ralphje5
door ralphje5 Sep 23, 2015 om 14:21
Elektronica & tv

Probleem met inductiekookplaat Bauknecht

Hallo, In 2013 heb ik keuken gekocht met daarbij inbouwaparatuur van bauknecht. Al vrij snel hadden wij problemen met onze kookplaat. Bauknecht servicedienst is ondertussen al 9 x langsgeweest en hebben uiteindelijk geconcludeerd dat dit aan de software van het apparaat ligt. Laatste contact is geweest begin dit jaar en er zou in juni dit jaar een update komen.
na meerdere mailtjes, telefoontjes ed. te hebben gestuurd krijg ik op de laatste mailtjes geen reactie meer. Telefonisch krijg ik de melding dat ik wordt teruggebeld, maar dit gebeurt niet.
Ik ben bank dat men geen oplossing heeft en mij ook niet wil verder helpen. Waar kan ik terecht met dit soort klachten?

7285 12 Rapporteer

hansje klein
door hansje klein - Sep 23, 2015 om 14:28
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Met de vele bezoeken geeft de technische dienst van Bauknecht toch al aan, dat er iets mis is met uw kooktoestel. Ze weten het dus niet en/of ze willen niet. U zult dus nu op vervanging of teruggave/ontbinding moeten spelen om de druk op te voeren.

https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 23, 2015 om 15:45
7181 Antwoorden / 3 Vragen

De link van hanschen klein
[Url=http://www.consuwijzer.nl/thema/garantie]KLIK

edrick3
door edrick3 - Sep 23, 2015 om 15:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ralphje5,

Ik zou maar eens aan het ontbinden van de koopovereenkomst gaan denken.

Als een product niet goed is, kunt u teruggaan naar de winkel. Hebt u een product een paar keer laten repareren, maar werkt het nog steeds niet goed? Of wil de verkoper het probleem niet oplossen? Dan mag u de koopovereenkomst ontbinden.

Wanneer kan ik een koopovereenkomst ontbinden?

Als u de verkoper de tijd hebt gegeven om het product te repareren, of een nieuw product te geven. En het probleem is nog niet opgelost.
Als de verkoper het product niet kan of wil repareren binnen een bepaalde tijd. Of als hij geen nieuw product wil of kan geven binnen een bepaalde tijd.
Als u het product een paar keer hebt laten repareren, en het werkt nog steeds niet goed.
Als het product een grote fout heeft en de verkoper lost het probleem niet op.

Hoe moet ik de koopovereenkomst ontbinden?

Schrijf de verkoper een brief. Zeg dat de verkoper het product niet heeft kunnen repareren. Of dat hij geen nieuw product wil geven. En dat u daarom de koopovereenkomst wilt ontbinden. U kunt hiervoor onze voorbeeldbrief gebruiken.
(Zie hier)

Suc6

hansje klein
door hansje klein - Sep 23, 2015 om 15:53
3037 Antwoorden / 62 Vragen

[quote=sjoppie schreef op woensdag 23 sep 2015, 15:45]De link van hanschen klein
[Url=http://www.consuwijzer.nl/thema/garantie]KLIK

@sjoppie, ik vraag uit interesse waarom mijn link hierboven niet genoeg link is? Het copy/paste werkt toch helemaal normaal.......? Ik heb dit al eens eerder van een reageerder gezien. Je hoeft niet uit te leggen hoe dit gaat. Alleen dus de vraag, waarom dit noodzakelijk is in jouw ogen?

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 23, 2015 om 16:07
7181 Antwoorden / 3 Vragen

@hanschen klein,
Sinds kort weet ik door @Akkerdistel hoe je kunt linken zonder die knoppen te gebruiken en zag mijn kans schoon om dit eens uit te proberen op de IPad. Heb er niet bij stilgestaan dat het wel eens verkeerd kan vallen. Met excuses .Zou nog wel willen weten hoe ik een trema voor elkaar kan krijgen. Maar soms is de verleiding te groot en kan ik het linken niet laten;-)

edrick3
door edrick3 - Sep 23, 2015 om 16:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@sjoppie,

OT
......Zou nog wel willen weten hoe ik een trema voor elkaar kan krijgen......
ä ä ä
Eerst op de trema klikken en dan op de a
Dat geldt voor een gewoon toetsenbord.

Voor je iPad: houd de a ingedrukt en er verschijnt een lijstje met mogelijkheden.
Zie hier.

Met vr.gr.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 23, 2015 om 16:17
7181 Antwoorden / 3 Vragen

@edrick3,
Bedankt, nu is hänschen klein ook compleet.
Vr, gr.

marita567
door marita567 - Sep 23, 2015 om 16:24
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@sjoppie ,

Ik zou zeggen uit testen en door gaan met linken , voor andere mensen is dit een welverdiende uitkomst .

vr,gr.

hansje klein
door hansje klein - Sep 23, 2015 om 16:26
3037 Antwoorden / 62 Vragen

[quote=sjoppie schreef op woensdag 23 sep 2015, 16:17]@edrick3,
Bedankt, nu is hänschen klein ook compleet.
Vr, gr.

@sjoppie bedankt voor de extra moeite en @edrich3 voor de juiste uitleg.

Wanneer je een trema of Umlaut (") niet gebakken krijgt omdat het gebruikte apparaat niet meespeelt is het ook een optie om achter de bedoelde letter een e te schrijven i.p.v. de puntjes erop.

hänschen wordt grammatisch helemaal correct dan haenschen

ä is dus hetzelfde als ae en omgekeerd.

Einde van de grammaticales!

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 23, 2015 om 16:46
7181 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=marita567 schreef op woensdag 23 sep 2015, 16:24]@sjoppie ,

Ik zou zeggen uit testen en door gaan met linken , voor andere mensen is dit een welverdiende uitkomst .

vr,gr.
Hartelijk dank voor deze opsteker Marita567, het linken is natuurlijk nooit kwetsend of belerend bedoeld maar ik ga er vanuit dat men dat ook wel weet.

marita567
door marita567 - Sep 23, 2015 om 16:58
1576 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=sjoppie schreef op woensdag 23 sep 2015, 16:46][quote=marita567 schreef op woensdag 23 sep 2015, 16:24]@sjoppie ,

Ik zou zeggen uit testen en door gaan met linken , voor andere mensen is dit een welverdiende uitkomst .

vr,gr.
Hartelijk dank voor deze opsteker Marita567, het linken is natuurlijk nooit kwetsend of belerend bedoeld maar ik ga er vanuit dat men dat ook wel weet.

@sjoppie

Graag gedaan ,
Schijnbaar zijn er mensen die dit niet weten , dus gewoon doorgaan .

vr, gr

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 23, 2015 om 16:59
7181 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=hänschen klein schreef op woensdag 23 sep 2015, 16:26][

@sjoppie bedankt voor de extra moeite en @edrich3 voor de juiste uitleg.

Wanneer je een trema of Umlaut (") niet gebakken krijgt omdat het gebruikte apparaat niet meespeelt is het ook een optie om achter de bedoelde letter een e te schrijven i.p.v. de puntjes erop.

hänschen wordt grammatisch helemaal correct dan haenschen

ä is dus hetzelfde als ae en omgekeerd.

Einde van de grammaticales!
Bedankt voor de uitleg hänschen klein, dit is een handig weetje.
@Ralphje5 sorry dat er wat gerommeld is in uw topic, soms gebeurd dat.