mistermercury
door mistermercury Oct 8, 2015 om 14:16
Geldzaken & recht

Postservice

vandaag kreeg ik volgende email van postservice( nooit van gehoord )

Helaas hebben wij uw packet niet kunnen leveren aan u, omdat het adres stond in de verkeerde indeling.

Uw pakket met het nummer 6016225859 is aangekomen op 6 oktober.

Onze koerier kon het packet niet leveren, omdat de ontvanger niet thuis is.

Als het pakket niet binnen 15 werkdagen wordt ontvangen, heeft ons bedrijf recht om schadevergoeding te eisen van u, de kosten van de opslag van goederen kost EUR 4,27 per dag.
U kunt informatie over de procedure en voorwaarden van opslag bij de dichtstbijzijnde kantoor of op onze website vinden.

wat kan ik het beste doen? ik heb hen al laten weten dat ik thuis was, en dat ik geen pakket ergens heb besteld

11510 54 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Oct 8, 2015 om 14:27
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Heeft u een adres/telefoonnummer/email adres van deze lieden?

Als u niets besteld heeft is dit aan zekerheid grenzend een phissing poging.
Normaal wordt als iets niet bestelbaar is aan de rechtmatige afzender teruggezonden met vermelding: onbestelbaar. Nog nooit gehoord van kosten van opslag ..........
Niet meer reageren, Lena, .............. is het devies.

mistermercury
door mistermercury - Oct 8, 2015 om 14:47
9 Antwoorden / 2 Vragen

alseerst hartelijk dank voor uw antwoorden en advies,de firma heeft een website, namelijk :http://www.postservice.nl/

jo
door jorisw - Oct 8, 2015 om 14:51
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mistermercury schreef op donderdag 8 okt 2015, 14:47]alseerst hartelijk dank voor uw antwoorden en advies,de firma heeft een website, namelijk :http://www.postservice.nl/

Maar die firma heeft de e-mails niet verstuurd zoals ze aangeven op hun website. Wat is de echte afzender van de e-mail?

reflecs
door reflecs - Oct 8, 2015 om 14:54
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@ mistermercury,
U heeft gelijk, maar bij bezoek van die website krijg ik (vandaag) dit te zien:

Waarschuwing
De afgelopen periode zijn er vanuit onze naam phishing-mails verstuurd.
Wij willen benadrukken dat Post Service nooit om uw persoonlijke gegevens zou vragen.
Wij verzoeken u deze mail niet te openen en direct te verwijderen!

mistermercury
door mistermercury - Oct 8, 2015 om 14:54
9 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=jorisw schreef op donderdag 8 okt 2015, 14:51][quote=mistermercury schreef op donderdag 8 okt 2015, 14:47]alseerst hartelijk dank voor uw antwoorden en advies,de firma heeft een website, namelijk :http://www.postservice.nl/

Maar die firma heeft de e-mails niet verstuurd zoals ze aangeven op hun website. Wat is de echte afzender van de e-mail?

de email is afkomstig van: info@post-service-nl.net

reflecs
door reflecs - Oct 8, 2015 om 14:55
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Die mail staat ook op:
https://www.fraudehelpdesk.nl/vragen-meldingen-cpt/malwaremail-van-postservice-tracking-gesignaleerd

Het is zogenaamde malware.
Er zijn (gratis) programma's die dat kunnen verwijderen.
U kunt om te beginnen uw antivirusprogramma een scan laten doen.

edrick3
door edrick3 - Oct 8, 2015 om 15:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mistermercury,

Dit is duidelijk spam/nep/malware.

Scan voor de zekerheid maar even met MBAM: klik
Even naar beneden scrollen en onder de 1e kolom op download klikken.

Met vr.gr.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 8, 2015 om 15:19
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Weer een nieuwe truc het houd niet op met dit soort lui om de boel in de maling te nemen steeds weer wat nieuws waar halen ze dit vandaan,

reflecs
door reflecs - Oct 8, 2015 om 15:33
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U bent zo te lezen naar de echte website gegaan en niet naar de vervalsing :)
Neemt niet weg dat het, zoals edrick3 aangeeft, verstandig is om voor de zekerheid MBAM te gebruiken.

Op deze pagina staan aan de rechterkant tips om phishing- en malware te herkennen:
https://www.fraudehelpdesk.nl/sub-vragen/phishingmails/.

mistermercury
door mistermercury - Oct 8, 2015 om 15:42
9 Antwoorden / 2 Vragen

Hartelijk dank lieve mensen voor uw antwoorden, vanmiddag was ik ongerust, nu ben ik gerust.
toch heb ik nog een korte vraag, ik gebruik incredimail en als een bericht binnenkomt dan klik ik 1x erop en zie dan het bericht, het bericht wordt dan gemerkt als "gelezen". is dit al voldoende om me virussen binnen te halen, er waren aan dit bericht geen bijlagen, alleen maar een tekst, is het lezen van deze mail al voldoende om me narigheid op de computer te halen?

Ook stond er in de mail een link naar een website, omdat ik meer info van die firma wou achterhalen heb ik erop geklikt, kunnen hierdoor problemen ontstaan?

Sorry, ik weet niet zoveel van deze zaken :(

mistermercury
door mistermercury - Oct 8, 2015 om 15:49
9 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=reflecs schreef op donderdag 8 okt 2015, 15:33]U bent zo te lezen naar de echte website gegaan en niet naar de vervalsing :)
Neemt niet weg dat het, zoals edrick3 aangeeft, verstandig is om voor de zekerheid MBAM te gebruiken.

Op deze pagina staan aan de rechterkant tips om phishing- en malware te herkennen:
https://www.fraudehelpdesk.nl/sub-vragen/phishingmails/.

dank u wel, ik heb mbam gedownload en ben nu aan het scannen, ik heb ook mijn virusscanner ( avg ) geupdate en laten scannen en mijn virusscanner heeft inderdaad 1 bedreiging gevonden en verwijderd

edrick3
door edrick3 - Oct 8, 2015 om 16:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mistermercury,

Zolang je nergens op klikt en/of onbekende bijlages bij je mail opent zal er niet veel gebeuren.
Dat scannen ruimt nu bestaande rommel wel op.
Als er iets gevonden wordt gewoon verwijderen.

Met vr.gr.

aurora1
door aurora1 - Oct 8, 2015 om 16:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt maar beter nooit klikken op links in mails voordat u heel zeker weet dat het geen phishingmail o.i.d. is.
En om zoiets uit te zoeken kunt u op internet kijken of bijv. hier een vraag erover stellen voordat u links in mails aanklikt.
Ook klik hier valt nog informatie erover te lezen.

mistermercury
door mistermercury - Oct 8, 2015 om 16:36
9 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=aurora1 schreef op donderdag 8 okt 2015, 16:28]U kunt maar beter nooit klikken op links in mails voordat u heel zeker weet dat het geen phishingmail o.i.d. is.
En om zoiets uit te zoeken kunt u op internet kijken of bijv. hier een vraag erover stellen voordat u links in mails aanklikt.
Ook klik hier valt nog informatie erover te lezen.

dank u , ik heb nu gelezen over phishing en weet de volgende keer beter:-)

door 1953 - Oct 8, 2015 om 18:12
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Verwachtte u en pakket dan? Zo niet, dan is het geen zuivere koffie.

door 1953 - Oct 8, 2015 om 18:13
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Verwachtte u een pakket dan? Zo niet, dan is het geen zuivere koffie.

aurora1
door aurora1 - Oct 8, 2015 om 18:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

dank u , ik heb nu gelezen over phishing en weet de volgende keer beter:-)

Graag gedaan, een gewaarschuwd mens telt voor 2....

mistermercury
door mistermercury - Oct 8, 2015 om 18:48
9 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=aurora1 schreef op donderdag 8 okt 2015, 18:37]dank u , ik heb nu gelezen over phishing en weet de volgende keer beter:-)

Graag gedaan, een gewaarschuwd mens telt voor 2....

haha, inderdaad, ik heb ondertussen ook al een email gekregen van de juiste post service, ze hebben alles overgedragen aan de politie

clio23
door clio23 - Oct 9, 2015 om 12:42
46 Antwoorden / 0 Vragen

Als je de opgelicht app download krijg je bericht als er valse e-mails: omloop zijn. Voor deze e-mail was ook gewaarschuwd.

mo
door moetdat - Oct 9, 2015 om 13:33
104 Antwoorden / 19 Vragen

Ik had hem ook gekregen deze week en direct verwijderd. Alleen al van het taalgebruik moet u al argwanend worden. Jammer dat u op de link heeft gedrukt, daarmee bevestigt u dat uw mail adres klopt.
Wat nu verder te doen hebben andere al geschreven.
Mensen, toch wat vaker naar programma's kijken als kassa, radar, Tros opgelicht, daar wordt regelmatig aandacht besteed aan dit soort praktijken.

pe
door pebk - Oct 9, 2015 om 13:35
580 Antwoorden / 0 Vragen

Ook het taalgebruik zou al een belletje moeten laten rinkelen.

1) pakket wordtr als packet gespeld.
2) omdat het adres stond in de verkeerde indeling (Wat staat hier eigenlijk?)
3) Onze koerier kon het packet niet leveren, omdat de ontvanger niet thuis is.
4) de dichtstbijzijnde kantoor in plaats van het dichtstbijzijnde kantoor

Niet meer op reageren, ook niet als ze weer regaeren op uw mail. Ze hebben niets voor u en zijn alleen op uw geld uit.

reivi22
door reivi22 - Oct 9, 2015 om 13:42
66 Antwoorden / 0 Vragen

Ik lees (packet),dat klopt uiteraard al niet,moet uiteraard pakket zijn.
Zal wel weer een hoax zijn.
Niet op reageren,nergens op klikken of een ''invoice'' bonnetje downloaden.
Nooit op links klikken,indien u niets heeft bestelt,gewoon deleten dit soort mails.

ge
door gerritgjj - Oct 9, 2015 om 13:56
4 Antwoorden / 0 Vragen

Typisch geval van malware of phishing.
Zo zijn er honderden in omloop, bv van banken en van het CJIB. Kijk ook eens een keer verder dan je neus lang is, naar Kassa, Radar of Opgelicht bv, of bezoek de sites van deze programma's. Of van je eigen bank. Honderden voorbeelden.
Je weet toch wel wat je besteld hebt, of niet soms?
Of bel anders eerst "de echte afzender" en zoek het telefoonnr zelf op
.
Advies (aan iedereen): koop of abonneer je op een goede virusscanner, zoals Kaspersky, Mcafee, Norton of F-secure(bij Ziggo). Die houden 99,9% van alle malware en phishings tegen.
Ik heb al jaren F-secure op mijn pc staan en heb nog nooit een phishing gehad.

vrijmark
door vrijmark - Oct 9, 2015 om 15:30
3 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is pure oplichterij ,als je niet thuis bent word het afgeleverd op een afhaalpunt en daar word het een aantal dagen bewaard dan krijg je een heringering en pas daarna gaat het retour afzender , ik zou helemaal geen reactie geven als u het niet heeft besteld

wimmi20
door wimmi20 - Oct 9, 2015 om 15:40
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Ach, het begint al met packet, dat is een uitdrukking uit de computerwereld.
Het door Mistermoney genoemde site van de afzender blijkt niet te bestaan.
Waaarom wordt deze site dan genoemd ?
Maar nu de hamvraag Mistermoney : de door u genoemde site bestaat niet.
En nu beweert u dat u een e-mail hebt gestuurd aan de JUISTE postservice.
Als er niets van de mail klopt hoe komt u dan op het idee om de JUISTE postservice te benaderen.
Hoe weet u wat de juiste is ?
En die zouden het verhaaltje aan de politie hebben overgedragen ?
De politie doet hier totaal niets mee, er is geen strafbaar feit gepleegd.
+++++++++++++++++++++++++++===============

=mistermercury schreef op donderdag 8 okt 2015, 18:48: [

haha, inderdaad, ik heb ondertussen ook al een email gekregen van de juiste post service, ze hebben alles overgedragen aan de politie

ie
door ienepien - Oct 9, 2015 om 16:01
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik kreeg deze week ook deze email en heb hem direct verwijderd.

killroy
door killroy - Oct 9, 2015 om 16:38
87 Antwoorden / 10 Vragen

Ik had ook een pakketje zogenaamd af te halen in het dichtsbijzijnde Postservice agentschap, heb voor alle zekerheid ook MBAM gedownload, was allemaal OK: maar hoe krijg je MBAM weer van je computer af ? Intussen doet Mcafee het niet meer. Ik heb al het mij alle mogelijke geprobeerd, maar het lukt niet, of moet je wachten totdat de proefperiode is verstreken? Gr: Killroy

la
door lamb - Oct 9, 2015 om 17:16
28 Antwoorden / 2 Vragen

L.S.,

LET OP:
Deze mail heb ik gisteren ook ontvangen.
Het is niet postservice.nl maar postservicenl.com. (En die .com laten ze weg in de correspondentie, maar bij aanklikken zou je uitkomen bij postservicenl.com
Dat is het verraderlijke verschil. Postservicenl.com is een site van iemand uit Rusland.
(Admin Name: Ivanovich Ivanov Ivan / Admin City: Moskow )
Het is inderdaad een fraude mail.
Direct weggooien!!!!

tijger1
door tijger1 - Oct 9, 2015 om 17:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar geen een echt bedrijf stuurt een mail met zulk slecht taalgebruik? En hoe zou die club uw mailadres moeten kennen?

Onbegrijpelijk dat mensen daar in kunnen trappen.

donna53
door donna53 - Oct 9, 2015 om 18:20
98 Antwoorden / 10 Vragen

Bij Incredimail kun je het volgende instellen:
1. Open Incredimail.
2. Ga naar ''Hulpmiddelen'' (Linksboven je mail)
3. Ga naar ''Opties''
4. Ga naar ;;geavanceerd''
5. Bij ''het bericht als gelezen markeren na weergave van''...........klik je daarachter door tot het op 60 seconden staat.

Je hebt dan de tijd om een mail die je niet vertrouwd te verwijderen.
Daarna nog wel even de ''verwijderde berichten'' aanklikken en ook die verwijderen.

haarp
door haarp - Oct 9, 2015 om 18:24
514 Antwoorden / 62 Vragen

Volgens mij zijn het criminelen die je later een rekening sturen. Erg verdacht.

diumenge
door diumenge - Oct 9, 2015 om 18:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op vrijdag 9 okt 2015, 15:40]Ach, het begint al met packet, dat is een uitdrukking uit de computerwereld.
Het door Mistermoney genoemde site van de afzender blijkt niet te bestaan.
Waaarom wordt deze site dan genoemd ?
Maar nu de hamvraag Mistermoney : de door u genoemde site bestaat niet.
En nu beweert u dat u een e-mail hebt gestuurd aan de JUISTE postservice.
Als er niets van de mail klopt hoe komt u dan op het idee om de JUISTE postservice te benaderen.
Hoe weet u wat de juiste is ?
En die zouden het verhaaltje aan de politie hebben overgedragen ?
De politie doet hier totaal niets mee, er is geen strafbaar feit gepleegd.
+++++++++++++++++++++++++++===============

Wimmi, type eens www.postservice.nl in. Wat zie je daar? Om te beginnen een waarschuwing voor de mail waar TS het over heeft. En, hé, ook het volgende:
Mail ons info@postservice.nl.

Zou TS daar misschien een mail naartoe gestuurd hebben?

En zal de echte Post Service misschien contact hebben opgenomen met de politie omdat hun naam misbruikt wordt?

Blijft nog de vraag over hoe TS aan de juiste site komt. Zou, nee het zal toch niet waar zijn, TS misschien 'post service' in koekel hebben ingevoerd? Probeer het eens en kijk wat er bovenaan staat.

la
door lamb - Oct 9, 2015 om 19:23
28 Antwoorden / 2 Vragen

Nogmaals: goed lezen; in de verwerpelijke mail staat geen postservice.nl maar postservicenl en bij opvolgen van de mail -wat je beter niet kunt doen- kom je terecht bij postservicenl.com. (bij naspeuren vind je zelfsj een fysiek adres in Moskou).
Zie mijn voorgaande opmerking.
Het is inderdaad -en helaas- van belang dat de mail goed gelezen worden. Zelfs een punt die 'verkeerd' staat is bedrieglijk en leidt dus tot verwarring.

killroy
door killroy - Oct 9, 2015 om 19:28
87 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo Edrick3, de tip was goed, ik heb nl. ook dit probleem, MBAM gedownload maar er was niks aan het handje, maar hoe krijg je nou MBAM er weer vanaf? Want dit is een proefversie , moet je deze nou 14 dagen op je PC. latem zitten, hij verspert nl. Mcafee, en dit was de bedoeling niet, ik heb vanalles geprobeerd om het te verweideren maar mooi niet, het laat zich niet compleet verweideren, een gedeelte krijg je weg maar het meeste blijft er op, er moet toch een manier zijn om het helemaal weg te krijgen? Mvg: ,Killroy.

reflecs
door reflecs - Oct 9, 2015 om 21:04
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@wimmi20,

=diumenge schreef op vrijdag 9 okt 2015, 18:32:
=wimmi20 schreef op vrijdag 9 okt 2015, 15:40: Ach, het begint al met packet, dat is een uitdrukking uit de computerwereld.
Ach, de vertaling van packet is pakket of pakje.
Het door Mistermoney genoemde site van de afzender blijkt niet te bestaan.
Waaarom wordt deze site dan genoemd ?
Maar nu de hamvraag Mistermoney : de door u genoemde site bestaat niet.
Het is mistermercury en de site bestaat wel.
En nu beweert u dat u een e-mail hebt gestuurd aan de JUISTE postservice.
Als er niets van de mail klopt hoe komt u dan op het idee om de JUISTE postservice te benaderen.
Hoe weet u wat de juiste is ?
En die zouden het verhaaltje aan de politie hebben overgedragen ?.
De politie doet hier totaal niets mee, er is geen strafbaar feit gepleegd.
Zie antwoord diumenge.
+++++++++++++++++++++++++++===============

Wimmi, type eens www.postservice.nl in. Wat zie je daar? Om te beginnen een waarschuwing voor de mail waar TS het over heeft. En, hé, ook het volgende:
Mail ons info@postservice.nl.

Zou TS daar misschien een mail naartoe gestuurd hebben?

En zal de echte Post Service misschien contact hebben opgenomen met de politie omdat hun naam misbruikt wordt?

Blijft nog de vraag over hoe TS aan de juiste site komt. Zou, nee het zal toch niet waar zijn, TS misschien 'post service' in koekel hebben ingevoerd? Probeer het eens en kijk wat er bovenaan staat.

Ik weet niet wat u met uw reactie probeert te bereiken. Ik vind het eigenlijk een overbodige onvriendelijke reactie tegenover een vraagsteller die alleen maar advies zocht op dit forum . Jammer is dat :( .
Gelukkig heeft hij eerder wel reacties ontvangen waar hij iets aan heeft.

wimmi20
door wimmi20 - Oct 9, 2015 om 22:21
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Wat vreemd is : geen van de hier genoemde e-mail adressen of sites geeft bij resultaat.
Er staat o.a dat het domijn is opgeheven, of er gebeurt niets.
Wat wel bestaat : post service, dat is een bedrijf dat alleen bezorgt in de omstreken van Arnhem.
Maar wat pas echt vreemd is : als je naar de site gaat van fraudehelpdesk dan lees je daar dat de mail van postervicenl een valse mail zou zijn.
Maar daar ontdeket ik iets vreemds : het pakketnummer van die zgn vals mail is volkomen anders dan het pakketnummer dat TS opgeeft.
Waarom staan er verschillende pakketnummers in beide mails ?
Wil je valse mails versturen dan ga je toch niet in iedere mail een ander pakket nummer zetten ?
Wie het weet mag het zeggen.

diumenge
door diumenge - Oct 9, 2015 om 23:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Driewerf vreemd!

macwouter
door macwouter - Oct 10, 2015 om 00:22
825 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=lamb schreef op vrijdag 9 okt 2015, 17:16]L.S.,

LET OP:
Deze mail heb ik gisteren ook ontvangen.
Het is niet postservice.nl maar postservicenl.com. (En die .com laten ze weg in de correspondentie, maar bij aanklikken zou je uitkomen bij postservicenl.com
Dat is het verraderlijke verschil. Postservicenl.com is een site van iemand uit Rusland.
(Admin Name: Ivanovich Ivanov Ivan / Admin City: Moskow )
Het is inderdaad een fraude mail.
Direct weggooien!!!!

incredimail komt dat ook niet uit Rusland ????

diumenge
door diumenge - Oct 10, 2015 om 00:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Israël.

reflecs
door reflecs - Oct 10, 2015 om 12:02
1859 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op vrijdag 9 okt 2015, 22:21]Wat vreemd is : geen van de hier genoemde e-mail adressen of sites geeft bij resultaat.
Er staat o.a dat het domijn is opgeheven, of er gebeurt niets.
De bewuste website is inderdaad nu offline.
Zie: http://domainsono.com/domain/postservicenl.com

roodborstje
door roodborstje - Oct 10, 2015 om 12:20
91 Antwoorden / 71 Vragen

Jip, ik had ook diezelfde mail.
Omdat ik een pakketje verwachtte heb ik op de link geklikt en ja hoor dat was fout.
Er werd meteen door mijn antivirus programma MacAfee gereageerd want er was al van alles op mijn pc gegooid door de bedriegers. Nu is alles weer ok.

wimmi20
door wimmi20 - Oct 10, 2015 om 14:10
2154 Antwoorden / 7 Vragen

De Rus die postservicenl heeft opgericht heeft niet veel lol van zijn daad ondervonden.
Als je de KLIK van Reflecs bezoekt, dan zie je dat slechts 56 personen er zijn ingetrapt.

wimmi20
door wimmi20 - Oct 10, 2015 om 14:16
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Conclusie:

MacAfee is knudde !
++++++++++++++++++++++++++++++=====

=roodborstje schreef op zaterdag 10 okt 2015, 12:20: Jip, ik had ook diezelfde mail.
Omdat ik een pakketje verwachtte heb ik op de link geklikt en ja hoor dat was fout.
Er werd meteen door mijn antivirus programma MacAfee gereageerd want er was al van alles op mijn pc gegooid door de bedriegers. Nu is alles weer ok.

reflecs
door reflecs - Oct 10, 2015 om 14:30
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@killroy,

U kunt de cleaner Mbam-clean nog proberen:
http://www.malwarebytes-anti-malware.nl/veel-gestelde-vragen-faq/malwarebytes-anti-malware-verwijderen/

@wimmi20,

Volgens mij heeft het aantal bezoekers dat genoemd wordt betrekking op die pagina, de analyse van die website, en niet de website zelf.

wimmi20
door wimmi20 - Oct 10, 2015 om 16:18
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Reflecs,
u heeft gelijk, het aantal bezoekers is gestegen.
++++++++++++++++++++++++========

=reflecs schreef op zaterdag 10 okt 2015, 14:30
@wimmi20,

Volgens mij heeft het aantal bezoekers dat genoemd wordt betrekking op die pagina, de analyse van die website, en niet de website zelf.
[/quote:

ho
door honda98 - Oct 12, 2015 om 14:02
103 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb net ook een mail van ze gehad en ik zag meteen al een taal fout.
ze kunnen niet eens het woord pakket goed schrijven .daar kan je al aan zien dat het oplichters zijn.
ze denken slim te zijn maar vallen door hun taal gebruik door de mand.
ik vind dat deze criminele op gespoort moeten worden en ze levens lang in de gaten worden ge houden.
want ze maken veel mensen bang met deze emails. maar mij niet. gewoon de prulle bak in en absoluut niet reageren.

wimmi20
door wimmi20 - Oct 12, 2015 om 14:06
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Ahum,
over taalfouten gesproken !
++++++++++++++++++++++====

=honda98 schreef op maandag 12 okt 2015, 14:02: ik heb net ook een mail van ze gehad en ik zag meteen al een taal fout.
ze kunnen niet eens het woord pakket goed schrijven .daar kan je al aan zien dat het oplichters zijn.
ze denken slim te zijn maar vallen door hun taal gebruik door de mand.
ik vind dat deze criminele op gespoort moeten worden en ze levens lang in de gaten worden ge houden.
want ze maken veel mensen bang met deze emails. maar mij niet. gewoon de prulle bak in en absoluut niet reageren.

killroy
door killroy - Oct 12, 2015 om 16:42
87 Antwoorden / 10 Vragen

Edrick3 en Reflecs, wat geven jullie toch goede tips, allen die MBAM geprobeerd hebben en gedownload hebben die komen toch in conflict met hun eigen virusscanner, en krijgen MBAM ook niet meer in zijn geheel van de PC af. Ik was ook zo STOM om het programma MBAM te downloaden en te installeren, maar ik zat er wel mooi mee. Vandaag heeft de service dienst van Mcafee mijn PC gerepareerd en het programma eraf gehaald, komen jullie nooit niet meer met zo"n goede raad als je er geen verstand van hebt, en zo wel hou het dan voor jullie zelf, lijkt mij beter???????????????????????????????????????????

reflecs
door reflecs - Oct 12, 2015 om 16:49
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@killroy,

U heeft mijn bericht van zaterdag 10 okt 2015, 14:30 niet gezien?

killroy
door killroy - Oct 12, 2015 om 16:53
87 Antwoorden / 10 Vragen

Reflecs, ja wel gezien maar hier had niemand wat aan, u hebt het commentaar gelezen van @Wimmie 20 ????????

reflecs
door reflecs - Oct 12, 2015 om 17:12
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@killroy,
Het commentaar van wimmi20 heb ik gelezen ( het aantal bezoekers van een website die offline is kan niet stijgen).

Ik bedoelde het bericht aan u:
U kunt de cleaner Mbam-clean nog proberen:
http://www.malwarebytes-anti-malware.nl/veel-gestelde-vragen-faq/malwarebytes-anti-malware-verwijderen/.

Heeft u niets aan die cleaner gehad, of niet uitgevoerd?

wimmi20
door wimmi20 - Oct 12, 2015 om 17:17
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Killroy,
uw trieste reactie maakt duidelijk dat u de balluh van computers af weet.
U bent niet eens in staat om mbam van uw apparaat af te halen, dat moet een servicedienst voor u doen.
Een sterk verhaal trouwens, hoe doet die McAfee servicedienst dat voor u ?
Bovendien is het ook klets dat mbam een virusscanner in de weg zou zitten.
Ik heb trouwens net even mbam van mijn computer verwijderd.
Om uw sprookje te testen.
20 tellen werk, en volkomen verdwenen.
En u vertelt dat anderen geen verstand van computers hebben !
Hahahaha

reflecs
door reflecs - Oct 12, 2015 om 18:21
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@killroy,

Malwarebytes is juist bedoeld om naast de virusscanner te gebruiken.
Dat het bij u niet goed ging is een uitzondering. Wel erg vervelend.
Jammer dat u verder niet gereageerd heeft, ik had u graag verder geholpen.
Er waren namelijk nog andere mogelijkheden geweest om restanten op te ruimen zoals b.v. Revo uninstaller.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 12, 2015 om 18:30
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Ach, vandaag had ik er weer een m.b.t. het niet goed meerfunctioneren van een e-mail adres dat ik niet eens gebruik. Op iedere e-mail waar persoonlijke gegevens en ook wachtwoord worden gevraagd: nooit reageren!