mi
door missdeer Feb 17, 2014 om 15:55
Voeding & gezondheid

Problemen LYDC

20 november heb ik bij LYDC een tas besteld en ook betaald en heb deze nooit binnen gekregen. Ik heb meerdere keren gebeld, maar antwoordapparaat. Ook heb ik meerder mails gestuurd, zonder reactie. Zelfs de Engelse LYDC gebeld, alleen zij konden niks doen. Ook op facebook geprobeerd, maar hier weer kon de Engelse niets doen. Verder nog met SISOW gebeld, maar meer dan een klachtenbrief ontvangen kunnen zij ook niet.

Heeft iemand ervaring met deze webwinkel? Of nog tips wat ik kan doen?

1467 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Feb 17, 2014 om 16:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Bel ze eens op

Klik hier

zoekster
door zoekster - Feb 17, 2014 om 16:07
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

@tijger1
Ze heeft toch al gebeld?

@missdeer

Je zou eerst nog een mail kunnen sturen met de volgende inhoud

klik HIER

Mocht je daar helemaal geen reactie op krijgen dien dan een klacht in bij Thuiswinkel.org.
klik HIER

Volgens hun eigen algemene voorwaarden kunt u daar uw beklag doen. Lukt het dan nog niet dan kunt u dit voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.

Dit gezegd hebbende, zie ik nergens het Thuiswinkel logo op de site, dus ik vraag me af hoe dit zit.

mi
door missdeer - Feb 17, 2014 om 16:10
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

WAUW! Ik had het dus eigenlijk al weken terug opgegeven, maar na jouw reactie vooruit toch weer geprobeerd. Schijnt alles overgenomen te zijn en zijn ze nu wel weer bereikbaar. Wat een toppunt van mijn dag, dankjewel!

tijger1
door tijger1 - Feb 17, 2014 om 16:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ze had Engeland gebeld. Maakt verder niet uit, hoop dat het goed komt.

mi
door missdeer - Feb 17, 2014 om 16:28
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja ik had Nederland ook eerdere keren gebeld, maar dan steeds een soort antwoordapparaat waar je niet op kan antwoorden.. Maar er stond nu zelfs een nieuw nummer op. Morgen sturen ze hem op met duizend maal excuses!

tijger1
door tijger1 - Feb 17, 2014 om 16:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Prachtig, leuke tassen.

zoekster
door zoekster - Feb 17, 2014 om 16:31
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Nou ja, in ieder geval krijg je je tas.
Nu maar hopen dat hij net zo mooi is als op het plaatje ;-)

mo
door monique1966 - Feb 25, 2014 om 22:58
12 Antwoorden / 0 Vragen
0

Volgende jeer met PayPal betalen. Je kunt dan een claim neerleggen binnen 45 dagen. Werkt perfect.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

Bo
Bonisimo - Mar 25, 2024 om 17:15
Voeding & gezondheid

Hogen kosten geneesmiddel vanwege logistieke problemen generiek middel.

Beste,

Recentelijk moest ik bij zorgverzekeraar CZ fiks bijbetalen voor een niet-preferent geneesmiddel.
Vanwege logistieke noodzaak werd mij het patentmiddel i.p.v. het generieke preferente middel meegegeven. Daardoor is er nu € 52,95 in rekening gebracht.
Normaliter zijn de kosten € 6,29, een verschil van € 46,66 dus.
Het gaat om het anti-epilepticum Lamotrigine. ... Lees meer