he
door henrynl Mar 28, 2015 om 00:24
Elektronica & tv

Platte tv discounter klachten

Ik heb op 1 februari 2 sonos producten besteld bij de Platte TV discounter. Nu bijna 2 maanden verder, nog niets gehoord. 2 maal een mail gehad dat er vertraging was. Laatste mail van hen was op 17 februari. Reageren nu niet meer op mails van mij waar de bestelling blijft. Heb inmiddels op internet veel klachten gezien mbt de beloofde levertijden. Met name de sonos producten die besteld zijn worden niet uitgeleverd. De platte tvdiscounter gaat erg onbeschoft om met zijn klanten door nergens meer op te reageren. Telefonisch zijn ze nagenoeg niet te bereiken. Al met al ben ik vooralsnog 320 euro " kwijt" Er moeten wel erg veel mensen zijn die nu hetzelfde meemaken als ik. Misschien een onderwerp voor kassa. Dit mede gezien wie de veel in het nieuws zijnde directeuren zijn van dit internet bedrijf.

5019 9 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Mar 28, 2015 om 01:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens de procedure op de site van de Thuiswinkel Waarborg klik hier en met name punt 5.
Lees ook nog klik hier goed door.

pi
door pieterwolters - Mar 28, 2015 om 12:40
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[OT] In geval van SONOS zijn ze niet echt een discounter. Het zijn gewoon dezelfde prijzen als waar je het overal voor kunt kopen.

Cookies
door Cookies - Mar 28, 2015 om 13:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Misschien een onderwerp voor kassa. Dit mede gezien wie de veel in het nieuws zijnde directeuren zijn van dit internet bedrijf.......

Wie zijn de directeuren dan volgens jou?

he
door henrynl - Mar 28, 2015 om 16:25
4 Antwoorden / 1 Vragen

Excuses voor de laatste zin. Ik heb me daarin vergist. Dat is een andere discounter.

In antwoord op de reactie van Pieter kan ik zeggen dat deze sonos producten gelijktijdig werden verkocht tijdens de btw vrije dagen van de mediamarkt. Zij waren zelfs nog goedkoper dan de mediamarkt. Zij zijn daar handig op ingesprongen omdat ze bij de mediamarkt uitverkocht waren. Helaas blijkt nu dat ze zelf ook niet kunnen leveren. Op zich niet goed natuurlijk maar ze laten de klanten niets meer weten. Dat is het verwijt dat ik ze maak. Ze reageren gewoon nergens meer op.

crewmember
door crewmember - Mar 30, 2015 om 11:29
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij mag je Sonos producten helemaal niet onder de adviesprijs aanbieden als verkoop punt. Dan heb je de kans dat sonos voortaan niet meer aan je leverd.
(Net als Apple producten)

Hoe heb je de betaling gedaan? CC of IDeal?

Cookies
door Cookies - Mar 30, 2015 om 11:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=henrynl schreef op zaterdag 28 mrt 2015, 16:25]Excuses voor de laatste zin. Ik heb me daarin vergist. Dat is een andere discounter.

In antwoord op de reactie van Pieter kan ik zeggen dat deze sonos producten gelijktijdig werden verkocht tijdens de btw vrije dagen van de mediamarkt. Zij waren zelfs nog goedkoper dan de mediamarkt. Zij zijn daar handig op ingesprongen omdat ze bij de mediamarkt uitverkocht waren. Helaas blijkt nu dat ze zelf ook niet kunnen leveren. Op zich niet goed natuurlijk maar ze laten de klanten niets meer weten. Dat is het verwijt dat ik ze maak. Ze reageren gewoon nergens meer op.

Dacht al dat je je vergiste. Als ik jou was, zou ik heel snel mijn order annuleren en eisen dat binnen 14 dagen het geld weer op je rekening staat. Meteen maar even er bij zetten dat je anders een klacht in dient bij Thuiswinkel.org

Overigens kun je Thuiswinkel.org ook nu al inschakelen.

Cookies
door Cookies - Mar 30, 2015 om 11:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als ik naar de reviews van de laatste tijd kijk op Tweakers krijg ik toch bepaalde gedachten KLIK

he
door henrynl - Mar 30, 2015 om 23:41
4 Antwoorden / 1 Vragen

Op de vraag van crewmember kan ik als antwoord geven dat ik via Ideal heb betaald. Sonos is inderdaad een product dat niet onder de adviesprijs verkocht mag worden. De Media markt gaf echter ook 21 % korting en ik heb reeds andere Sonos producten die ik allemaal met korting in de winkel heb kunnen kopen. Kwestie van vragen en dan is het kennelijk toch niet zo'n probleem.

Het advies van carola neem ik zeker ter harte. Had inderdaad niet van te voren gekeken omdat het toen een dagaanbieding was die bijna was verlopen. Normaal doe ik dat wel.

Toevallig vandaag een mail van hen gehad, in antwoord op mijn laatste mail van vorige week donderdag, dat er vanaf morgen geleverd gaat worden en dat de problemen opgelost zijn!!! Volgens de verwachting zou mijn Sonos bestelling op 7 april binnen zijn. Gezien de vele toezeggingen tot nu toe ben ik wel een "beetje" sceptisch.

he
door henrynl - Apr 3, 2015 om 10:23
4 Antwoorden / 1 Vragen

En inderdaad wordt mijn verwachting weer bewaarheid. Vandaag een mail gehad dat het toch weer 3 weken gaat duren ipv de beloofde 7 april. Ik snap eerlijk gezegd niet dat dit bedrijf nog klanten krijgt. Ga de bestelling annuleren en verder een klacht indienen bij thuiswinkel.org.