empee
door empee Jul 5, 2012 om 22:07
Computers & telefonie

Profiel Google Chrome

Nu mijn wifi-modem is geinstalleerd, gebruik ik op de laptop ook Google Chrome. Op de vaste pc en ook op de laptop verschijnt nu iedere keer, als ik op internet ga:
"Google Chrome, uw profiel kan niet correct worden geopend. Controleer of het profiel bestaat en of u beschikt over lees- en schrijfrechten van het profiel".
Hoe krijg ik die opmerking weg of hoe corrigeer ik mijn profiel, waar ik nooit wat mee heb gedaan?
BVD

4538 12 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 6, 2012 om 19:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hereistom,

off topic:

Direct word je weer van 'reclame maken' beticht.
Je moet er bij zetten: of een andere (Opera, IE, ....., etc.)

Ben het overigens wel met je eens. Gebruik zelf ook FF.

Met vr.gr.

hereistom
door hereistom - Jul 6, 2012 om 20:04
732 Antwoorden / 1 Vragen

Tja het is geen reclame hoor, het is een advies en Firefox is van een non-profit organisatie, gratis en ze maken dus geen winst ;-)

edrick3
door edrick3 - Jul 6, 2012 om 21:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo empee,

Een probleem dat de laatste tijd vaker voor lijkt te komen.

Probeer eens af het helpt om een nieuw gebruikersprofiel aan te maken.
Hoe je dat doet kun je hier lezen.

Of: (makkelijker?): Verwijder Chrome en installeer opnieuw.

We horen het wel.

Suc6

empee
door empee - Jul 6, 2012 om 21:29
178 Antwoorden / 139 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 6 jul 2012, 19:00]Hallo empee,

Een probleem dat de laatste tijd vaker voor lijkt te komen.

Probeer eens af het helpt om een nieuw gebruikersprofiel aan te maken.
Hoe je dat doet kun je hier lezen.

Of: (makkelijker?): Verwijder Chrome en installeer opnieuw.

We horen het wel.

Suc6

edrick3 : alle 5 punten uitgevoerd, nog steeds het waarschuwings-window. geen verbetering dus. toch bedankt voor je reactie. empee

edrick3
door edrick3 - Jul 7, 2012 om 11:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@empee,

Hardnekkig probleem.
Helpt het als je Chrome verwijdert en opnieuw installeert?

edrick3
door edrick3 - Jul 7, 2012 om 11:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@empee,

Kijk ook eens hier.

empee
door empee - Jul 7, 2012 om 22:15
178 Antwoorden / 139 Vragen

[quote=empee schreef op donderdag 5 jul 2012, 22:07]Nu mijn wifi-modem is geinstalleerd, gebruik ik op de laptop ook Google Chrome. Op de vaste pc en ook op de laptop verschijnt nu iedere keer, als ik op internet ga:
"Google Chrome, uw profiel kan niet correct worden geopend. Controleer of het profiel bestaat en of u beschikt over lees- en schrijfrechten van het profiel".
Hoe krijg ik die opmerking weg of hoe corrigeer ik mijn profiel, waar ik nooit wat mee heb gedaan?
BVD

edrick3
ook nog een hele dag op de laptop geprobeerd en verwijderd enz. Hetzelfde resultaat: geen.
Daarom maar het advies van hereistom opgevolgd en Firefox geinstalleerd. Klaar en alles opgelost. Toch bedankt en groetjes.

empee
door empee - Jul 7, 2012 om 22:17
178 Antwoorden / 139 Vragen

[quote=hereistom schreef op vrijdag 6 jul 2012, 20:04]Tja het is geen reclame hoor, het is een advies en Firefox is van een non-profit organisatie, gratis en ze maken dus geen winst ;-)
hereistom
Alles geprobeerd met Google Chrome, uiteindelijk FF geinstalleerd en klaar is Kees. Had ik dat maar meteen gedaan. Bedankt.

edrick3
door edrick3 - Jul 7, 2012 om 22:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@empee,

Het lijkt wel of het opeens bij chrome 'ingebakken' zit.
Probleem duikt de laatste dagen steeds op (zonder oplossing).
Verstandig om over te stappen op FF. Is een prima browser.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

hereistom
door hereistom - Jul 7, 2012 om 23:07
732 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=empee schreef op zaterdag 7 jul 2012, 22:17][quote=hereistom schreef op vrijdag 6 jul 2012, 20:04]Tja het is geen reclame hoor, het is een advies en Firefox is van een non-profit organisatie, gratis en ze maken dus geen winst ;-)
hereistom
Alles geprobeerd met Google Chrome, uiteindelijk FF geinstalleerd en klaar is Kees. Had ik dat maar meteen gedaan. Bedankt.
Fijn te horen dat het nu werkt.
Ik gebruik al jaren Firefox met veel plezier en zonder problemen, je moet er misschien even aan wennen als je een andere browser gewend bent, maar al gauw merk je dat Firefox toch de betere browser is.
Maar goed ik mag dat hier niet zeggen van die lui die zogenaamd die troep van Google Chrome zo fijn vinden ;-)

ab
door abla - Jul 12, 2012 om 02:44
1 Antwoorden / 0 Vragen

Laatste drie dagen geen melding meer bij opstarten van Google chrome.
Heb van alles geprobeerd, maar melding kwam steeds terug, en een keer is het weggebleven.
Abracadabra zullen we maar zeggen.!!!!!!

hereistom
door hereistom - Jul 24, 2012 om 21:13
732 Antwoorden / 1 Vragen

Het nadeel van Google Chrome is dat ze alles van je bij houden, daarom willen ze ook je profiel gebruiken!
Verwijder gewoon Google Chrome en installeer Firefox, dan heb je geen problemen meer.