eclipse
door eclipse Feb 26, 2015 om 17:46
Computers & telefonie

Popcorn

popcorn
hallo, ik had van de week 4 films binnen gehaald, via dit programma, ze waren op-geslagen op de computer . de dinsdag was er al een film weg ? de woensdag waren er totaal 3 films weg vandaag was ook de laatste weg ? waar zijn die gebleven?? ja ik weet het illegaal en niet gekocht enz maar dat is de vraag niet. heb ik software die ze verwijder ?? gaat het vanzelf ?? ik ken het program gewoon starten en binnenhalen. .. iemand een idee ? hoe dit werkt , ? zijn het tijdelijke bestanden ?? iets van tht en dan gaan ze braaf naar de prullenbak ?? ik had ze op C: en dan een hele riedel mappen... de schijf is groter geworden dus ze zijn echt weg :'( ga ik naar de doelmap alleen cache bestandjes paar KB tjers ipv een heleboel mbtjes :-)

2838 9 Rapporteer

eclipse
door eclipse - Feb 26, 2015 om 17:48
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=eclipse schreef op donderdag 26 feb 2015, 17:46]popcorn
hallo, ik had van de week 4 films binnen gehaald, via dit programma, ze waren op-geslagen op de computer . de dinsdag was er al een film weg ? de woensdag waren er totaal 3 films weg vandaag was ook de laatste weg ? waar zijn die gebleven?? ja ik weet het illegaal en niet gekocht enz maar dat is de vraag niet. heb ik software die ze verwijder ?? gaat het vanzelf ?? ik ken het program gewoon starten en binnenhalen. .. iemand een idee ? hoe dit werkt , ? zijn het tijdelijke bestanden ?? iets van tht en dan gaan ze braaf naar de prullenbak ?? ik had ze op C: en dan een hele riedel mappen... de schijf is groter geworden dus ze zijn echt weg :'( ga ik naar de doelmap alleen cache bestandjes paar KB tjers ipv een heleboel mbtjes :-)

zal het maar vast doen ...@@ ezelsoor.. welke device heb je ??

eclipse
door eclipse - Feb 26, 2015 om 17:51
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=diumenge schreef op donderdag 26 feb 2015, 17:48]Ja, volgens mij worden die inderdaad tijdelijk opgeslagen. Je zou ze dan even moeten verplaatsen of kopiëren naar een andere map.

@@Hoi diumenge meen je dat nouw ?? gooit ie ze weg ?? dus alleen de film verplaatsen naar een andere map ?? ( schijf ) en de cache bestandjes linkjes naar de aanbieder e.d kunnen gewoon weg ?? dus enkel de film kopieeren of verplaatsten naar bijv. schijf D:map film popcorn: diversen

diumenge
door diumenge - Feb 26, 2015 om 18:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zo was het op mijn tablet wel (inmiddels heb ik het er zelf alweer afgegooid), het is natuurlijk een soort van streamingdienst en de bestanden zijn alleen nodig om ze weer te uploaden via p2p.

Kennelijk kan je ook een vinkje weghalen om dat 'schonen' te voorkomen.

eclipse
door eclipse - Feb 26, 2015 om 18:05
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=diumenge schreef op donderdag 26 feb 2015, 18:03]Zo was het op mijn tablet wel (inmiddels heb ik het er zelf alweer afgegooid), het is natuurlijk een soort van streamingdienst en de bestanden zijn alleen nodig om ze weer te uploaden via p2p.

Kennelijk kan je ook een vinkje weghalen om dat 'schonen' te voorkomen.

@ zal dat vinkje eens opzoeken :-) C: is nl ssd en wat sneller . dankjewel

diumenge
door diumenge - Feb 26, 2015 om 18:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ja, volgens mij worden die inderdaad tijdelijk opgeslagen. Je zou ze dan even moeten verplaatsen of kopiëren naar een andere map.

diumenge
door diumenge - Feb 26, 2015 om 18:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Kan mij voorstellen dat je de films wilt bewaren, maar er zijn dan handigere manieren om films te downloaden en te bewaren. Zoals een andere bittorrent client of via de newsgroepen.

edrick3
door edrick3 - Feb 26, 2015 om 19:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eclipse,

Mss heb je nog iets aan deze tips?

Als je materiaal wil kijken in Popcorn Time, dan worden de bestanden direct als torrent gestreamd. Een klein nadeel: als je klaar bent met kijken en je sluit Popcorn Time af, dan ben je je film of programma kwijt. Gelukkig is daar wel wat aan te doen: ga naar de instellingen via het tandwieltje rechts bovenin. Onder het item Downloads vind je de locatie waar de video's worden opgeslagen, doorgaans is dat C:\\Downloads\Popcorn Time\. Klik op de link Open Folder om deze map in de Verkenner te openen.

Als je een film hebt afgekeken, of deze is eerst helemaal binnengehaald nadat je hem bijvoorbeeld een kwartier op pauze hebt gezet, vind je het bestand in deze map terug. Je kunt er nu een back-up van maken door het videobestand te kopiëren of te verplaatsen naar een andere map of schijf, bijvoorbeeld een externe harde schijf of een NAS.

Als je altijd je films wilt bewaren, dan vink je de optie Clear cache folder on exit onderaan het instellingenvenster, uit. De bekeken films of programma's worden nu niet meer verwijderd als je Popcorn Time afsluit.
(Bron:PCMweb)

Met vr.gr.

eclipse
door eclipse - Feb 26, 2015 om 19:22
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 26 feb 2015, 19:02]Hallo eclipse,

Mss heb je nog iets aan deze tips?

Als je materiaal wil kijken in Popcorn Time, dan worden de bestanden direct als torrent gestreamd. Een klein nadeel: als je klaar bent met kijken en je sluit Popcorn Time af, dan ben je je film of programma kwijt. Gelukkig is daar wel wat aan te doen: ga naar de instellingen via het tandwieltje rechts bovenin. Onder het item Downloads vind je de locatie waar de video's worden opgeslagen, doorgaans is dat C:\\Downloads\Popcorn Time\. Klik op de link Open Folder om deze map in de Verkenner te openen.

Als je een film hebt afgekeken, of deze is eerst helemaal binnengehaald nadat je hem bijvoorbeeld een kwartier op pauze hebt gezet, vind je het bestand in deze map terug. Je kunt er nu een back-up van maken door het videobestand te kopiëren of te verplaatsen naar een andere map of schijf, bijvoorbeeld een externe harde schijf of een NAS.

Als je altijd je films wilt bewaren, dan vink je de optie Clear cache folder on exit onderaan het instellingenvenster, uit. De bekeken films of programma's worden nu niet meer verwijderd als je Popcorn Time afsluit.
(Bron:PCMweb)

Met vr.gr.

@ Hoi Edrick, er staat GEEN vinkje bij: tijdelijke map verwijderen bij afsluiten, het hokje is standaard leeg , ik heb de nederlandstalige :-) wat wel aangevinkt staat ( automatisch is toestaan om torrents op te slaan voor toekomstig gebruik

c:\Users\eclipse\AppData\Local\Temp\Popcorn-Time.....=cache map=torrent caxche
c:\Users\eclipse\AppData\Local\Popcorn-Time\data.......=data map =bookmarks, movies,settings,shows,watched
........moeten die mee gekopieerd worden ?? dus wat moet ik nu doen ??? dan heb ik nog data base importeren en database exporteren is dat deze map dan ? c:\Users\eclipse\AppData\Local\Popcorn-Time\data.......=data map =bookmarks ik ken het nu even niet zien want de films zijn ervantussen :'(

eclipse
door eclipse - Feb 26, 2015 om 20:41
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=diumenge schreef op donderdag 26 feb 2015, 18:03]Zo was het op mijn tablet wel (inmiddels heb ik het er zelf alweer afgegooid), het is natuurlijk een soort van streamingdienst en de bestanden zijn alleen nodig om ze weer te uploaden via p2p.

Kennelijk kan je ook een vinkje weghalen om dat 'schonen' te voorkomen.

Diumenge, klopt het dat als er staat nederlandse ondertiteling, en ik speel het meteen af tijdens het binnenhalen, dan zie ik Nederlands, maar kopieer ik hem naar D; dan is bij sommigen de titeling weg ???? terwijl ik gewoon de gehele map kopieer... had jij dat ook ?? ik heb er nu 5 binnen 3 met ned ondertiteling loopt als een tierelier :-) speel het af met vlc... misschien dat die anderen het niet deden omdat er blue ray bij stond ????? ken dat ????