ca
door carolinevana Jan 7, 2015 om 19:30
Computers & telefonie

Prijs gewonnen

op facebook is een site gratis dames schoenen. Daar kun je schoenen like en delen en maak je kans dat je ze wint.
Gisteren kreeg ik bericht van hun dat ik laarsen gewonnen heb. Ze reageren nergens op als ik me prijs "claim". Ik heb gehoord dat nooit niemand wint. ik heb toch recht op de gewonnen prijs staat in een bericht.

14183 15 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jan 7, 2015 om 19:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Waarschijnlijk spam of iets dergelijks, dat krijg je op Facebook ook meer en meer. Reken dus maar nergens op. Maar plaats de exacte tekst van het bericht eens (zonder eventuele persoonlijke gegevens) en het Facebook adres of webadres van het bedrijf.

pi
door pieterwolters - Jan 7, 2015 om 19:36
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Niemand geeft iets gratis weg, dus gewoon niet aan deze ongein meedoen. Even het hebberige gevoel onderdrukken en je zult een stuk gelukkiger worden.

ca
door carolinevana - Jan 7, 2015 om 19:52
1 Antwoorden / 1 Vragen

Gratis dames schoenen heeft een profiel gedeeld.
21 uur ·

GEFELICITEERD !

De laarzen gaan naar : https://www.facebook.com/mijn naam

Stuur ons een bericht en claim je prijs vast!

diumenge
door diumenge - Jan 7, 2015 om 19:58
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nou, misschien moet je nog even geduld hebben. Ik zie 'm staan, de melding is nog geen 24 uur oud. Maar tegelijkertijd zou ik niet al te hard ergens op rekenen.

diumenge
door diumenge - Jan 7, 2015 om 20:02
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Anders maar even reageren via www.facebook.com/Modegram.

edrick3
door edrick3 - Jan 7, 2015 om 20:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=carolinevana schreef op woensdag 7 jan 2015, 19:52]Gratis dames schoenen heeft een profiel gedeeld.
21 uur ·

GEFELICITEERD !

De laarzen gaan naar : https://www.facebook.com/mijn naam

Stuur ons een bericht en claim je prijs vast!

Gefeliciteerd!
Even afwachten dus.

Cookies
door Cookies - Jan 7, 2015 om 23:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dit stukje komt van opgeletopinternet: Hij lokt mensen naar de site via Gratis Dames Schoenen op Facebook, daar worden zogenaamd gratis schoenen weggegeven en alle links op die pagina verwijzen naar Modegram.
Die facebookpagina heeft héél veel leden, dus de kans is groot dat er nog meer gedupeerden zijn.

Kortom hij is een ordinaire FB spammer.

Zie hier KLIK de klachten van gedupeerden.

door 1953 - Jan 8, 2015 om 02:50
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Laarzen winnen!

Gelukkig doe ik niet mee aan Facebook - in mijn vak maak ik geen vrienden.

Hoeveel administratie/verzendkosten bent u - vooraf? - verschuldigd voor de gewonnen laarzen? Waar komen ze vandaan? Mogelijk inklaringskosten etc.

Krijg de indruk dat de (Nigeriaanse) criminele organisatie een andere weg is ingeslagen. Of u even eerst de administratie/verzendkosten à € xx,xx wilt voldoen!

me
door mein33 - Jan 8, 2015 om 13:50
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=carolinevana schreef op woensdag 7 jan 2015, 19:30]
niemand wint.

@carolinevana,

Inderdaad, "niemand" wint en "gratis" bestaat niet.

crewmember
door crewmember - Jan 9, 2015 om 12:05
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Ach kom op, je snapt toch zelf ook wel dat dit niet echt is. Ze zijn gewoon likes aan het binnenhalen.

Meteen blokkeren die zooi, en alles van ze verwijderen.

ho
door hotroxy - Jan 9, 2015 om 12:16
6 Antwoorden / 2 Vragen

ik heb al 2 x met zoiets een prijs gewonnen en ook gekregen

lu
door lucienne1954 - Jan 9, 2015 om 13:38
10 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb meerdere keren gewonnen op facebook door te liken en je moet dus contact opnemen met de shop waar de prijs vanaf komt niet van facebook zelf.

kn
door knabbel13 - Jan 9, 2015 om 13:59
33 Antwoorden / 17 Vragen

Ja heb ik ook een keertje gehad......op een engelse site telefoon gewonnen??????????? Nooit gekregen. Was altijd gewoon in het nederlands de vragen kon je dagelijks aan meedoen. Toen antwoord in het engels moest ik door mijn zus laten vertalen...en toen bleek moest copie van id opsturen enz...........Hou die prijzen maar?????? Nee ik doe er niet meer aan mee, en zeg dus NEE!!

dokun
door dokun - Jan 9, 2015 om 16:41
152 Antwoorden / 0 Vragen

Als Modegram.nl (of ozzystar.nl) er achter zit zou ik als ik u was er ver weg van blijven. Er zijn vele mensen opgelicht (betaald maar niet geleverd gekregen) door modegram.nl

Kijk voor meer informatie op opgelichtopintenet.nl Dit topic gaat over modegram.nl

www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=22809.0

ni
door ninon25 - Jul 13, 2015 om 11:11
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb op 21 juni schoenen gewonnen van Adidas helemaal blij maar ik dacht moet nog maar zien of ze binnen komen want vaak is het zo dat alleen om hun promotie gaat. Ik had me prijs geclaimd in een pb had netjes een berichtje terug gehad van gefeliciteerd stuur je adres gegeven dat heb ik toen gedaan daarna zeiden ze stuur ons een foto op als je ze ontvangen heb uiteraard wilde ik dat doen is voor hun een bevestiging dat het echt is.
Dagen gingen voorbij toen had ik gevraagd wat de levertijd was dat ik wel heel nieuwsgierig was wanneer ze binnen komen.. Misschien ben ik te ongeduldig maar kunnen ze niet eens even reageren op mijn antwoord? Van zou lang kunnen duren of zomaar nee hoor niks en nu ik dit hier boven zo lees ga ik dan toch echt twijfelen of het wel echt is. Ze hadden mij ook getagt toen ik gewonnen had dat is ook ineens verwijderd heel vreemd maar ik heb nog wel en pb gesprek! Ben benieuwd wat hier uitkomt...