ho
door honorata Oct 21, 2014 om 18:14
Elektronica & tv

Prijstopper en extra gekochte garantie

Hallo,
in juni 2010 heb ik bij prijstopper in Boxtel samsung wasmaschine gekocht met 4 jaar extra garantie van topgarant....dus geldig tot juni 2016 -staat ook vermeld op aankoopbon die ik idd nog heb.
Nu is hij kapot, en wat nou...als prijstopper failliet...ben ik mijn garatnie kwijt?
mvg honorata

1050 7 Rapporteer

tot15karakters
door tot15karakters - Oct 21, 2014 om 18:35
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Was het hun eigen garantie of een firma waar ze een garantie contract voor verkochten?

Als zelf is het jammer, maar vele verzekeringen zijn bij grote verzekeraars ondergebracht en ze verkochten ze met provisie dus meer winst op 1 klant..

Heeft U alleen en bon of ook die voorwaarden gekregen en lees die eens goed door.

ho
door hopetobehelping - Oct 21, 2014 om 19:28
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste honorata,

prijstopper zegt mij niets, dus wellicht heb ik niet het juiste bedrijf te pakken.
Op deze url: http://www.das.nl/actueel/faillissement-its
lees ik (onderin): "Omdat Expert de service- en garantieverplichtingen jegens klanten van de It’s en Prijstopper heeft overgenomen, kunt u nu daar terecht. Kijk voor de precieze voorwaarden op de website van Expert".
Het is wel een oud bericht maar de moeite waard lijkt me.
Hoop voor u dat ik de goede 'prijstopper' te pakken heb.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 21, 2014 om 19:30
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja die bent u inderdaad kwijt.

mahadma
door mahadma - Oct 21, 2014 om 20:33
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Als de verzekering "elders" is ondergebracht, kunt u die weg bewandelen en kijken hoever u komt.
Als het een "eigen" verzekering van de winkel is geweest, bent u alles kwijt.

aurora1
door aurora1 - Oct 21, 2014 om 22:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees klik hier eens door over wie het nu afhandelt.

ho
door honorata - Oct 21, 2014 om 22:48
1 Antwoorden / 1 Vragen

aurora1
daar heb ik idd gebeld maar hun namen allen de verzekeringen van 2008 en 2009 en ik heb hem aangesloten in juni 2010.... heb wel net gewonden dat alle service ezv van its en prijstopper overgenomen was door expert... ga het morgen daar probeeren...
gr

aurora1
door aurora1 - Oct 21, 2014 om 22:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Succes ermee.