pe
door peetje45 Jul 13, 2015 om 16:32
Auto & vervoer

Postcodeloterij, 13 en 14e extra trekking

Hallo heb een vraag over de postcodeloterij ,ik speel al jaren mee met de postcodeloterij met 2 loten en er zijn ook extra trekkingen 2 13e en 14e trekking nou daar wil ik vanaf maar dat kan niet volgens hun en je kan het geld ook niet terug boeken dat lukt ook niet ik heb dit nooit geweten dat je hier niet vanaf kan komen. ik vind dit gewoon stelen van de mensen is toch te gek voor woorden dat je ergens niet af kan komen. wat kan ik hier aan doen hebben jullie hier een antwoord op?
groeten p

16990 16 Rapporteer

jantje7
door jantje7 - Jul 13, 2015 om 17:22
1459 Antwoorden / 23 Vragen

U kunt gewoon de hele postcode loterij opzeggen. Later bv. na een jaar weer lid worden, krijgt een en maand gratis meespelen er bij. Dan kunt u aangeven alleen de 12 reguliere trekkingen mee te willen spelen.

edrick3
door edrick3 - Jul 13, 2015 om 17:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo peetje45,

Gewoon opzeggen die handel: klik hier.
Je kunt je daarna gewoon weer aanmelden als je dat wilt.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Jul 13, 2015 om 17:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ter info:

Extra trekking

Er zijn veertien trekkingen per jaar: twaalf maandelijkse trekkingen (waarvan twee PostcodeKanjer trekkingen) en tweemaal per jaar een extra trekking. In 2014 waren deze extra trekkingen in juli en december. In die maanden werd zowel de inleg van de maandelijkse trekking als die van de extra trekking van uw rekening afgeschreven. De extra trekkingen hebben een aangepast prijzenpakket met opvallende prijzen.

Met de opbrengst van de extra trekkingen steunt de Postcode Loterij bijzondere projecten van haar goede doelen.

Als u ná februari 2009 deelnemer van de Postcode Loterij bent geworden, dan doet u automatisch mee met 14 trekkingen. Bent u voor die tijd deelnemer geworden, dan doet u mee met 12 of 13 trekkingen per jaar.
(Bron)

Dus je moet de laatste zin uit m'n 1e reactie even vergeten!
Het is dus alles of niets; die 'extra' trekkingen zijn dus niet extra maar horen er gewoon bij.

diumenge
door diumenge - Jul 13, 2015 om 17:50
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Opzeggen dan ben je er helemaal vanaf. Doe het telefonisch, dan vragen ze vast naar de reden. Geef dan aan dat het vanwege die twee extra trekkingen is, wellicht kunnen die dan 'ineens' wel stopgezet worden. En dan maar hopen dat de kanjer niet tijdens een van die extra trekkingen valt...

valerius-2
door valerius-2 - Jul 13, 2015 om 19:37
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Heel simpel opzeggen de hap en gewoon de loten in de winkel kopen.

gerbera
door gerbera - Jul 14, 2015 om 22:46
7348 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op maandag 13 jul 2015, 19:37]Heel simpel opzeggen de hap en gewoon de loten in de winkel kopen. Heel simpel, maar loten voor de Postcode loterij zijn niet in de winkel te koop.

pe
door peetje45 - Jul 15, 2015 om 10:56
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de reacties ik heb 1 lot op gezegd maar om helemaal te stoppen tja je zult t zien dan zou de grote prijs maar vallen en dat komt nog wel eens voor.dat doen we maar niet maar kloppen vind ik dit niet.

fe
door ferry3 - Jul 15, 2015 om 12:13
8 Antwoorden / 2 Vragen

Dat is ook het schofterige van de postcodeloterij: het automatisch verlengen staat altijd in de (hele) kleine lettertjes van hun folders etc.
Bel je ze daarover op krijg je de mededeling dat "je toch wel wilt meedoen vanwege al die goede doelen".....

mahadma
door mahadma - Jul 15, 2015 om 12:28
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Loterijinleg is niet storneerbaar, dat is van beginaf geweest bij elke bank. Je zou anders na de trekking je inleg terug kunnen claimen.

pe
door pebk - Jul 15, 2015 om 12:38
579 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon opzeggen en klaar, of blijven betalen.

Deze link legt het trouwens nog een keer uit.

wo
door wolfje7 - Jul 15, 2015 om 15:09
11 Antwoorden / 1 Vragen

de opmerking over goede doelen sluit alleen aan bij grote doelen. De kleine goede doelen kunnen hier niet 1 cent subsidie aanvragen. Dus als kleine vereniging hebt je hier niets aan. Moet eens beter naar buiten worden gebracht. En zelf ook met mijn ouders gehad dat niet op kan zeggen. Gewoon naar bank en rekening blokkeren. Het is ten slotte jouw rekening!

ro
door roelfien 65 - Jul 15, 2015 om 16:46
29 Antwoorden / 0 Vragen

Men is gewoon bang om op te zeggen want stel je voor,ik heb hem jaren geleden al opgezegd en er is nog nooit een prijs bij mij in de straat gevallen,ja ijs en stroopwafels moet je ook nog een eind voor rijden om die op te halen hoor ik van de buren.

haarp
door haarp - Jul 15, 2015 om 18:29
514 Antwoorden / 62 Vragen

Ik erger mij aan de agressieve manier van reclame maken voor de postcode loterij.
Je komt deze reclame overal tegen: in je lokaal blad, de krant, je brievenbus, internet, op iedere televisie zender enz. Gruwelijk irritant.
Waarom prijzen voor mensen van 22 miljoen. Verdeel ze toch tot max. 100.000 per persoon dan is de winstkans veel groter.
Het is niet alleen de postcodeloterij maar ook de staatsloterij en andere die zich schuldig maken aan stalken. Ik blijf brieven krijgen van de loterijen die mij 1 of liever 4 loten willen verkopen. Daarnaast ken ik geen postcode bij mij in de buurt die überhaupt iets hebben gewonnen. Ook niet bij onze sigaren boer voor een staatslot, ondanks dat hij er heel veel van verkoopt.
Zeg die dure loten toch op en bespaar je een hoop geld. KLIK HIER en verdien jaarlijks honderden Euro's

cv
door cvgelderen - Jul 15, 2015 om 21:32
15 Antwoorden / 3 Vragen

Ooit heb ik meegedaan met 2 loten, maar op een gegeven ogenblik schrijven ze voor 6 loten af, zonder dat ik deze extra loten had besteld. Voor de trekking plaatsvond reeds contact opgenomen met hen.
Kreeg echter geen antwoord op mijn vraag, hoe dit kon. Geld kon ik ook niet terugkrijgen.
6 maand lang ging deze terreur van hun door! Met veel moeite heb ik het helemaal op kunnen zeggen.

fi
door firstmate1960 - Jul 15, 2015 om 22:03
1 Antwoorden / 0 Vragen

2 jaar geleden om deze reden geheel opgezegd, nu win ik elk jaar de gehele inleg terug omdat ik hem niet uitgeef. Heb ooit een ijsprijs gewonnen welke 2 dorpen verderop moest gaan halen. Heb geen spijt dat ik heb opgezegd.

ma
door manwijf - Jul 16, 2015 om 08:28
574 Antwoorden / 1 Vragen

@peetje Dit onderwerp is al diverse keren bij Kassa behandeld. Kijkt u eens in het archief!