ma
door marijke-s Oct 9, 2015 om 12:12
Huishouden & energie

'Plaatsing zonder schade', maar toch schade

Ik heb een keuken laten plaatsen en de monteur heeft heel slecht werk geleverd. s' avonds was hij klaar en hebben wij getekend voor "plaatsing zonder schade". Echter de volgende dag bleek dat er bij de plint en in het midden van de keuken kleine hapjes uit de gietvloer waren. Omdat ik dat niet heb gezien, heb ik dat de volgende dag gelijk gemeld met de ander schade.
De keukenleverancier wijst de schade echter gewoon af (ik zou het zelf hebben gedaan) omdat ik het de vorige avond niet gezien zou hebben en het dus niet bewezen is dat zij het hebben gedaan. Opmerking is wel dat er het een en ander aan de keuken mankeerde door slecht plaatsen van de monteur waardoor je echt kunt zien dat de monteur onbehoorlijk bezig is geweest (koelkast scheef, vaatwasser scheef, plinten vielen onder de keuken uit, water afvoer van de afwasser kon elk moment losbreken van de chiffon, etc.). Die schade is wel hersteld. Vervolgens heb ik een advocaat gevraagd om de zaak in behandeling te nemen maar de keukenboer reageert gewoon niet. Wat kan ik nu het beste doen?

577 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Oct 9, 2015 om 12:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

De advocaat achter z'n vodden zitten!

mahadma
door mahadma - Oct 9, 2015 om 12:42
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

lt de vraag hier, maar Vervolgens heb ik een advocaat gevraagd om de zaak in behandeling te nemen lees ik in uw vraag. Wat heeft die tot op heden gedaan / bereikt / niet bereikt?

mahadma
door mahadma - Oct 9, 2015 om 12:43
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

lt de vraag hier, dit moet zijn: u stelt de vraag hier,

Cookies
door Cookies - Oct 9, 2015 om 12:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Zou je wachtwoord maar even veranderen. Dat kan via je profiel.

ma
door marijke-s - Oct 9, 2015 om 12:50
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Eerst heb ik zelf de dialoog gestart en daarna heb ik gevraagd of een advocaat het kon doen omdat het bedrijf de zaak gewoon afwees. Zij heeft een brief gestuurd met de feiten; geen reactie. Daarna heeft zij de brief aangetekend gestuurd; weer geen reactie.....en nu? Geschillen commissie?


mahadma
door mahadma - Oct 9, 2015 om 12:52
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

Rare volgorde van acties, Daarna heeft zij de brief aangetekend gestuurd; weer geen reactie.....en nu? Geschillen commissie? die advocaat, wat is zijn/haar functie in dit verhaal. Laat het aan hem/haar over.

ma
door marijke-s - Oct 9, 2015 om 13:00
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ok doe ik, tx

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

zoom1
zoom1 - Apr 16, 2024 om 17:31
Computers & telefonie

Belkin usb-c koptelefoon aan Samsung Galaxy A52s 5G werkt ineens niet meer

Op 19 feb 2024 heb ik Belkin G3H0002 usb-c headset met bel functie gekocht. Meteen na inpluggen in mijn mobiele telefoon, de Samsung Galaxy A52s 5G werkte hij meteen feilloos. Echter zo'n 2 weken geleden deed hij het ineens niet helemaal meer.
Dwz ik hoorde nog wel het audio van de NPO radio1 live stream, maar ik kon het volume niveau met de knopjes aan de kabel van de headset  niet meer ver ... Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer