le
door lenss151 Sep 22, 2014 om 16:56
Huishouden & energie

Praxis

Slechte service van praxis Arnhem zuid.+/- 4 jaar geleden bij praxis spiegel met verlichting gekocht.2 maanden geleden waren de TL buisjes stuk, met 1 van de buisjes naar praxis gegaan en gevraagd of ze 2 van deze TL buisjes hadden. Werd afgepoeierd door een van de medewerkers met de mededeling dat ze deze niet hadden en ook niet bestelde.Wel is mij verteld dat deze TL buisjes te koop waren op het industrie terrein in arnhem.Ik daar naar toe verkochten ze niet aan particulieren.Ik ben wel naar binnen gegaan in de groothandel en gevraagd waar ik deze wel kon kopen.De medewerker van deze groothandel heeft nog in de computer gekeken maar maar de buisjes waren niet bij zijn leverancier te koop.Ik ben ook nog bij de gamma geweest en ik moet zeggen dat de service daar beter is, zij zijn zeker 20 minuten bezig geweest met bellen en in de computer gekeken. Het blijkt dat de buisjes niet te koop zijn. Bedankt PRAXIS Beste winkel van Nederland maar niet heus.
,

1161 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 22, 2014 om 18:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo lenss151,

Begrijp je frustratie, maar wat is nu je vraag?

tenormin
door tenormin - Sep 22, 2014 om 18:36
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 22 sep 2014, 18:02]Hallo lenss151,

Begrijp je frustratie, maar wat is nu je vraag?

Waar hij wel de TL buisjes kan kopen misschien? ;-)

@lenss151, staat toch wel een type nummer op de buisjes o.i.d.? Heb je type uitgevogeld zoek je verder op Google of ga naar een goede zaak die van schroef tot lamp alles verkoopt. (IJzerwinkel). Kan me bijna niet voorstellen dat na zo'n 4 jaar die tl buizen uit de handel zijn.

tenormin
door tenormin - Sep 22, 2014 om 18:44
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@lenss151, even een voorbeeld/toevoeging: dit soort winkels. Misschien zit er zo'n soort winkel bij jou ook in de buurt.

edrick3
door edrick3 - Sep 22, 2014 om 18:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=tenormin schreef op maandag 22 sep 2014, 18:36][quote=edrick3 schreef op maandag 22 sep 2014, 18:02]Hallo lenss151,

Begrijp je frustratie, maar wat is nu je vraag?

Waar hij wel de TL buisjes kan kopen misschien? ;-)

Tja, dat kan ik ook wel bedenken, maar dan zal TS toch echt wat gegevens over die buisjes moeten vermelden, (zoals je ook al aangegeven hebt.)

pi
door pieterwolters - Sep 22, 2014 om 19:19
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Het ding is 4 jaar oud. Dan is het toch echt jammer maar helaas. Als er geen vraag naar is, gaat niemand dat stockeren.

tenormin
door tenormin - Sep 22, 2014 om 20:02
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op maandag 22 sep 2014, 19:19]Het ding is 4 jaar oud. Dan is het toch echt jammer maar helaas. Als er geen vraag naar is, gaat niemand dat stockeren.

Persoonlijk vind ik de levensduur van 4 jaar heel erg kort voor TL buizen (jes). Mijn badkamerkast verlichting doet het nog steeds sinds aankoop in 1979. Moet ik natuurlijk niet schrijven, gaat het morgen stuk. Maar iedere TL buis die ik heb, kelder en werkkast, alles brand voor jaren.

user123
door user123 - Sep 22, 2014 om 21:33
1346 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tenormin schreef op maandag 22 sep 2014, 20:02][quote=pieterwolters schreef op maandag 22 sep 2014, 19:19]Het ding is 4 jaar oud. Dan is het toch echt jammer maar helaas. Als er geen vraag naar is, gaat niemand dat stockeren.

Persoonlijk vind ik de levensduur van 4 jaar heel erg kort voor TL buizen (jes). Mijn badkamerkast verlichting doet het nog steeds sinds aankoop in 1979. Moet ik natuurlijk niet schrijven, gaat het morgen stuk. Maar iedere TL buis die ik heb, kelder en werkkast, alles brand voor jaren.

Fijn om te horen dat jouw tl buisjes het nog doen, gefeliciteerd.

Lampen kunnen stuk gaan, en na 4 jaar is dat niet heel gek.
Wat wel gek is, is dat ts nogal losgaat op de praxis terwijl er niet meer aan de hand is dan het feit dat ze de zo gewenste tl buisjes niet hebben.