ge
door gerrit250 Jun 1, 2014 om 11:58
Voeding & gezondheid

PostNL

Ik heb een postbus waar ik regelmatig post ontvang. Recentelijk 2 maal van verschillende afzenders een mail gekregen dat hun brief als onbestelbaar terug gekomen was. Dit ondanks dat de adressering correct was. Een half jaar geleden lag er in mijn postbus een kaart met de mededeling dat er een postpakket was. Aan de balie kon men geen pakket vinden. Dat werd door de baliemedewerksters met de volgende smoes afgedaan: "Sorry die kaart is dan in de verkeerde postbus gelegd". Ik verwachtte wel een pakketje. Dat zou volgens de afzender verzonden zijn, maar heb ik nooit ontvangen. PostNL heeft geen postkantoren meer, maar gebruikt in mijn geval een zaak in kantoorbenodigdheden. (Plaats Terneuzen) Pakketjes staan naast de balie op de grond en kunnen zo meegenomen worden. Zijn er meer van dit soort klachten over PostNL

801 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Jun 1, 2014 om 12:25
16823 Antwoorden / 108 Vragen
0

Zijn er meer van dit soort klachten over PostNl. Ja, meer dan voldoende, Google maar eens rond. Op diverse sites kunt u uw klacht neerleggen; of er iets uitkomt is de grote vraag.

ge
door gerrit250 - Jun 1, 2014 om 12:27
37 Antwoorden / 4 Vragen
0

[quote=tenormin schreef op zondag 1 jun 2014, 12:25]Zijn er meer van dit soort klachten over PostNl. Ja, meer dan voldoende, Google maar eens rond. Op diverse sites kunt u uw klacht neerleggen; of er iets uitkomt is de grote vraag.

ge
door gerrit250 - Jun 1, 2014 om 12:29
37 Antwoorden / 4 Vragen
0

[quote=tenormin schreef op zondag 1 jun 2014, 12:25]Zijn er meer van dit soort klachten over PostNl. Ja, meer dan voldoende, Google maar eens rond. Op diverse sites kunt u uw klacht neerleggen; of er iets uitkomt is de grote vraag.


Bedankt. heb eerst bij PostNL geklaagd. Men zoekt het uit. Ik heb eerlijk gezegd weinig vertrouwen meer in die hele postbezorging met al die hobby-freelance bestellers en surrogaat postkantoren

diumenge
door diumenge - Jun 1, 2014 om 12:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Het is er zeker niet beter op geworden gezien de vele klachten. Persoonlijk twijfel ik wel eens aan de briefbezorging, maar ik krijg tegenwoordig sowieso nog maar heel weinig briefpost. Vrijwel alles gaat elektronisch tegenwoordig. De postmarkt neemt met 10% per jaar af, dus Post.nl heeft het natuurlijk ook niet makkelijk.

De pakketbezorging gaat hier (afkloppen?) eigenlijk nog heel goed, ik bestel best veel via internet en heb nog nooit een pakketje niet mogen ontvangen. Dus het is niet overal hetzelfde. Als een pakketje niet bezorgd kan worden dan gaat het naar de Bruna in de buurt en dat gaat ook nog steeds prima.

ge
door gerrit250 - Jun 1, 2014 om 13:07
37 Antwoorden / 4 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op zondag 1 jun 2014, 12:38]Het is er zeker niet beter op geworden gezien de vele klachten. Persoonlijk twijfel ik wel eens aan de briefbezorging, maar ik krijg tegenwoordig sowieso nog maar heel weinig briefpost. Vrijwel alles gaat elektronisch tegenwoordig. De postmarkt neemt met 10% per jaar af, dus Post.nl heeft het natuurlijk ook niet makkelijk.

De pakketbezorging gaat hier (afkloppen?) eigenlijk nog heel goed, ik bestel best veel via internet en heb nog nooit een pakketje niet mogen ontvangen. Dus het is niet overal hetzelfde. Als een pakketje niet bezorgd kan worden dan gaat het naar de Bruna in de buurt en dat gaat ook nog steeds prima.

Ik zie in mijn postbus nogal eens post voor een ander. Verschillende oorzaken. Door het "postkantoor" gewoon in de verkeerde bus gelegd, maar ook mijn postbusnummer in een andere plaats. Ik moet zeggen dat dat het laatste jaar wel minder is geworden. Als ik dit tref dan gooi ik die verkeerde post weer terug in de brievenbus. Vraag is natuurlijk of iedereen dat doet.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer