Prive protectie plan van primeline laser services mbt The warranty group europe.
Ik heb een probleem met The Warrantygroup Europe, afdeling Nederland, Dat gaat over het PPP prive protectieplan, dat ik afgesloten heb bij een lening. Ik ben nou arbeidsongeschikt en heb me pas na de 13 de maand dat ik ziek was gemeld. Men zegt er is een verval termijn van 1 jaar. U bent dus te laat en kan geen beroep op de verzekering doen. Daarop heb ik nogmaals bezwaar aangetekend ook daarop zegt men weer, u had zich binnen een jaar na de eerste ziekte dag moeten melden. Ik kan me daar niet bij neerleggen en ben verder gaan zoeken, weliswaar mbv een advocaat. Het volgende doet zich voor:
Op grond van het burgelijk wetboek, boek 7 artikel 942. 7:942 is het mogelijk om de polisvoorwaarden met vervaltermijn van een jaar te vernietigen. Dit artikel zegt dat er alleen nog maar met een wettelijke verjaringstermijn van 3 jaar gerekend mag worden.
Ze zouden me dus alsnog uit moeten gaan betalen. Ik ben inmiddels al afhankelijk van een IVA uitkering van het UWV.
Ik wil deze maatschappij hiermee rondom de oren gaan slaan, echter ik kan hierbij wel wat hulp gebruiken. Ik wil beslagen ten eis komen.
De advocaat die me geholpen heeft bij zijn inloop spreekuur zei letterlijk: Je staat in je recht. Als je ermee doorkomt, zullen ze waarschijnlijk beginnen of je de gezondheidsverklaring bij het afsluiten van de verzekering wel juist ingevuld hebt.
Zijn er mensen die hetzelfde als ikke meegemaakt hebben en wie zou me kunnen helpen. Ik heb hiervoor geen rechtsbijstand verzekering en het juridisch loket vond zichzelf in deze niet deskundig genoeg.
Misschien is dit iets voor KASSA de uitzending. Ik heb namelijk al veeeel meer klachten over de The Warranty Group gelezen.
Misschien dat we krachten kunnen bundelen, zodat deze maatschappij eens normaal gaat werken en mensen uitbetaald, wanneer dat zij daar recht op hebben. Ze verschuilen zich nou achter polisvoorwaarden waarbij een vervaltermijn genoemd wordt, die wettelijk niet meer toegestaan is.
Help me aub.
Groetjes Hans Verhijden
Sorry ik heb op de knop ongepast gedrukt voor de redactie. Verwijder mijn vraag aub niet, Dankjewel.
Hallo hverheijden,
Voor contact met de redactie:
klik onderaan deze pagina onder Algemeen op 'Contact met Kassa'.
Voor contact met de Belbus:
een mailtje en dat sturen naar belbus@vara.nl
Suc6
Hallo allemaal,
Ik heb een bericht terug van The warranty groep europa inzak mijn genoemd geschil.
Men wijst mijn beroep op grond van het artikel in het burgelijkwetboek af.
Men schrijft als volgt: "De term "polisvoorwaarden"wekt de indruk dat het hier zou gaan om een verzekering. Dat is echter niet het geval het betreft hier een bescherming. Bij de lening is destijds een aanvullende overeenkomst afgesloten waarbij u "beschermd"bent ingeval van onder andere arbeidsongeschiktheid. Indien er sprake is van arbeidsongeschiktheid kan er afstand worden verleend van de aflossingsverplichting. Op deze overeenkomst is niet het verzekeringsrecht van toepassing, waar u in uw brief over spreekt, maar de voorwaarden van de overeenkomst waarmee u akkoord bent gegaan.
Voor mij was het een verzekering, volgens hen niet. Heb ik dan helemaal geen rechten meer en ben ik aan hun grillen overgeleverd.??????
Wie heeft er een mogelijk antwoord hierop.
Dat moet voor uw advocaat toch een eitje zijn, want op hun site noemen ze het zelf een verzekering.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer