Post NL verzend pakketje naar verkeerd antwoordnummer
Op 16-3-2015 heb ik mijn retour zending afgegeven bij het post nl locet. Op het pakketje stond antwoord nummer 52001(Fonq). nu heeft de winkelmedewerkster het pakketje naar antwoord nummer 31000(Bon Prix) gestuurd erg vervelend.
Nu geeft Post nl aan dat Bon Prix of Fonq een onderzoek moeten laten starten aangezien zij de betalende partij van het pakketje zijn ivm. het antwoordnummer.
Zo gezegd zo gedaan echter komen beide partijen tot de conclusie dat er niets mogelijk is.
Post NL geeft aan verder niets meer te kunnen doen terwijl het hun fout is, wat kan ik hier verder voor stappen ondernemen om Post NL aansprakelijk te stellen.
..... nu heeft de winkelmedewerkster het pakketje naar antwoord nummer 31000(Bon Prix) gestuurd.....
Hoe zo? Jij hebt het pakje toch geadresseerd?
Hoe weet je nu dat het naatrBonPrix is gegaan?
Komt lichtelijk onlogisch over.....
[quote=michellemarkus schreef op woensdag 15 apr 2015, 17:56]Op 16-3-2015 heb ik mijn retour zending afgegeven bij het post nl locet. Op het pakketje stond antwoord nummer 52001(Fonq). nu heeft de winkelmedewerkster het pakketje naar antwoord nummer 31000(Bon Prix) gestuurd erg vervelend.
U heeft toch zeker zelf de adressticker op de retour zending naar antwoordnummer 52001 geplakt.
Bij het afgeven van het pakket verandert de medewerker niets aan het adres of antwoordnummer en geeft u alleen maar een bewijs van verzending waar op staat naar wie u het pakket verzend.
Of was u misschien vergeten de adressticker op het pakket te plakken en heeft u, op goed geluk, zelf aangegeven naar wie het pakket moest worden verzonden en heeft u daarbij een foutje gemaakt ??
[quote=mein33 schreef op woensdag 15 apr 2015, 18:20]
U heeft toch zeker zelf de adressticker op de retour zending naar antwoordnummer 52001 geplakt.
Bij het afgeven van het pakket verandert de medewerker niets aan het adres of antwoordnummer en geeft u alleen maar een bewijs van verzending waar op staat naar wie u het pakket verzend.
Of was u misschien vergeten de adressticker op het pakket te plakken en heeft u, op goed geluk, zelf aangegeven naar wie het pakket moest worden verzonden en heeft u daarbij een foutje gemaakt ??
Fonq levert geen sticker aan zij sturen een e-mail met daar in een Ticketnummer en adres gegevens:
fonQ.nl
Antwoordnummer 52001
3502VB Utrecht
Dit is ook zo op de doos gezet.
Bij het afgeven heeft de medewerkster van het loket een sticker geprint en deze op de doos geplakt.
Nu heb ik helaas niet direct op de bon gekeken of het juiste antwoord nummer was ingegeven door de medewerkster, ben hier pas achtergekomen na dat ik van Fonq een mail kreeg met de vraag of het pakketje al verzonden was.
Na het controleren van het bonnetje bleek pas dat er een heel ander antwoordnummer op stond.
Heb met Bon Prix contact gehad zij kunnen niet terug vinden of het pakketje ontvangen is aangezien dit direct naar hun magazijn toe gaat, hier door kunnen zij ook geen onderzoek starten.
Fonq heeft een onderzoek gestart alleen word daar doodleuk tegen gezegd dat het bij Bon Prix is afgeleverd en daar houd het ook op.
Post NL schuift naar beide partijen en komt verder nergens mee.
En waarom zou een postmederwerker/ster een totaal afwijkend adres invoeren? Dit is namelijk geen simpele invoerfout!
[quote=boiler schreef op woensdag 15 apr 2015, 19:02]En waarom zou een postmederwerker/ster een totaal afwijkend adres invoeren? Dit is namelijk geen simpele invoerfout!
Bij het betreffende punt hebben zij snelkeuzes waarschijnlijk is het hier bij verkeerd gegaan.
Daar bij ziet Post NL mij niet als verzender aangezien het antwoord nummer betaald en daarmee ook de verzender/verantwoordelijke.
Hier door kan ik bij Post NL mijn verzoek ook niet inwilligen om een onderzoek te starten.
[quote=edrick3 schreef op woensdag 15 apr 2015, 18:07]..... nu heeft de winkelmedewerkster het pakketje naar antwoord nummer 31000(Bon Prix) gestuurd.....
Hoe zo? Jij hebt het pakje toch geadresseerd?
Hoe weet je nu dat het naatrBonPrix is gegaan?
Komt lichtelijk onlogisch over.....
Op 13-10-14 heb ik via PostNL een pakketje verstuurd naar een antwoordnummer en dit antwoordnummer staat volgens mij op de bon en zo kan men zien dat het pakketje naar een ander antwoordnummer is gestuurd.
.....Bij het afgeven heeft de medewerkster van het loket een sticker geprint en deze op de doos geplakt......
Ja, die print komt er ná het scannen van de barcode op de adressticker.
Heeft ze dus een adressticker van een ander pakje gescand blijkbaar.
En dat heb je dan helaas niet meteen gezien.
[quote=edrick3 schreef op woensdag 15 apr 2015, 20:27].....Bij het afgeven heeft de medewerkster van het loket een sticker geprint en deze op de doos geplakt......
Ja, die print komt er ná het scannen van de barcode op de adressticker.
Heeft ze dus een adressticker van een ander pakje gescand blijkbaar.
En dat heb je dan helaas niet meteen gezien.
Heb geen barcode vooraf gehad van Fonq enkel een ticket nummer en het antwoord nummer. Tijdens het invoeren is ergens iets fout gegaan en is er het nummer van Bon Prix uitgeprint en op mijn pakketje geplakt.
Maar verder niemand een tip waar ik naar kan verwijzen dat Post NL verantwoordelijk is?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer