pe
door petcoza Nov 11, 2015 om 16:00
Geldzaken & recht

PostNL

Had ergens pakketje besteld en werd verzonden door POSTNL. Tegenwoordig hebben ze bij POSTNL een mooie app voor op je mobiel, dan kun je zien in wat voor tijdvak ze dan ongeveer komen, tenminste dat is de bedoeling dan. Ik erger mij geel en groen dat daar niets mee gedaan wordt, ze sturen de melding dat je, je pakketje tussen 08u30 en 21u30 kunt verwachten, met andere worden je kan er net een hele dag voor thuis blijven. Vindt het zeer beschamend, het is dat je er afhankelijk van bent en dat is de pest en dat weten ze, dus doen ze maar een dotje. Wou dit even kwijt, bij POSTNL kun je namelijk geen contact krijgen, ook zoiets!

626 5 Rapporteer

tot15karakters
door tot15karakters - Nov 11, 2015 om 16:01
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Meestal kreeg je eerst de dag, dan een beter en nauwkeuriger tijdstip dus wacht even op de volgende.

Als je niet thuis bent missen ze inkomsten dus meestal kreeg je er een met nauwkeuriger tijd.

aurora1
door aurora1 - Nov 11, 2015 om 16:08
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Is het niet zo dat u vroeg op de dag van bezorging een bericht krijgt met een exactere bezorgtijd, dat die afhankelijk is van de bezorgers en het inpakken van de auto en hun rijschema op die dag?
Misschien in de toekomst het bij een afhaalpunt laten bezorgen?

gerbera
door gerbera - Nov 11, 2015 om 16:25
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Beetje rare tijd die u aangeeft. Onlangs nog een pakket met PostNL ontvangen waarbij ik vooraf per mail ben geïnformeerd rond welk tijdstip ik het kon verwachten. Een bericht dat het tussen de door u opgegeven tijden geleverd wordt lijkt mij dan ook schromelijk overdreven. Denk dat u het verward met de tijden waarbinnen PostNL paketten bezorgd.

hutch
door hutch - Nov 11, 2015 om 17:29
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Tegenwoordig moet je al blij zijn dat je het pakket (verzonden met PostNL) überhaupt ontvangt......

edrick3
door edrick3 - Nov 11, 2015 om 17:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En natuurlijk kun je wél contact krijgen met post.nl:

klik hier.

Even naar beneden scrollen en links kijken:

Consumenten

U kunt ons telefonisch of via chat bereiken van ma-vr 08.30 tot 20.00 uur en za 09.00 tot 16.00 uur.
Bellen
[Bellen met de Klantenservice van PostNL]

Direct contact met een van onze medewerkers.
Twitter
[Tweet met de Klantenservice van PostNL]

Binnen 60 minuten antwoord via @PostNL.
Chatten
[Chat met de Klantenservice van PostNL]

Contactformulier
[E-mail met de Klantenservice van PostNL]

Heeft u een vraag over de status van uw zending? Neem dan contact met ons op via Twitter, telefonisch of start een chat met één van onze medewerkers.
Schrijven
[Schrijf een brief naar de Klantenservice van PostNL]

Uw klacht en of vraag kunt u ook via briefpost versturen.
Stuur uw brief naar:
Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN