door 33.jansen p Sep 21, 2014 om 08:34
Elektronica & tv

Polis tv

Ik heb een verlengde polis voor televisie bij Neckermann,Als ik het goed begrijp ben ik nu niet meer verzekerd,wand de normale garantie van 2 jaar is verlopen.
zie bijlage

460 2 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Sep 21, 2014 om 09:01
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik zie geen bijlage.

Als u een verlengde garantie heeft bijgekocht bij de oude Neckermann, dan hangt het er vanaf of die polis bij een aparte verzekering (een die buiten Neckermann staat) is ondergebracht, of dat die verlengde garantie van Neckermann zelf was. In het eerste geval kunt u gewoon bij die verzekeringsmaatschappij aankloppen, in het laatste geval heeft u vette pech.

Heeft u een verlengde garantie gekocht bij de nieuwe Neckermann dan blijft die gewoon geldig zolang deze niet failliet gaat.
Maar ook dan geldt weer dat als het een aparte verzekering is bij een losstaande firma dat deze evengoed na een faillissement doorloopt.

Uit het tv programma leek naar voren te komen, dat deze verlengde garanties door Neckermann zelf worden verkocht. Ik heb hier wel eens gelezen dat Neckermann een eigen reparatieafdeling had. Of die er nog is, weet ik niet.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 21, 2014 om 13:17
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 21 sep 2014, 09:01]bij de nieuwe Neckermann dan blijft die gewoon geldig zolang deze niet failliet gaat.
Die geldigheid zal dus hoogstwaarschijnlijk zeer beperkt zijn ;-).