wa
door warg Sep 20, 2014 om 21:46
Computers & telefonie

Printer samsung xpress

ik heb een printer samsung xpress m2825dw. het papier (A4) formaat) past net niet in de papierlade. De achterste papiergeleider heb ik helemaal naar achteren geschoven totdat hij niet verder kon, maar als ik het papier erin leg, steekt het ongeveer een cm uit. printer lukt daarom niet. hoe kan ik dit oplossen?

249 2 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Sep 21, 2014 om 01:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat schijnt voor deze printer normaal te zijn volgens reviews kik hier even kijken bij de minpunten.

tot15karakters
door tot15karakters - Sep 21, 2014 om 09:43
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Als je het papier te lang laat liggen of teveel vul gaat het krullen dus lastiger in envelop te stoppen....

Ik heb deze voordelige voor een ander merk & type geruild na papier vullen en 0x printen, ja, niet gebruikt lukte dat maar jammer dat ze deze domme fout van standaard papier maken.

Nu een A3 printer die ook A4 of kleiner kan printen voor iets meer....