anouksanne
door anouksanne Apr 15, 2014 om 18:20
Geldzaken & recht

PostNL verliest zending, en nu?

Ik heb vorige week via de website van het bedrijf een product aangevraagd. Ik heb hier bijna 80 euro voor betaald. Zij hebben dit keurig verzonden via PostNL. Ik verwachtte dan ook dat ik dit binnen enkele dagen in huis zou hebben. Tot nog toe is er niks verschenen. Ik heb contact opgenomen met het bedrijf en van hen te horen gekregen dat het keurig is verzonden. Ook heb ik een 3S code gekregen. Na tracering zou de zending volgens PostNL afgelopen zaterdag in mijn brievenbus moeten zijn gestopt. Dat is dus niet gebeurt. Inmiddels is het met het bedrijf wel geregeld en hebben we een vervangend product gekregen maar ik vind het niet juist dat het bedrijf opdraait voor een fout van PostNL. PostNL zelf zegt er niet veel over behalve een uitgebreide versie van 'jammer dan'. Ik zou graag zien dat PostNL opdraait voor hun fouten en dat ik dit op 1 of andere manier recht kan trekken.
Heeft iemand iets dergelijks al eens eerder meegemaakt? Hoe is dit toen afgehandeld? Verder misschien nog tips wat ik eraan kan doen?

749 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Apr 15, 2014 om 18:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo anouksanne,

Komt helaas wel (wat) vaker voor.
Als afzender kun je dan reclameren en dan krijg je een brief/reactie, maar daar heb je weinig aan.
Waren er maar weer echte postbodes denk ik dan.

Met vr.gr.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 15, 2014 om 18:36
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Jij staat hierbuiten, het is iets tussen verzender en PostNL.

Shop heeft het netjes opgelost, het is tenslotte hun verantwoording.


En bij PostNL wordt de service met de week minder, daar ga ook jij niets aan veranderen. Dus niet hun duur 090x gaan bellen om de kas daar extra te spekken, zien ze namelijk nogal graag bij PostNL.

tenormin
door tenormin - Apr 15, 2014 om 19:10
16826 Antwoorden / 108 Vragen
0

Niets anders aan toe te voegen dan: chapeau voor de Website waar je het besteld hebt. In ieder geval een zaak die weet hoe het hoort en moet. Je klacht kan je op de klachtensite melden van PostNl; er word weinig tot niets mee gedaan.

pi
door pieterwolters - Apr 15, 2014 om 20:39
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het zal niet echt kwijt zijn, komt wel weer boven water. Zoals deze bijvoorbeeld. :-)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer