ge
door gerrit tijhuis Sep 1, 2014 om 14:01
Computers & telefonie

Probleem met oneline

Hallo
Ik heb een tweejarig contact afgesloten 3 in 1 bij oneline,25 juli werd ik aangesloten der modem voor internet werd wel geleverd maar de modem voor tv een week later,het enige wat tot op heden goed werkt is de internet verbinding de tv heeft tot nu toe helemaal niet gewerkt,diverse keren met oneline gebeld en vaak ruim een half uur in de wacht beloven ze van alles maar komen tot nu toe niets na.
woensdag 27 augustus weer gebeld en mede gedeeld dat ik het contract wilde ontbinden,de dame stond mij netjes te woord en gaf mij te kennen dat ik binnen enkele dagen hiervan een bevestiging zou ontvangen,maar niet dus.
Vandaag weer gebeld maar na 45 min.in de wacht heb ik de hoorn opgelegd.
Hoe kom ik onder dit contract weg.
Hoor graag Gerrit

320 1 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 1, 2014 om 14:39
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Stel ze in gebreke (schriftelijk, liefst per fax) en geef ze nog 2 weken om het op te lossen. Hierna ontbind je het contract.
Houd er wel rekening mee dat Online (T-Mobile) je dit niet in dank afneemt en je een incassobureau op je dak krijgt (of nog erger Lindorff). Die kun je dan gewoon negeren.