Probleem ns
ik heb 2 voordeelkaarten waarbij 7 maal per jaar vrij reizen aan zit die heb begin jaar afgezegd ivm verhoging van 74 naar 85 euro dan voor 2kaarten 170 euro daarom heb ik die kaarten afgezegd kreeg 14 dagen later de incasso aan de betalen van 250 euro moest dan maar later het geld terug vragen bij ns
en ben ik niet van plan kan ns ook niet bereiken .kreeeg iedere keer verschillende antwoorden ik weet niet hoe ik het moet oplossen
Misschien rare vraag, maar heb je die voordeelkaarten dan toch gekregen? Anders kunnen ze je niet verplichten te betalen, lijkt mij.
Heb je schriftelijk of telefonisch opgezegd en heb je daar bewijs van?
Succes.
Je kan een incasso meestal storneren, maar pas hier goed mee op, voor je het weet heb je namelijk een incasso bureau op de stoep staan met 40 euro incasso kosten. Even bellen en het verhaal uitleggen, ik neem aan dat als u tijdig de kaarten opgezegd hebt, de NS het voor u zal oplossen. Al gaat dit vaak gepaart met enig geduld en veel bureaucratie… Veel succes ermee!
@jule....
....voor je het weet heb je namelijk een incasso bureau op de stoep staan met 40 euro incasso kosten......
Ja, dat schrijft TS dan ook:
ipv € 170 moest-ie al € 250 betalen!
Als xiii... uw wachtwoord is verander dat dan via uw profiel.
Als u het elders ook als wachtwoord gebruikt kunt u het daar ook maar beter wijzigen.
Je moet zelf nog het product van de kaart verwijderen bij een automaat, doe je dit niet blijft het abonnement doorlopen.
Dan inderdaad dien je voor het jaar te betalen en krijg je de resterende maanden -ooit na heel lang wachten- terug.
Even een waarschuwing; de NS = de overheid (feit). Waar je never nooit geen schulden moet hebben, is bij deze 'club', deze doet alles om zijn centjes te krijgen tot en met vrijheidsberoving (dat laatste heeft ook weer zo zijn voordelen wanneer je in een verzorgingstehuis zit, ga je er qua zorg flink of vooruit).
Het hele probleem zit hem dat de NS niet helder naar hun klanten communiceert (mocht je al een brief gehad hebben met deze info) zie hun website hoe onlogisch, onoverzichtelijk en met het ontbreken van de meest essentiële info.
Ook u gaat daar werkelijk helemaal niets aan veranderen.
de laatste heeft gelijk en de beste maar vooringenomen uitleg. Dat had je zelf super easy kunnen zien als je gewoon de brief goed had gelezen die NS je ervoor gestuurd heeft. Dat dit niet verteld zou worden is klinkklare kletskoek en vooral door alweer niet goed lezen. ER is een uitweg: je kan nog steeds, omdat je per maand kan opzeggen, de resterende maanden terugkrijgen, MAAR voorwaarde is dus wel dat je dat lopend ABO van beide kaarten afhaalt. Of ze ook dat incassoburo van je weghalen is ongewis.
OF je vervoegt je bij forum.ns.nl- daar wordt vrij vaak toch door de NS-moderatoren er alsnog een mouw aangepast.
@diemenees, doe eens voor de aardigheid het volgende; ga op ns.nl eens op zoek naar de info dat je je abonnement moet verwijderen.
Vertel hier dan eens jouw bevindingen tijdens deze zoektocht. Heb je hem?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus
Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton, maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer
Netvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Schuursponsjes en micro-plastic
Bij het doen van de vaatwas gebruikten we altijd een schuursponsje met een blauwe toplaag, gekocht bij een van de grootgrutters van Nederland. Je hebt ze ook met een groene toplaag. Sinds een paar maanden gebruiken we hiervoor een wit afwasteiltje. Bij het ledigen van dit witte teiltje zag ik allemaal heel kleine blauwe plastic deeltjes in het laatste afwaswater zweven en op de boden drijven. Ni ... Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer