xi
door xiii21cu May 28, 2015 om 16:36
Auto & vervoer

Probleem ns

ik heb 2 voordeelkaarten waarbij 7 maal per jaar vrij reizen aan zit die heb begin jaar afgezegd ivm verhoging van 74 naar 85 euro dan voor 2kaarten 170 euro daarom heb ik die kaarten afgezegd kreeg 14 dagen later de incasso aan de betalen van 250 euro moest dan maar later het geld terug vragen bij ns
en ben ik niet van plan kan ns ook niet bereiken .kreeeg iedere keer verschillende antwoorden ik weet niet hoe ik het moet oplossen

838 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

di
door digioma - May 28, 2015 om 16:51
646 Antwoorden / 29 Vragen
0

Misschien rare vraag, maar heb je die voordeelkaarten dan toch gekregen? Anders kunnen ze je niet verplichten te betalen, lijkt mij.
Heb je schriftelijk of telefonisch opgezegd en heb je daar bewijs van?
Succes.

edrick3
door edrick3 - May 28, 2015 om 17:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Ben je soms te laat geweest met opzeggen?

..... kan ns ook niet bereiken.....
Voor contact met NS klik hier.

julesvermeire81
door julesvermeire81 - May 28, 2015 om 17:36
39 Antwoorden / 4 Vragen
0

Je kan een incasso meestal storneren, maar pas hier goed mee op, voor je het weet heb je namelijk een incasso bureau op de stoep staan met 40 euro incasso kosten. Even bellen en het verhaal uitleggen, ik neem aan dat als u tijdig de kaarten opgezegd hebt, de NS het voor u zal oplossen. Al gaat dit vaak gepaart met enig geduld en veel bureaucratie… Veel succes ermee!

edrick3
door edrick3 - May 28, 2015 om 17:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@jule....

....voor je het weet heb je namelijk een incasso bureau op de stoep staan met 40 euro incasso kosten......
Ja, dat schrijft TS dan ook:
ipv € 170 moest-ie al € 250 betalen!

aurora1
door aurora1 - May 28, 2015 om 18:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Als xiii... uw wachtwoord is verander dat dan via uw profiel.
Als u het elders ook als wachtwoord gebruikt kunt u het daar ook maar beter wijzigen.

edrick3
door edrick3 - May 28, 2015 om 18:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@aurora1,

OT
wachtwoord? =gebruikersnaam volgens mij.

akkerdistel
door akkerdistel - May 29, 2015 om 08:41
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Je moet zelf nog het product van de kaart verwijderen bij een automaat, doe je dit niet blijft het abonnement doorlopen.
Dan inderdaad dien je voor het jaar te betalen en krijg je de resterende maanden -ooit na heel lang wachten- terug.

Even een waarschuwing; de NS = de overheid (feit). Waar je never nooit geen schulden moet hebben, is bij deze 'club', deze doet alles om zijn centjes te krijgen tot en met vrijheidsberoving (dat laatste heeft ook weer zo zijn voordelen wanneer je in een verzorgingstehuis zit, ga je er qua zorg flink of vooruit).

Het hele probleem zit hem dat de NS niet helder naar hun klanten communiceert (mocht je al een brief gehad hebben met deze info) zie hun website hoe onlogisch, onoverzichtelijk en met het ontbreken van de meest essentiële info.
Ook u gaat daar werkelijk helemaal niets aan veranderen.

di
door diemenees - May 31, 2015 om 13:20
196 Antwoorden / 15 Vragen
0

de laatste heeft gelijk en de beste maar vooringenomen uitleg. Dat had je zelf super easy kunnen zien als je gewoon de brief goed had gelezen die NS je ervoor gestuurd heeft. Dat dit niet verteld zou worden is klinkklare kletskoek en vooral door alweer niet goed lezen. ER is een uitweg: je kan nog steeds, omdat je per maand kan opzeggen, de resterende maanden terugkrijgen, MAAR voorwaarde is dus wel dat je dat lopend ABO van beide kaarten afhaalt. Of ze ook dat incassoburo van je weghalen is ongewis.
OF je vervoegt je bij forum.ns.nl- daar wordt vrij vaak toch door de NS-moderatoren er alsnog een mouw aangepast.

akkerdistel
door akkerdistel - May 31, 2015 om 18:55
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

@diemenees, doe eens voor de aardigheid het volgende; ga op ns.nl eens op zoek naar de info dat je je abonnement moet verwijderen.

Vertel hier dan eens jouw bevindingen tijdens deze zoektocht. Heb je hem?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Yo
Yoshi Vermeulen - Jul 3, 2023 om 12:57
Computers & telefonie

Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus

Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton,  maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer

Rienhartman
Rienhartman - Apr 23, 2024 om 22:32
Garantie & verzekeringen

Netvervuiling Siemens

We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond.   De warmtepompdroge ... Lees meer

Edouardus
Edouardus - Apr 21, 2024 om 14:27
Voeding & gezondheid

Schuursponsjes en micro-plastic

Bij het doen van de vaatwas gebruikten we altijd een schuursponsje met een blauwe toplaag, gekocht bij een van de grootgrutters van Nederland. Je hebt ze ook met een groene toplaag. Sinds een paar maanden gebruiken we hiervoor een wit afwasteiltje. Bij het ledigen van dit witte teiltje zag ik allemaal heel kleine blauwe plastic deeltjes in het laatste afwaswater zweven en op de boden drijven. Ni ... Lees meer