re
door remco.walravens Jun 3, 2013 om 21:11
Computers & telefonie

Problemen UPC Horizon

Sinds kort hebben wij Horizon van UPC, nu blijkt dat het beeld en geluid niet synchroon lopen, wat zeer irritant is. UPC zegt dat het aan de software ligt en dat het probleem bekent is, maar (gezien de vele reacties op internet) verandert er niks. hebben er meerdere ervaring mee en hoe kan t opgelost worden?

5733 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Jun 3, 2013 om 21:17
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

DAt kan u niet oplossen, sofware probleem kan aardig lang duren, geduld hebben dat is hrt enige wat er voor u opzit.

alexishoop
door alexishoop - Jun 3, 2013 om 21:46
561 Antwoorden / 6 Vragen
0

ook hier lopen beeldspraak en geluid niet synchroon LOL

als het goed is krijgt de tv een lip sync signaal binnen, kijk in de handleiding van de tv of deze functie ondersteund wordt. eigenlijk zou er in de horizonbox ook zo'n functie moeten zitten, dit is een van de standaard dingen die een codec doet en bij de betere spelers kunnen deze handmatig of automatisch afgesteld worden. als dat niet het geval is moet de firmware door de fabrikant worden bijgewerkt.

alexishoop
door alexishoop - Jun 3, 2013 om 22:00
561 Antwoorden / 6 Vragen
0

controleer ook de hdmi kabel versie, je hebt minstens HDMI 1.3 nodig voor lip sync ondersteuning.

costnix
door costnix - Jun 4, 2013 om 00:14
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Het probleem zou in september dit jaar opgelost moeten zijn, door nieuwe sof(t)ware, maar pin mij er niet op vast.
Ik wacht het nog geduldig af, mar ik heb de luxe om eventueel over te stappen op glasvezelkabel. De kabel zelf ligt sl tot aan mijn voordeur. Mijn jaar contract loopt oktober dit jaar af.

f.weele
door f.weele - Jun 4, 2013 om 07:58
1085 Antwoorden / 27 Vragen
0

lees deze link van tweakers even: klik hier
m.vr.gr.

costnix
door costnix - Jun 4, 2013 om 09:08
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=f.weele schreef op dinsdag 4 jun 2013, 07:58]lees deze link van tweakers even: klik hier
m.vr.gr.

Dat bedoel ik.
Het motto van UPC is: "Veel beloven weinig geven doet de gek (de klant) vreugde leven.

costnix
door costnix - Jun 5, 2013 om 10:47
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=edit - red.

De problemen met de Horizonbox zijn al vanaf de introductie van mijn p0kke box :-(
De oplossing is er nog steeds niet en is niet binnen een paar weken. De molens Van UPC malen traag. Je kan kiezen tussen geduldig wachten en stemmen met je voeten. Ik kies voor het laatste.
En nog wat,.... Er bestaan veel grotere problemen, dan een paar blokjes op je beeldscherm!!!!

kleinepier
door kleinepier - Jun 5, 2013 om 11:23
42 Antwoorden / 0 Vragen
0

wij hebben het zelfde probleem gehad je moet naar de instellingen gaan van de box daar ga je naar de mls die kan je verzetten zet die op nul en dan is het opgelost als die op 50 of op 120 staat moet je hem terug zetten op nul mls is milliseconden dat is de reactie snelheid

li
door lillybooms - Jun 5, 2013 om 14:49
43 Antwoorden / 20 Vragen
0

Ik wilde ook horizon, dus de box werd gestuurd, aangesloten en wat een ellende, godzijdank had ik de oude dvrbox nog niet teruggestuurd dus na 2 dagen oude box weer aangesloten maar ja, toen begon de ellende want er is geen abonnement meer voor de oude box. Na veel 4e en 5e en gedoe heb ik nu mijn oude abb. Bijna iedereen heeft problemen met horizon, zelfs de medewerkers van UPC zijn er niet gelukkig mee.
Ik heb UPC aangeraden om de software van de oude box in de nieuwe te plaatsen met de nieuwe snufjes erbij.

Ben benieuwd. Ik hoop dat mijn oude box nog heel lang meegaat en wacht af tot alle fouten uit de nieuwe zijn gehaald.
Ga je over hou dan nog even vast aan je oude box voor je die terugstuurd.

costnix
door costnix - Jun 5, 2013 om 16:26
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote]
Ben benieuwd. Ik hoop dat mijn oude box nog heel lang meegaat en wacht af tot alle fouten uit de nieuwe zijn gehaald.
Ga je over hou dan nog even vast aan je oude box voor je die terugstuurd.

Als je je oude box (te lang) houdt, krijg je problemen met UPC. Zie deze link:

costnix
door costnix - Jun 5, 2013 om 16:27
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=lillybooms schreef op woensdag 5 jun 2013, 14:49]Ik wilde ook horizon, dus de box werd gestuurd, aangesloten en wat een ellende, godzijdank had ik de oude dvrbox nog niet teruggestuurd dus na 2 dagen oude box weer aangesloten maar ja, toen begon de ellende want er is geen abonnement meer voor de oude box. Na veel 4e en 5e en gedoe heb ik nu mijn oude abb. Bijna iedereen heeft problemen met horizon, zelfs de medewerkers van UPC zijn er niet gelukkig mee.
Ik heb UPC aangeraden om de software van de oude box in de nieuwe te plaatsen met de nieuwe snufjes erbij.

Ben benieuwd. Ik hoop dat mijn oude box nog heel lang meegaat en wacht af tot alle fouten uit de nieuwe zijn gehaald.
Ga je over hou dan nog even vast aan je oude box voor je die terugstuurd.

wendy-claire
door wendy-claire - Jun 5, 2013 om 17:48
619 Antwoorden / 29 Vragen
0

[quote=f.weele schreef op dinsdag 4 jun 2013, 07:58]lees deze link van tweakers even: klik hier
m.vr.gr.

Er is hoop ...!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

xc
xce - Apr 22, 2024 om 16:23
Auto & vervoer

Distributie riem

wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer

TeuntjeDK
TeuntjeDK - Apr 22, 2024 om 16:07
Geldzaken & recht
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

Goedenmiddag,   In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.  Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer