pa
door patyvveen Jun 4, 2010 om 17:22
Geldzaken & recht

Plaatsen meter door Stedin

Vraagje??

Twee weken geleden heb ik een woning geaccepteerd waarin geen meter geplaatst is. Tenminste verwijderd i.v.m. een wietplantage vorige bewoner.

Nu ben ik ongeveer 2 wkn. bezig met stedin voor het plaatsen van een meter maar zit nog steeds te wachten op een brief van Stedin.
Zucht.

Weet iemand wat de te volgen procedure is.
Nu heb ik ook gehoord dat zolang de meter nog niet geplaatst is ik geen huur zou hoeven betalen.
Is dat zo?

Wat zijn eigenlijk mijn rechten. Officieel gaat de huurcontract vanaf 15 juni in. Deze heb ik trouwens nog niet ondertekend terugontvangen van de verhuurder. Wel heb ik deze ondertekend.

Iemand enig idee??

alvast bedankt voor de reacties
groetjes Nikkie

539 7 Rapporteer

getty
door getty - Jun 4, 2010 om 17:29
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Deze soortgelijke vraag heeft u gisteren ook al gepost. Het is handiger om in dat topic hierover verder te praten en geen herhaling te posten.

melomaan
door melomaan - Jun 4, 2010 om 17:33
157 Antwoorden / 1 Vragen

Originele topic staat hier.

getty
door getty - Jun 4, 2010 om 17:40
4179 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=melomaan schreef op vrijdag 4 jun 2010, 17:33]Originele topic staat hier.

dank je! ik wist niet hoe ik dat kon doen!

pa
door patyvveen - Jun 4, 2010 om 18:20
2 Antwoorden / 2 Vragen

Mijn oprechte excuses aan een ieder die het berichtje 2 x heeft moeten lezen.

melomaan
door melomaan - Jun 4, 2010 om 18:41
157 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=getty schreef op vrijdag 4 jun 2010, 17:40][quote=melomaan schreef op vrijdag 4 jun 2010, 17:33]Originele topic staat hier.

dank je! ik wist niet hoe ik dat kon doen!

Hoi Getty,

Een woord of stukje tekst aanklikken.
In het 'blokje' rechtsboven op het 'kettinkje' klikken. Er komt dan een venster waar je de URL in kunt zetten.
Even bij preview kijken of de link werkt...en klaar is Kees.

Grtz. Melomaan

getty
door getty - Jun 4, 2010 om 19:54
4179 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=melomaan schreef op vrijdag 4 jun 2010, 18:41][quote=getty schreef op vrijdag 4 jun 2010, 17:40][quote=melomaan schreef op vrijdag 4 jun 2010, 17:33]Originele topic staat hier.

dank je! ik wist niet hoe ik dat kon doen!

Hoi Getty,

Een woord of stukje tekst aanklikken.
In het 'blokje' rechtsboven op het 'kettinkje' klikken. Er komt dan een venster waar je de URL in kunt zetten.
Even bij preview kijken of de link werkt...en klaar is Kees.

Grtz. Melomaan

thanx!! Ga het de volgende keer uitproberen!

mariegh
door mariegh - Jun 5, 2010 om 11:28
263 Antwoorden / 13 Vragen

Nikkie,
Niet wachten tot je wat van de verhuurder hoort, maar zelf daar naar toe stappen en goede afspraken maken vòòr aanvang van de huur. De verhuurder zou er dus voor moeten zorgen dat bij de aanvang van de huur (15 juni) er een meter is geplaatst. Voor het oplossen van alle problemen veroorzaakt door de wietplantage is de verhuurder verantwoordelijk en niet jij. Dat is schade veroorzaakt aan zijn eigendom, niet het jouwe. Als jij het pand weer verlaat, moet je toch ook de meter laten zitten!?