ge
door gerrit tijhuis Sep 1, 2014 om 14:01
Computers & telefonie

Probleem met oneline

Hallo
Ik heb een tweejarig contact afgesloten 3 in 1 bij oneline,25 juli werd ik aangesloten der modem voor internet werd wel geleverd maar de modem voor tv een week later,het enige wat tot op heden goed werkt is de internet verbinding de tv heeft tot nu toe helemaal niet gewerkt,diverse keren met oneline gebeld en vaak ruim een half uur in de wacht beloven ze van alles maar komen tot nu toe niets na.
woensdag 27 augustus weer gebeld en mede gedeeld dat ik het contract wilde ontbinden,de dame stond mij netjes te woord en gaf mij te kennen dat ik binnen enkele dagen hiervan een bevestiging zou ontvangen,maar niet dus.
Vandaag weer gebeld maar na 45 min.in de wacht heb ik de hoorn opgelegd.
Hoe kom ik onder dit contract weg.
Hoor graag Gerrit

320 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 1, 2014 om 14:39
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Stel ze in gebreke (schriftelijk, liefst per fax) en geef ze nog 2 weken om het op te lossen. Hierna ontbind je het contract.
Houd er wel rekening mee dat Online (T-Mobile) je dit niet in dank afneemt en je een incassobureau op je dak krijgt (of nog erger Lindorff). Die kun je dan gewoon negeren.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

It
Ita8888 - Apr 17, 2024 om 15:25
Vrije tijd & tuin

Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?

Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer