellen naar 'vermiste' poststukken: gewoon lachwekkend dus!

Al deze grote bedrijven hebben echt de lak aan hun klanten. De uitslagen van al die zogenaamde onderzoeken zijn bij voorbaat al bekend! Vul zelf maar verder in.

zwemmer
door zwemmer - Dec 2, 2012 om 18:44
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Wat maakt dat nu uit? Het spel moet gespeeld worden of het nu linksom of rechtsom is. We moeten elkaar iets wijsmaken om geloofwaardig te zijn.

dearagain
door dearagain - Dec 2, 2012 om 20:10
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*prima reaktie hutch!

*de riedeltjes (bij de ondernemers) liggen op voorhand al op het bureau

di
door digioma - Dec 2, 2012 om 21:07
646 Antwoorden / 29 Vragen

Niet direct zo negatief, maar je moet wel direct actie ondernemen wanneer je een tekort aan bankbiljetten ontdekt. Paar weken geleden wilden we contant geld pinnen bij de ING binnen bij een groot bedrijf. Hele riedel afgewerkt en tenslotte... geen geld.
Ik ben bij de pinautomaat blijven staan en echtgenoot naar de balie van het warenhuis... die gaven ons hun telefoon ter beschikking en belden zelfs (op een zaterdag) de ING-desk voor ons. Door de ING werden ons wat gegevens gevraagd ter verificatie en toen kon men even later melden dat er niets van onze rekening was gehaald omdat de transactie halverwege was gestopt; mogelijk een storing.
Iedereen was erg hulpvaardig. Het bedrijf was trouwens de Media Markt. Zou 't zo kunnen zijn dat je een bankkbiljet bent vergeten mee te pakken uit de sleuf?

jo
door jorisw - Dec 2, 2012 om 22:21
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=dearagain schreef op zondag 2 dec 2012, 20:10]*prima reaktie hutch!

*de riedeltjes (bij de ondernemers) liggen op voorhand al op het bureau

Gedraag jij je dan ook zo op je werk dat je zo precies weet hoe men hier mee om gaat?