Platte tv discounter klachten
Ik heb op 1 februari 2 sonos producten besteld bij de Platte TV discounter. Nu bijna 2 maanden verder, nog niets gehoord. 2 maal een mail gehad dat er vertraging was. Laatste mail van hen was op 17 februari. Reageren nu niet meer op mails van mij waar de bestelling blijft. Heb inmiddels op internet veel klachten gezien mbt de beloofde levertijden. Met name de sonos producten die besteld zijn worden niet uitgeleverd. De platte tvdiscounter gaat erg onbeschoft om met zijn klanten door nergens meer op te reageren. Telefonisch zijn ze nagenoeg niet te bereiken. Al met al ben ik vooralsnog 320 euro " kwijt" Er moeten wel erg veel mensen zijn die nu hetzelfde meemaken als ik. Misschien een onderwerp voor kassa. Dit mede gezien wie de veel in het nieuws zijnde directeuren zijn van dit internet bedrijf.
[OT] In geval van SONOS zijn ze niet echt een discounter. Het zijn gewoon dezelfde prijzen als waar je het overal voor kunt kopen.
......Misschien een onderwerp voor kassa. Dit mede gezien wie de veel in het nieuws zijnde directeuren zijn van dit internet bedrijf.......
Wie zijn de directeuren dan volgens jou?
Excuses voor de laatste zin. Ik heb me daarin vergist. Dat is een andere discounter.
In antwoord op de reactie van Pieter kan ik zeggen dat deze sonos producten gelijktijdig werden verkocht tijdens de btw vrije dagen van de mediamarkt. Zij waren zelfs nog goedkoper dan de mediamarkt. Zij zijn daar handig op ingesprongen omdat ze bij de mediamarkt uitverkocht waren. Helaas blijkt nu dat ze zelf ook niet kunnen leveren. Op zich niet goed natuurlijk maar ze laten de klanten niets meer weten. Dat is het verwijt dat ik ze maak. Ze reageren gewoon nergens meer op.
Volgens mij mag je Sonos producten helemaal niet onder de adviesprijs aanbieden als verkoop punt. Dan heb je de kans dat sonos voortaan niet meer aan je leverd.
(Net als Apple producten)
Hoe heb je de betaling gedaan? CC of IDeal?
[quote=henrynl schreef op zaterdag 28 mrt 2015, 16:25]Excuses voor de laatste zin. Ik heb me daarin vergist. Dat is een andere discounter.
In antwoord op de reactie van Pieter kan ik zeggen dat deze sonos producten gelijktijdig werden verkocht tijdens de btw vrije dagen van de mediamarkt. Zij waren zelfs nog goedkoper dan de mediamarkt. Zij zijn daar handig op ingesprongen omdat ze bij de mediamarkt uitverkocht waren. Helaas blijkt nu dat ze zelf ook niet kunnen leveren. Op zich niet goed natuurlijk maar ze laten de klanten niets meer weten. Dat is het verwijt dat ik ze maak. Ze reageren gewoon nergens meer op.
Dacht al dat je je vergiste. Als ik jou was, zou ik heel snel mijn order annuleren en eisen dat binnen 14 dagen het geld weer op je rekening staat. Meteen maar even er bij zetten dat je anders een klacht in dient bij Thuiswinkel.org
Overigens kun je Thuiswinkel.org ook nu al inschakelen.
Op de vraag van crewmember kan ik als antwoord geven dat ik via Ideal heb betaald. Sonos is inderdaad een product dat niet onder de adviesprijs verkocht mag worden. De Media markt gaf echter ook 21 % korting en ik heb reeds andere Sonos producten die ik allemaal met korting in de winkel heb kunnen kopen. Kwestie van vragen en dan is het kennelijk toch niet zo'n probleem.
Het advies van carola neem ik zeker ter harte. Had inderdaad niet van te voren gekeken omdat het toen een dagaanbieding was die bijna was verlopen. Normaal doe ik dat wel.
Toevallig vandaag een mail van hen gehad, in antwoord op mijn laatste mail van vorige week donderdag, dat er vanaf morgen geleverd gaat worden en dat de problemen opgelost zijn!!! Volgens de verwachting zou mijn Sonos bestelling op 7 april binnen zijn. Gezien de vele toezeggingen tot nu toe ben ik wel een "beetje" sceptisch.
En inderdaad wordt mijn verwachting weer bewaarheid. Vandaag een mail gehad dat het toch weer 3 weken gaat duren ipv de beloofde 7 april. Ik snap eerlijk gezegd niet dat dit bedrijf nog klanten krijgt. Ga de bestelling annuleren en verder een klacht indienen bij thuiswinkel.org.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer