door 12345 Mar 2, 2011 om 22:15
Voeding & gezondheid

Puresential onbereikbaar (?)

Ja, ook ik ben erin getuind.... Ik heb een proefpakketje acai aangevraagd; voorwaarden niet gelezen, dus zit hier nu met een kwartaalpakket van 49,50. Ik accepteer mijn verlies, want dat is het. Maar nu wil het dat ik puresential helemaal NIET kan bereiken.
Ik heb al 4 mailtjes gestuurd naar de "klantenservice". Ik krijg ze alle 4 terug. Ook het 0900 nummer is nooit bereikbaar.
Ik wil deze ellende stopzetten, maar hoe?
Ik kan wel een briefje sturen naar de P.O. box, maar hoe bewijs ik dat ik dat ook heb gedaan?
Ben momenteel een beetje wanhopig!

5481 103 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 2, 2011 om 23:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er van uitgaande dat de email terug komt en het 0900 niet opgenomen wordt heeft post naar de postbus ook weinig effect. Probeer eens wat je met bovenstaande post kan. Of storneren en een rekening blokkade voor deze lieden nu verstandig is, weet ik nog niet, maar houdt het wel in uw achterhoofd. Groet, MG.

ve
door verwijderd - Mar 4, 2011 om 10:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als u alleen al even goed naar de naam kijkt, dan lijkt het me logisch dat eigenlijk puressential wordt bedoeld, dus met twee keer "s". De oprichters van dit bedrijf/deze site zijn te slecht onderlegd om serieus te worden genomen. Het lijkt dan ook te gaan om oplichters. Ik adviseer: trap er maar niet in.

ve
door verwijderd - Mar 4, 2011 om 20:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

En ook ik ben erin getrapt,Ik heb de voorwaarden van te voren wel gelezen en was me ervan bewust dat er een overeenkomst aan vast zat. In de voorwaarden staat vermeld dat je kunt opzeggen tot 7 dgn na ontvangst van het proefpakket en dat was dan ook mijn bedoeling. Aangezien ik dit al vaker had gedaan met proefpakketjes van andere aanbieders ging ik er vanuit dat dit ook wel goed was, maar helaas.
Ook ik heb meerdere mails gestuurd naar zowel customercare@puresential als klantenservice@puresential op beide mails kreeg ik een melding delivery status failer. Ik heb gebeld met het 0900 nr en kreeg te horen dat ze op dit moment niet bereikbaar waren en dat ik maar een mail moest sturen. Hierna ben ik gaan zoeken op internet en vond ik verschillende topics over puresential. Ik heb met mijn bank gebeld en die adviseerden me een aangetekende brief te sturen en langs de bank zelf te komen.Naar een P.O BOX kan wel een aangetekende brief gestuurd worden vertelden ze me bij het postkantoor maar wat bleek nu; De medewerster typte het adres in en dit bestaat helemaal niet! Ben meteen naar de bank gegaan en heb puresential laten blokkeren zodat ze niks meer kunnen afschrijven. Maar ik kan dus op geen enkele mogelijkheid opzeggen.
Is het iemand wel gelukt om op te zeggen en hoe?

ve
door verwijderd - Mar 4, 2011 om 22:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Nathalie_3

Nou, ik heb inderdaad een aangetekende brief gestuurd. De postcode was inderdaad niet goed. We hebben het aangepast. Dus in overeenstemming met "het adres". Nu ben ik bang dat dat ook weer weggegooid geld is. Dezelfde brief heb ik gestuurd naar één van de eigenaren (zie hierboven). Ik hoop dat ik nu uit deze nachtmerrie kom!!! Maar heb jij het eerste kwartaalpakket ook niet betaald dan?
Ik ben bang voor al die ellende die ervan komt, maar hoe ik dit anders kan stoppen weet ik ook niet..............

ve
door verwijderd - Mar 5, 2011 om 00:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ 12345

De medewerkster van het postkantoor vertelde mij dat het ook niks uit zou halen om het naar het overeenstemmende adres (van de PO BOX) omdat het dan waarschijnlijk niet aankomt en dus ook inderdaad weggegooid geld is. Dat andere adres had ik ook op internet gevonden maar wat me ook opviel is dat er veel verschillende adressen te vinden zijn van puresential, verschillende PO BOXen en ook nog eens verschillende KVK nummers. Ik heb de KVK nummers gegoogled en die zijn wel echt geregistreerd op naam van puresential en die horen bij het adres in amsterdam max euweplein. maar ben bang dat het ook niet veel uithaalt om daar iets naar toe te sturen.
Ik heb het eerste kwartaalpakket nog niet binnen gehad maar ik las er zulke rare dingen over op internet dat ik dacht kan beter meteen opzeggen en toen kwam ik er dus achter dat ze gewoon totaal niet te bereiken.
Ik heb dit nu ook gemeld bij de consumentenwijzer dus even een reactie van hen afwachten en maandag ga ik naar het juridisch loket om te vragen hoe ik hier onderuit kom. Zodra ik meer weet hoor je het. (je kan me eventueel ook je mailadres geven dan laat ik het via de mail weten)

ve
door verwijderd - Mar 9, 2011 om 13:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

puresential heeft nu toch de moeite genomen hun e-mails te lezen, ik kreeg een reactie op een vraag van 2 weken geleden maar toch. Hierop heb ik weer geantwoord dat ik de overeenkomst wil beeindigen en dat ik dit al tig keer op verschillende manieren heb geprobeerd en vanmorgen had ik toch weer een mail terug! hoe is het mogelijk. maargoed mijn overeenkomst is nu per direct stopgezet, ik ben er nu gelukkig vanaf. dus ik zou zeggen ga mailen want blijkbaar lezen ze het nu wel!!! customercare@puresential.nl of klantenservice@puresential.nl

ve
door verwijderd - Mar 9, 2011 om 14:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

@nathalie_3

Nou, ik kreeg hoop natuurlijk, maar op beide adressen geprobeerd, maar krijg gelijk een undeliverable melding. Als ze op een eerdere mail van jou gereageerd hebben, dan heb je daar geen undeliverable melding van gekregen toch? Anders kan het niet.

Mochten ze me toch nog een pakket sturen en geld eraf halen, dan laat ik het zeker tot de deurwaarders komen. Ik heb bewijs dat ik het verschillende keren heb geprobeerd te beëindigen. Ook kan ik bewijzen dat ze een nepadres gebruiken.

Ik ben er helemaal klaar mee. Voel me ongelooflijk opgelicht, bah....

Bedankt voor je reacties en fijn dat jij de zekerheid hebt dat het is stopgezet.

Groetjes, 12345

ve
door verwijderd - Mar 9, 2011 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heel raar! Het antwoord op mijn vraag van 2 wkn geleden kwam gisteren en daarop aantwoorde ik dat ik de overeenkomst wilde stopzetten. De mail met de bevestiging van beeindiging kreeg ik vanmorgen! Snap er nu niks meer van.
Ik heb contact gehad met juridisch medewerkers en met consuwijzer en beiden zeggen dat puresential je niks kan maken als jij kunt aantonen dat je op verschillende manieren hebt geprobeerd contact te krijgen dus je mails en brieven die je hebt verzonden allemaal bewaren als bewijs!

dit is de reactie van consuwijzer: "De ondernemer moet ervoor zorgen dat hij goed bereikbaar is. Uit uw e-mail komt naar voren dat het u onmogelijk wordt gemaakt om gebruik te maken van uw bedenktijd. Hebt u op meerdere manieren geprobeerd om de ondernemer duidelijk te maken dat u gebruik maakt van uw bedenktijd? En is dit niet gelukt omdat de ondernemer niet bereikbaar is? Dan houdt het eigenlijk op. De ondernemer kan niet meer van u vragen dan dat u inmiddels al aan acties hebt ondernomen. Het is wel verstandig dat u de e-mails die u geprobeerd hebt te sturen en weer retour hebt gekregen, voorlopig te bewaren.
Komt de ondernemer achteraf met een rekening? Of moet u van hem het proefpakket terugsturen? Dan kunt u aangeven dat u vindt dat hij zijn rechten heeft verwerkt. Omdat hij onbereikbaar was.

Dus blijven mailen dat heb ik ook gedaan totdat ze er gek van worden en rekening laten blokkeren zodat ze niks kunnen afschrijven. Die deurwaarder komt echt niet hoor zolang puresential zich niet aan de wet houdt kunnen ze je niks maken.

Succes! Hoop dat het bij jou ook snel lukt!

ve
door verwijderd - Mar 9, 2011 om 18:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Nathalie_3

Dank je. Ik voel me een stuk beter!
Zat me nogal op m'n nek snap je?
Ik ben er in ieder geval klaar mee nu.....
Heerlijk............

ve
door verwijderd - Mar 9, 2011 om 19:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gelukkig! Ik begrijp je gevoel, had ik ook. Ik was in ieder geval blij te horen dat ze je niks kunnen maken als je alles wat je maar kunt hebt geprobeerd.
Lekker links laten liggen nu, ze verdienen al die moeite niet eens.

ve
door verwijderd - Mar 16, 2011 om 15:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Met dank aan zoekenvind(!) even gekopieerd van een andere vraag over hetzelfde bedrijf:

Dit zijn de eigenaren van de website. Bel ze maar zou ik zeggen:

DOMAIN: PURESENTIAL.COM

[edit redactie]

Mogelijk heb je hier wat aan?

ve
door verwijderd - Mar 25, 2011 om 16:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik ben dom geweest om het proefpakketje van PURESENTIAL op te vragen. Nu kreeg ik gisteren een volledig pakket voor 59,85 en terug sturen HO MAAR!!
Vanmorgen naar de bank geweest en daar hebben ze voor mij de boel telefonisch opgezegd, en als het goed is krijg ik eerdaags een e-mail ter bevestiging van PURESENTIAL

Dus mensen probeer dit ook via je bank te regelen, je kunt het ook zelf proberen tel: 0900-0400506.

Succes allemaal!!

jibjok

ve
door verwijderd - Mar 28, 2011 om 17:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

nathalie_3 schreef op woensdag 9 mrt 2011, 13:58: puresential heeft nu toch de moeite genomen hun e-mails te lezen, ik kreeg een reactie op een vraag van 2 weken geleden maar toch. Hierop heb ik weer geantwoord dat ik de overeenkomst wil beeindigen en dat ik dit al tig keer op verschillende manieren heb geprobeerd en vanmorgen had ik toch weer een mail terug! hoe is het mogelijk. maargoed mijn overeenkomst is nu per direct stopgezet, ik ben er nu gelukkig vanaf. dus ik zou zeggen ga mailen want blijkbaar lezen ze het nu wel!!! customercare@puresential.nl of klantenservice@puresential.nl

hoi met diana bedankt voor het e-mail adres maar mij hebben ze nu een brief gestuurd met acceptgiro van de debiteuren of ik die binnen 3 dagen wil betalen terwijl ik geen pakketje meer in huis heb dus ik ben nog niet van ze af gr.diana

ve
door verwijderd - Mar 28, 2011 om 19:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

pff het is toch niet te geloven he dat je gewoon niet van ze af kunt komen en ze niet bereikbaar zijn!!
Wat een ellende. Het enige dat ik weet (dat vertelde consuwijzer) dat puresential zich niet aan de wet houdt door niet bereikbaar te zijn maar ja wat je daar verder mee kunt weet ik helaas niet, sorry.
Misschien een mail sturen naar consuwijzer heb ik ook gedaan en misschien hebben die tips...
Succes!

ve
door verwijderd - Mar 29, 2011 om 10:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt voor je reactie ik zal het eens proberen bij consuwijzer ik hoop dat het lukt
gr.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2011 om 12:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

nathalie_3

Vraag: gaat het over deze

http://www.puresential.com/lp.aspx?LpID=23884&PartnerID=seo

webshop?

ve
door verwijderd - Mar 29, 2011 om 12:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op dinsdag 29 mrt 2011, 12:19: nathalie_3

Vraag: gaat het over deze

http://www.puresential.com/lp.aspx?LpID=23884&PartnerID=seo

webshop?
hallo ja het gaat over die site gr.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2011 om 12:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo ja die bedoel ik die site e-mail klopt niet want je kan niet reageren en telefonische krijg je ook geen contact mee gr.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2011 om 21:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

@diana olivka, ja idd ff consuwijzer mailen die hebben mij goede tips gegeven en bij daar kun je ook gelijk een klacht indienen dat heb ik ook gedaan misschien dat je dat ook kunt doen want er staat ook hoe meer klachten ze over een bedrijf krijgen hoe mee reden ze hebben om er een onderzoek naar te starten dus altijd de moeite waard.

@read, ja ik heb het proefpakketje pleisters besteld maar het is hetzelfde bedrijf dat die producten aanbied. ook dezelfde adressen telefoonnummers e.d
heb je er ook ervaring mee?

ve
door verwijderd - Mar 29, 2011 om 22:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Contact

Puresential
P.O. BOX 169

3961 BD Wijk bij Duurstede
Nederland

Let op! Afhalen is niet mogelijk.

E-mailadres: klantenservice@puresential.com
Website: www.puresential.com

Telefoonnummer: 0900-0400506 (€0.80 p/m)

Puresential is een handelsnaam van Braniq Products B.V.

Kvk nr. 34272630
BTW nr. NL 817968040.B.01
============================================
Jullie praten toch over DIT bedrijf?
Klopt er van die gegevens zoals adres en telefoonnummer niets van?

Is de vraag van deze
Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Mar 29, 2011 om 22:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

@grootvader,
Inderdaad we hebben het over dat bedrijf. Als je het telefoonnummer belt krijg je een bandje waarop verteld word dat ze op dit moment niet bereikbaar zijn en dat je een mail moet sturen naar de klantensevice. Als je dan een mail stuurt krijg je meteen de melding delivery non failure dus dat de mail niet is aangekomen.
Ik wilde een aangetekende brief sturen maar bij het postkantoor vertelden ze me dat het geen bestaand adres is dus kon ik ook de brief niet versturen, kortom met geen enkele mogelijkheid te bereiken...

ve
door verwijderd - Mar 30, 2011 om 15:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

nathalie_3 schreef op dinsdag 29 mrt 2011, 21:55: @diana olivka, ja idd ff consuwijzer mailen die hebben mij goede tips gegeven en bij daar kun je ook gelijk een klacht indienen dat heb ik ook gedaan misschien dat je dat ook kunt doen want er staat ook hoe meer klachten ze over een bedrijf krijgen hoe mee reden ze hebben om er een onderzoek naar te starten dus altijd de moeite waard.

@read, ja ik heb het proefpakketje pleisters besteld maar het is hetzelfde bedrijf dat die producten aanbied. ook dezelfde adressen telefoonnummers e.d
heb je er ook ervaring mee?

nee met die pleisters niet daar heb ik geen ervaring mee

ve
door verwijderd - Mar 30, 2011 om 17:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Diana Olivka,
Nee ik bedoelde of je ervaring had met het bedrijf toevallig omdat het van dezefde aanbieder is.

ve
door verwijderd - Mar 30, 2011 om 18:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kreeg wel een replay maar dat was wel een geautomatiseerd bericht waarin mijn klantnummer werd gevraagd.
Omdat ik nooit zaken doe met dat soort bedrijven heb ik natuurlijk géén klantnummer en heb ik het maar zo gelaten.
Hoe dat "bedrijf" verder zou handelen met hun e-mails kan ik dus niet beoordelen.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Mar 30, 2011 om 18:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja klopt dat geautomatiseerd bericht kreeg ik ook vaak, maar hoe komen ze dan aan uw email adres als ik vragen mag?

ve
door verwijderd - Mar 30, 2011 om 22:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nathalie_3

Als ik iemand een e-mail stuur dan hebben zij ook vanzelf mijn e-mailadres want anders kan men geen e-mailtje terug sturen als reactie.

Zo zit dat in elkaar.

De Vrije Vogel

en..... welterusten en morgen gezond weer op!

ve
door verwijderd - Mar 30, 2011 om 23:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

nathalie_3 schreef op woensdag 30 mrt 2011, 17:57: @ Diana Olivka,
Nee ik bedoelde of je ervaring had met het bedrijf toevallig omdat het van dezefde aanbieder is.
ja ik heb dezelfde ervaring met dat bedrijf daar kun je niet me in contact komen maar ik heb nu een klacht ingedient over hun bij de consumentenbond krijg ik nog bericht van

ve
door verwijderd - Mar 31, 2011 om 19:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Diana Olivka,
Ik heb toen ook een klacht ingediend, fijn dat meer mensen dat doen want hoe meer klachten ze krijgen over een bepaald bedrijf des te meer rede hebben ze om een onderzoek te starten. ben benieuwd naar de reactie van de consumentenbond.

ve
door verwijderd - Apr 1, 2011 om 12:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

nathalie_3 schreef op donderdag 31 mrt 2011, 19:54: @ Diana Olivka,
Ik heb toen ook een klacht ingediend, fijn dat meer mensen dat doen want hoe meer klachten ze krijgen over een bepaald bedrijf des te meer rede hebben ze om een onderzoek te starten. ben benieuwd naar de reactie van de consumentenbond.
ja daar heb je gelijk in ben ook benieuwd wat de concumentenbond er van zegt eigenlijk zou iedereen zich daar moeten aanmelden met die klacht hoe meer mensen hoe meer ze het gaan uitzoeken

ve
door verwijderd - Apr 4, 2011 om 12:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wie weet met welk rekningnummer ze de ongelooflijk hoge bedragen van je rekening afhalen? Het is namelijk mogelijk om je bank een zogenaamde selective incassoblokkade op je rekening te laten plaatsen. Hierdoor worden op voorhand de incasso's afgewezen en kunnen ze niet bij je rekening. Waarschijnlijk zullen ze incasseren met type eenmalige machiging. Je eigen bank kan deze niet zomaar terugboeken!!!

ve
door verwijderd - Apr 4, 2011 om 12:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

joycevriens schreef op maandag 4 apr 2011, 12:19: Wie weet met welk rekningnummer ze de ongelooflijk hoge bedragen van je rekening afhalen? Het is namelijk mogelijk om je bank een zogenaamde selective incassoblokkade op je rekening te laten plaatsen. Hierdoor worden op voorhand de incasso's afgewezen en kunnen ze niet bij je rekening. Waarschijnlijk zullen ze incasseren met type eenmalige machiging. Je eigen bank kan deze niet zomaar terugboeken!!!

ze kunnen niks meer afschrijven van je bank als je dat banknummer laat blokkeren heb ik ook gedaan en de eerste keer heb ik de bank laten storneren en had ik dezelfde dag mijn geld weer terug

ve
door verwijderd - Apr 4, 2011 om 21:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

joycevriens schreef op maandag 4 apr 2011, 12:19: Wie weet met welk rekningnummer ze de ongelooflijk hoge bedragen van je rekening afhalen? Het is namelijk mogelijk om je bank een zogenaamde selective incassoblokkade op je rekening te laten plaatsen. Hierdoor worden op voorhand de incasso's afgewezen en kunnen ze niet bij je rekening. Waarschijnlijk zullen ze incasseren met type eenmalige machiging. Je eigen bank kan deze niet zomaar terugboeken!!!

Bij mij waren alleen de verzendkosten afgeschreven, ik ben toen naar de bank gegaan en heb daar de medewerkster er een selectieve incassoblokkade op laten zetten. Een dag later kreeg ik een telefoontje van de bank dat het een niet bestaand rekeningnummer was! Ik heb tot nu toe nog geen kwartaalpakketten gehad en dus ook geen verdere kosten.

ve
door verwijderd - Apr 4, 2011 om 21:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

bij mij hadden ze 1 maal geld er af gehaald de bank heeft het gestorneerd toen heb ik het geld terug gekregen toen stuurden ze mij een acceptgiro die ik binnen 3 dagen moest betalen van de debieteuren van pursenel heb ik niet gedaan en heb tot heden nog steeds niets van hun gehoord.

ve
door verwijderd - Apr 6, 2011 om 22:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dankjwewel voor jullie reacties! Ongelooflijk dat dit soort 'bedrijven' in de lucht kunnen blijven om vervolgens mensen te belazeren! kan iemand het rekeningnummer posten? Mijn bank kan dan eenselectieve blokkade plaatsen en dan weet ik zeker dat er niks wordt afgeschreven!!

Thanxxx!!!

ve
door verwijderd - Apr 7, 2011 om 12:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

joycevriens schreef op woensdag 6 apr 2011, 22:06: Dankjwewel voor jullie reacties! Ongelooflijk dat dit soort 'bedrijven' in de lucht kunnen blijven om vervolgens mensen te belazeren! kan iemand het rekeningnummer posten? Mijn bank kan dan eenselectieve blokkade plaatsen en dan weet ik zeker dat er niks wordt afgeschreven!!

Thanxxx!!!
hallo het banknummer van hun is 556977556 ik hoop dat ik je daar voldoende heb geholpen gr.

ve
door verwijderd - Apr 11, 2011 om 08:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo,
Heb ook vervelende ervaring met pE, maar bij actievoorwaarden staat precies, wat ze bedoelen, alleen rekenen ze erop, dat je ze niet leest.
Ze zijn de enigen die zo te werk gaan bij een proefpakket, inderdaad flindall is wel duidelijk en je wordt gebeld.

Echter je betaald je proefpakket met een ander banknummer, dan je vervolgpakket, ze hebben dus 2 banknummers.
Had nummer van proefpakket laten blokkeren en de vervolzending is afgescheven met een ander banknummer.

Erger nog is dat je je ongeopende zending, niet kunt terug sturen (produktverlies) zeggen ze.

Dus heb ik geen pakket en geld(kan me nier herinneren een automatische incasso afgegeven te hebben, daar ik met ideal betaald heb) is gewoon afgeschreven. Dus ze zijn erg slinks.

Maar inderdaad, AKTIEVOORWAARDEN lezen.

ve
door verwijderd - Apr 15, 2011 om 13:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik ben er met open ogen er in getuimd.
Heb wel klantenservice per email kunnen bereiken.
Zij verplichten mij, ook al heb ik het pakket ongeopend
aangetekend retour gezonden om toch die 49,50 te
betalen.
Zij zeggen ook als je geretourneerd heb dat je toch moet
betalen, en dit ben ik niet van plan ook al zeggen ze dat
dit in de voorwaarden staat.
Heb gelezen maar volgen mij staat er niks bij.

Anke Grollee

ve
door verwijderd - Apr 15, 2011 om 15:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

ankegrollee schreef op vrijdag 15 apr 2011, 13:32: Ook ik ben er met open ogen er in getuimd.
Heb wel klantenservice per email kunnen bereiken.
Zij verplichten mij, ook al heb ik het pakket ongeopend
aangetekend retour gezonden om toch die 49,50 te
betalen.
Zij zeggen ook als je geretourneerd heb dat je toch moet
betalen, en dit ben ik niet van plan ook al zeggen ze dat
dit in de voorwaarden staat.
Heb gelezen maar volgen mij staat er niks bij.

Anke Grollee
ja er staat erwel dat je 7 dagen bedenk tijd heb en ik moest het ook betalen terwijl ik het pakketje teruggestuurd had maar ik heb nog steeds niet betaald moet je ook niet doen en niet meer reageren doe ik ook

ve
door verwijderd - Apr 16, 2011 om 06:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

16 april, toch maar betaald en dus gereageerd op de herinnering, via ideal weer.
herinnering 59,95(green tea), wat ik krijg ik als antwoord daarop.:

BEDANKT VOOR UW PROEFBESTELLING< HET PAKKET ZAL U ZO SPOEDIG MOGELIJK WORDEN TOEGEZONDEN?????????????????

en weeropgezegd.

nou expert steacy, wat is je antwoord daarop?

ve
door verwijderd - Apr 18, 2011 om 16:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het proefpakketje besteld, maar heb nog nooit wat ontvangen? 3.99 betaald voor verzendkosten.
E-mails kloppen niet. Jij kunt een 0900 nr bellen (80 cent per minuut). Ze houden je daar ook aan een lijntje. Jij moet van alles inspreken en jij wordt teruggemaild. Nog steeds niks ontvangen?
Als 1000 mensen zo'bestelling doen = toch 3.990,- euro aan verzendkosten.
Het zijn gewoon dieven.
Het beste is aangifte te doen bij de politie, internetfraude.

ve
door verwijderd - Apr 18, 2011 om 16:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

nou nelols
ik heb ook herrineringen gehad per e-mail en ik heb steeds gezegt ik heb geen pakket heb ik teruggestuurd dus ik betaal niet voor iets wat ik niet heb stuurde ze weer een herrinering heb hetzelfde weer gezegt tot nou toe heb ik nog niks betaald
en verders heb ik niks meer van hun gehoord je had gewoon niks moeten betalen
heb ik ook gedaan.

ve
door verwijderd - Apr 18, 2011 om 20:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo lotgenoten,

Je kunt gratis juridisch advies kijgen bij consuwijzer. of mailen

heb ook klacht ingediend bij klachtenbond.

afwachten, maar des te meer klachten bij deze 2 org. des te beter.

ve
door verwijderd - Apr 18, 2011 om 22:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo ik ben het met je eens ik heb dat ook gedaan des temeer klachten des te beter dat het is kunnen ze er iets aan doen

ve
door verwijderd - May 2, 2011 om 14:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

hier de adres opnieuw http://uischrijven.puresential.com

ve
door verwijderd - May 2, 2011 om 14:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

rooie00 schreef op maandag 2 mei 2011, 14:03: hier de adres opnieuw http://uischrijven.puresential.com
dankjewel voor het bericht

ve
door verwijderd - May 2, 2011 om 14:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb net email van puresential ontvangen en dit wat ze me zeggen
Geachte klant,
Wij hebben het verzoek tot beëindiging van uw abonnement ontvangen. Het abonnement is hierbij opgezegd per 5/2/2011.
Wij bedanken u voor uw interesse en hopen dat onze producten aan uw verwachting voldeden. Wij hopen u in de toekomst weer als klant te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,

Het Puresential team.
wel ik hoop dat dit het latse is wat ik van ze hoor .
ik hoop dat jullie ook wat aan de link http://uitschrijven.puresential.com wat hebben

ve
door verwijderd - May 2, 2011 om 15:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb ze steeds gemaild en kreeg af en toe een berichtje terug met de mededeling dat ik moet betalen voor een pakket wat ik zou hebben ontvangen.
heb het gelijk laten blokkeren bij mijn bank,maar krijg steeds acceptgiro's en dreigementen voor een deurwaarder,maat ik ga toch niet betalen voor iets wat ik niet wil hebben en niet ontvangen heb?
ik heb geen zin om deze mensen te gaan betalen,maar zit ook niet op een toren hoge rekening te wachten als er een deurwaarder aan mijn deur komt?!

ve
door verwijderd - May 2, 2011 om 16:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wauw!

Superbedankt voor de link!!

Na eindeloos geprobeerd te hebben om het abonnement stop te zetten, kan ik eindelijk zien of het daadwerkelijk gelukt is.... EN HET IS GELUKT!!!!!! Hoera!!!!!!!

Groeten,
12345

ve
door verwijderd - May 2, 2011 om 16:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedendaag ik ben er ook zo dom geweest en der in gevallen .
heb verschillende email gestuurd allemaal terug zonder antwoord heb daarna naar
http://uitschrijven.purerential.com gegaan en heb me uitgeschreven hopelijk heeft dat geholpen en deze adres jullie ook helpen hopelijk ben ik van ze af anders moet ik andere matregelingen nemen

ve
door verwijderd - May 2, 2011 om 18:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

nog een gedupeerde
ik heb vandaag een pakket gekregen met de melding dat er 59,85 wordt afgeschreven direct een mail gestuurd naar puresential
maar kan het pakket niet terugsturen dus weg 59,85
kan het wel terugsturen maar het blijft mijn eigendom
ik heb toch nergens voor getekend dus zit toch nergens aan vast lijkt mij.
by the way de paches werken niet eens

ve
door verwijderd - May 2, 2011 om 19:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik kan inderdaad ook niet via die link afmelden....

ve
door verwijderd - May 3, 2011 om 06:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

missesx1 schreef op maandag 2 mei 2011, 18:20: nog een gedupeerde
ik heb vandaag een pakket gekregen met de melding dat er 59,85 wordt afgeschreven direct een mail gestuurd naar puresential
maar kan het pakket niet terugsturen dus weg 59,85
kan het wel terugsturen maar het blijft mijn eigendom
ik heb toch nergens voor getekend dus zit toch nergens aan vast lijkt mij.
by the way de paches werken niet eens

hoi, heb t zelfde probleem gehad.

klacht indienen bij consuwijzer of klachtenbond(laatst heb ik gedaan) krijg voor de 59,95 alsnog een pakket.

ze speculeren dat je heel snel de AV vergeet of niet leest.

volgens t juridisch loket, kunnen ze je aan de AV houden, maar zijn ze wel verplicht te leveren (retour of niet)

elders bij radar of kassa, stond, dat na een proefpakket niet automatisch een abonnement mag volgen, afijn als 2 juridische afdelingen het al niet eens zijn moet er een wet komen.

je kunt je bedrag laten storneren(let op ze hebben 2 banknummers, 1 voor de proefpakketten en 1 voor de vervolgpakketten)

ik kan me niet herinneren bij t proefpakket een brief te hebben gezien?? wel t vervolgpakket, daarvoor moet je t plastic erafhalen, ook staat daar met piepkleine letters, het mailadres n POboxnummer in wijk bij duurstede.

des te meer klachten over de de werkwijze van PE des te beter.

succes

ve
door verwijderd - May 3, 2011 om 08:55
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - May 3, 2011 om 10:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

nathalie_3 schreef op woensdag 9 mrt 2011, 15:54: Heel raar! Het antwoord op mijn vraag van 2 wkn geleden kwam gisteren en daarop aantwoorde ik dat ik de overeenkomst wilde stopzetten. De mail met de bevestiging van beeindiging kreeg ik vanmorgen! Snap er nu niks meer van.
Ik heb contact gehad met juridisch medewerkers en met consuwijzer en beiden zeggen dat puresential je niks kan maken als jij kunt aantonen dat je op verschillende manieren hebt geprobeerd contact te krijgen dus je mails en brieven die je hebt verzonden allemaal bewaren als bewijs!

dit is de reactie van consuwijzer: "De ondernemer moet ervoor zorgen dat hij goed bereikbaar is. Uit uw e-mail komt naar voren dat het u onmogelijk wordt gemaakt om gebruik te maken van uw bedenktijd. Hebt u op meerdere manieren geprobeerd om de ondernemer duidelijk te maken dat u gebruik maakt van uw bedenktijd? En is dit niet gelukt omdat de ondernemer niet bereikbaar is? Dan houdt het eigenlijk op. De ondernemer kan niet meer van u vragen dan dat u inmiddels al aan acties hebt ondernomen. Het is wel verstandig dat u de e-mails die u geprobeerd hebt te sturen en weer retour hebt gekregen, voorlopig te bewaren.
Komt de ondernemer achteraf met een rekening? Of moet u van hem het proefpakket terugsturen? Dan kunt u aangeven dat u vindt dat hij zijn rechten heeft verwerkt. Omdat hij onbereikbaar was.

Dus blijven mailen dat heb ik ook gedaan totdat ze er gek van worden en rekening laten blokkeren zodat ze niks kunnen afschrijven. Die deurwaarder komt echt niet hoor zolang puresential zich niet aan de wet houdt kunnen ze je niks maken.

Succes! Hoop dat het bij jou ook snel lukt!
nou ik heb puresential aan de telefoon gekregen zeggen ze dat ik te laat was met het opzeggen van het proefpakket ik zeg heb ik niks van gelezen nu kreeg ik dus een brief van de debiteuren of ik het wou betalen heb ik ook tegen hun gezegt nu willen ze mij een nieuw pakket sturen ik heb gezegt dat ik dat niet wil mij van de lijst afschrijven doen ze niet want ik moet betalen anders komt de deurwaarder aan de deur nou ik wordt gek van hun ik weet niet wat ik nu moet doen weet het iemand wel graag reactie

ve
door verwijderd - May 3, 2011 om 18:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ diana olivka
Bel even met DAS rechtsbijstand om te vragen of die misschien een tip hebben die weten vaak wel wat je het beste wel of niet kunt doen. Misschien ook een idee om langs een juridisch loket te gaan daat kun je gratis advies vragen over je situatie.
Ik heb nooit meer iets gehoord van puresential na hun laatste mail dat mijn overeenkomst was stopgezet.
Blijkbaar klopt er van dat deurwaardersbedrijf die ze inhuren ook niks,las ik weer. Als mensen de naam van dat bedrijf googlen krijgen ze ook geen gegevens enzo dus als die net zo werken als puresential zou ik er niet wakker van liggen.

ve
door verwijderd - May 3, 2011 om 21:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zijn er al antwoorden?

Heb mijn geld terug gehaald via de bank.
En hun hebben puresential geblokkeerd.

Mensen met meer ervaring? Hoe gaat deze procedure verder?

Ik kreeg vandaag een mail met de mededeling dat het geld nog niet over was gemaakt ... (ja, als ze geld moeten hebben kunnen ze wel mailen)

Ik heb gereageerd dat ik het hogerop ging zoeken! en toen reageerden ze wel.
Het kwam er op neer dat ik gewoon moest betalen, kon het niet retour zenden
(ook bij vermeld dat ie nog niet open is geweest). Dat kan niet, gewoon betalen of je nou tevreden met het product bent of niet...

Ben benieuwd naar de verdere reacties...

ve
door verwijderd - May 3, 2011 om 21:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen donderdag 28 april 2011 heeft GreenTea getracht de doorlopende machtiging, die u eerder heeft afgegeven voor het incasseren van de periodieke kosten, van uw rekening af te boeken.

Helaas is deze machtiging, om voor ons onbekende reden(en), geweigerd door uw bank. Wij verzoeken u daarom het bedrag alsnog per bankoverschrijving aan ons te voldoen.

Bedrag EUR 59.85
Betalingskenmerk pid2********************

Bankrekeningnummer 55.69.77.556
Banknaam Deutsche Bank
Vestigingsplaats bank Amsterdam
Ten name van Stichting Foundation docdata payments
te Utrecht, Nederland

Wij verzoeken u vriendelijk het bedrag zo spoedig mogelijk over te maken naar bovenstaand rekeningnummer onder vermelding van het betaalkenmerk. Wanneer het betaalkenmerk ontbreekt, kan de verwerking van uw betaling meer tijd in beslag nemen.

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

docdata payments

Let op! Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Een antwoord op dit bericht wordt niet gelezen. Voor vragen omtrent uw bestelling verwijzen wij u naar GreenTea (klantenservice@puresential.com) .

ve
door verwijderd - May 3, 2011 om 21:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Puresential,

Ik heb al een paar keer contact gezocht met jullie bedrijf.

Ik ben er niet van gedient dat er zomaar een automatische incasso wordt afgeschreven.

Heb het pakket twv 59.95 aangetekend proberen terug te sturen maar jullie adres bestaat niet!

Daarbij heb ik verschillende emails gestuurd waarbij ik de mail terug krijg.
Dat het adres niet bestaat!

Telefonisch krijg ik niemand aan de lijn en moet ik continu gegevens inspreken op een bandje. Er zijn meer gedupeerden (zie kassa topics )spreek ik geen gegevens via de telefoon in!

Puur omdat ik deze zaken niet vertrouw! En er met mijn gegevens via inspreking op de telefoon makkelijk kan worden gefraudeerd!

Ik ben totaal niet enthousiast over het proefpakketje en nu krijg ik opeens een pakket met troep thuis gestuurd waar ik niet op zit te wachten!

Als een klant niet tevreden is moet hij of zij dat retour kunnen sturen!

Nu hoop ik echt op een antwoord terug anders ga ik het hoger op zoeken!

Ilona ***************

ve
door verwijderd - May 3, 2011 om 21:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Il0na****.,

Dit is een automatisch bericht om u te laten weten dat wij uw email in goede orde hebben ontvangen.

Om uw vraag in behandeling te kunnen nemen hebben wij uw klantnummer nodig. Deze zijn te vinden in de brief die u heeft ontvangen bij het pakket. Mocht u deze brief niet hebben dan kunt u ook uw volledige naam en adres vermelden.

Wanneer u deze gegevens reeds heeft vermeld kunt u dit bericht negeren.

Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen zullen wij uw e-mail zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Met vriendelijke groet,

het Puresential Team

ve
door verwijderd - May 3, 2011 om 21:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte mevrouw *******,

Wij doen al het mogelijke om onze klanten goed te informeren. Het spijt ons te merken dat een en ander voor u desondanks toch niet duidelijk is geweest. Wij zijn er niet op uit om u ongewenst producten toe te sturen.

Wanneer u niet opzegt binnen 7 werkdagen na ontvangst van het proefpakket gaan wij ervan uit dat u als klant tevreden bent over onze producten. Dit staat vermeld in de algemene voorwaarden waar u mee akkoord bent gegaan voor u het proefpakket bestelde. In onze communicatie kondigen wij duidelijk een vervolgzending aan. Daarbij geven wij ook aan dat de kennismaking vrijblijvend is. U bent nergens toe verplicht.

U heeft volgens onze gegevens op 24 maart 2011 via onze website een bestelling gedaan van een Puresential proefpakket waar u tevens akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden.

Het Puresential proefpakket is vervolgens op 02 april 2011 door de TNT bij u thuis door de brievenbus bezorgd.

Wij versturen het kwartaalpakket altijd pas ruim nadat de 7 werkdagen verstreken zijn. Dit betekent dat u helaas niet tijdig uw automatische lidmaatschap heeft opgezegd.

Ondanks onze inspanningen om duidelijk te zijn over de vervolgzendingen en het stopzetten komt het helaas soms voor dat een klant het toch niet goed begrepen heeft. Wij gaan hier zorgvuldig mee om.

Puresential heeft echter het beleid dat reeds verzonden producten niet opnieuw worden verkocht. Dit zorgt ervoor dat wij de hoogst mogelijke kwaliteit van onze producten kunnen garanderen. Om deze reden kunt u als klant een pakket of een deel van een pakket niet meer aan ons retourneren.

We hebben echter uw abonnement bij deze beeindigd en u zult geen verdere pakketten van ons ontvangen. Wellicht ten overvloede wijzen wij u er op dat u voor de producten die u zijn toegezonden betaling aan ons bent verschuldigd.

Let op! Om uw verzoek te kunnen volgen hebben wij een ticketnummer voor u gegenereerd. Bij het eventueel beantwoorden van deze mail verzoeken wij u het ticketnummer in het onderwerp niet te veranderen of te verwijderen.

Met vriendelijke groet,

het Puresential Team
_________________________________________________________
Ilona ******
************
**********

GS1 - 1********

Waarheen kan ik het pakket retour sturen? Ik ben hier niet van gedient!
Hij is onaangebroken, dus geeft u mij het JUISTE adres dan stuur ik het morgen retour aangetekend.

Ik heb niet om dit product gevraagd en ten 2e ben ik niet tevreden met dit product. Heb verschijnende keren contact gezocht zonder reactie.

Graag een verklaring hiervoor!
__________________________________________

ve
door verwijderd - May 3, 2011 om 22:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ze vandaag dus maar gebeld op het nummer dat hier boven vermeld staat.
Volgens hun moet ik betalen voor mijn kwartaalpakket,wat ik dus niet gekregen heb.
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niets heb en niets wens te ontvangen.
Volgens de dame stond het in de voorwaarden dat ik moet betalen voor het pakket wat ik van ze gekregen zou moeten hebben,nu ik dat niet heb wil ze het me alsnog sturen,dacht het niet!
Dit duidelijk gemaakt en gezegd dat ik niet ga betalen en niets wens te ontvangen,dan hadden ze me dat maar eerder moeten sturen,want volgens haar had ik in maart al wat gekregen.
Gezegd dat het dan helemaal belachelijk is,ik krijg niets en moet toch betalen en dan sturen ze eht 2 maanden later nog wel even.Heb gezegd dat ze dan ook nalatig zijn geweest en me niets kunnen maken.
Als zij niet op tijd dingen sturen (die ik niet wil) hoef ik ook niet te betalen.
Ze zou het uitzoeken en me vanmiddag terug bellen,heb neits meer gehoord,moet morgen maar weer even bellen....

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo!
ik heb ook een proefpakket aangevraagd en las dat ik een abonnement had afgesloten. Ik heb ze op de dag van ontvangst van het pakketje met de "luxe bewaardoos" het volgende mailtje gestuurd naar: klantenservice@puresential.com

"Goedemiddag,

Enige tijd geleden heb ik niets vermoedend een proefzending capsules met acai-bessen aangevraagd.
Vanmiddag ontving ik uw proefpakket acai slim.

In het begeleidend schrijven blijkt dat ik vanaf nu 4 x per jaar een kwartaalzending ga krijgen. Daar was bij de aanvraag van de proefzending helemaal geen sprake.
Tevens blijkt er elk kwartaal een bedrag van mijn rekening te worden afgeschreven. Ook daar wist ik niets af.
Ik ga daarmee dan ook niet akkoord.

Daarom meld ik u bij dezen schriftelijk geen prijs te stellen op toezending van verdere capsules of wat voor zendingen dan ook van uw bedrijf. Ook heb ik u bij mijn weten nooit toestemming gegeven bedragen van mijn rekening te incasseren en zal dat ook nooit doen.

Ik vertrouw erop dat u de eventuele zendingen zult stopzetten en dat u geen bedragen van mijn rekening zult (doen) afschrijven.
Bedragen die door uw bedrijf van mijn rekening worden afgeschreven, zal ik dan ook direct laten storneren.

Wellicht ten overvloede meld ik u dat mijn klantnummer ********** het productnummer is ********
en toen kreeg ik bericht dat het abonnement gestopt was. "

Misschien heb je hier iets aan?
vriendelijke groet

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 13:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

stuiter44 schreef op dinsdag 3 mei 2011, 22:07: Ik heb ze vandaag dus maar gebeld op het nummer dat hier boven vermeld staat.
Volgens hun moet ik betalen voor mijn kwartaalpakket,wat ik dus niet gekregen heb.
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niets heb en niets wens te ontvangen.
Volgens de dame stond het in de voorwaarden dat ik moet betalen voor het pakket wat ik van ze gekregen zou moeten hebben,nu ik dat niet heb wil ze het me alsnog sturen,dacht het niet!
Dit duidelijk gemaakt en gezegd dat ik niet ga betalen en niets wens te ontvangen,dan hadden ze me dat maar eerder moeten sturen,want volgens haar had ik in maart al wat gekregen.
Gezegd dat het dan helemaal belachelijk is,ik krijg niets en moet toch betalen en dan sturen ze eht 2 maanden later nog wel even.Heb gezegd dat ze dan ook nalatig zijn geweest en me niets kunnen maken.
Als zij niet op tijd dingen sturen (die ik niet wil) hoef ik ook niet te betalen.
Ze zou het uitzoeken en me vanmiddag terug bellen,heb neits meer gehoord,moet morgen maar weer even bellen....
ja ik heb ze ook gebeld ze zouden me terug bellen hebben ze gedaan maar ze zeggen het pakketje blijft u eigendom maar ik heb het al lang teruggestuurd maar ik moet er toch nog voor betalen maar ik betaal niks heb ook rechtsbijstand ingeschakeld en die zeggen dat hun in overtreding zijn want ze mogen dat zomaar niet een pakketje sturen en ze zeiden ik moest alles bewaren van hun en ik hoefde niet bang te zijn dat ze een rechtzaak er van gaan maken want daar had ik van hun ook bericht gehad als ik niet betaal dus ik betaal niks en wacht maar af

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 13:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

nathalie_3 schreef op dinsdag 3 mei 2011, 18:28: @ diana olivka
Bel even met DAS rechtsbijstand om te vragen of die misschien een tip hebben die weten vaak wel wat je het beste wel of niet kunt doen. Misschien ook een idee om langs een juridisch loket te gaan daat kun je gratis advies vragen over je situatie.
Ik heb nooit meer iets gehoord van puresential na hun laatste mail dat mijn overeenkomst was stopgezet.
Blijkbaar klopt er van dat deurwaardersbedrijf die ze inhuren ook niks,las ik weer. Als mensen de naam van dat bedrijf googlen krijgen ze ook geen gegevens enzo dus als die net zo werken als puresential zou ik er niet wakker van liggen.
ja ik had weer een brief van hun gekregen dat ik moest betalen want hij was nu van de debiteuren afkomstig ik heb nu rechtsbijstand gebeld en er over gehad volgens de wet zijn hun strafbaar om zomaar een pakket te sturen wat ik nu krijg van brieven moet ik bewaren en hun zeiden je hoeft je niet druk te maken want ze zullen er echt geen rechtzaak van maken of een deurwaarder sturen dus ik betaal niet en wacht maar rustig af en wat ik krijg van hun alles bewaren

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 13:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

stuiter44 schreef op maandag 2 mei 2011, 15:49: Ook ik heb ze steeds gemaild en kreeg af en toe een berichtje terug met de mededeling dat ik moet betalen voor een pakket wat ik zou hebben ontvangen.
heb het gelijk laten blokkeren bij mijn bank,maar krijg steeds acceptgiro's en dreigementen voor een deurwaarder,maat ik ga toch niet betalen voor iets wat ik niet wil hebben en niet ontvangen heb?
ik heb geen zin om deze mensen te gaan betalen,maar zit ook niet op een toren hoge rekening te wachten als er een deurwaarder aan mijn deur komt?!
je moet ook niet betalen je moet alleen alles bewaren van hun ik heb de rechtsbijstand ingeschakeld en die zeiden dat hun zelfs strafbaar waren om zomaar een pakketje te sturen waar je niet om gevraagd hebt ze zeiden ook die brief die ik kreeg van de debiteuren bewaren en hun zullen echt geen deurwaarder sturen hoef je niet bang voor te zijn en ze zullen er ook geen rechtszaak van maken ik hoop dat je hier iets aan hebt dus je eigen gewoon niet druk maken en alles bewaren

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 14:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

krijg na een dag al een herinnering dat is wel heel snel

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 14:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ze deze week gebeld en gezegd dat ik het pakket niet heb gekregen en er ook niet voor ga betalen.
Toen wilden ze het alsnog opsturen.Gezegd dat ik dat niet wil en dat ik tijden niets van ze hoor en geen acceptgiro wil.Ook gezegd dat ik anders de politie bel.
Afgesproken dat ik niets meer van ze zal horen en geen geld meer hoef te betalen.
Dus misschien meot je er ook een telefoontje aan wagen?

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 15:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

missesx1 schreef op vrijdag 6 mei 2011, 14:07: krijg na een dag al een herinnering dat is wel heel snel
ja dat is wel heel snel zo vlug waren ze bij mij niet

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 15:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

stuiter44 schreef op vrijdag 6 mei 2011, 14:51: Ik heb ze deze week gebeld en gezegd dat ik het pakket niet heb gekregen en er ook niet voor ga betalen.
Toen wilden ze het alsnog opsturen.Gezegd dat ik dat niet wil en dat ik tijden niets van ze hoor en geen acceptgiro wil.Ook gezegd dat ik anders de politie bel.
Afgesproken dat ik niets meer van ze zal horen en geen geld meer hoef te betalen.
Dus misschien meot je er ook een telefoontje aan wagen?
en name ze dat gewoon van je aan dat je niks meer van hun wilden horen en nu hoef je niet te betalen wel raar maar wel goed komt dat omdat je gezegt hebt ik zal de politie is bellen als dat helpt zal ik het ook eens doen

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 19:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik weet niet wat ik met het pakje moet ik wil het wel terugsturen maar het blijft mijn eigendom volgens puresential
hebben jullie het teruggestuurd
denk dat de herinnering zo snel is gekomen omdat er veel ontevreden klanten zijn moet er ook nog 5 euro extra voor betalen nou echt niet

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 19:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

jibjok schreef op vrijdag 25 mrt 2011, 16:40: Ook ik ben dom geweest om het proefpakketje van PURESENTIAL op te vragen. Nu kreeg ik gisteren een volledig pakket voor 59,85 en terug sturen HO MAAR!!
Vanmorgen naar de bank geweest en daar hebben ze voor mij de boel telefonisch opgezegd, en als het goed is krijg ik eerdaags een e-mail ter bevestiging van PURESENTIAL

Dus mensen probeer dit ook via je bank te regelen, je kunt het ook zelf proberen tel: 0900-0400506.

Succes allemaal!!

jibjok

wat heb je met het kwartaalpakket gedaan dan

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 19:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

wat heb jij met het kwartaalpakket gedaan dan

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 22:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

missesx1 schreef op vrijdag 6 mei 2011, 19:36:
jibjok schreef op vrijdag 25 mrt 2011, 16:40: Ook ik ben dom geweest om het proefpakketje van PURESENTIAL op te vragen. Nu kreeg ik gisteren een volledig pakket voor 59,85 en terug sturen HO MAAR!!
Vanmorgen naar de bank geweest en daar hebben ze voor mij de boel telefonisch opgezegd, en als het goed is krijg ik eerdaags een e-mail ter bevestiging van PURESENTIAL

Dus mensen probeer dit ook via je bank te regelen, je kunt het ook zelf proberen tel: 0900-0400506.

Succes allemaal!! ja en dat kwartaalpakket dan mag je dat dan houden en hoor je nu niks meer van hun dan heeft de bank dan naar hun gebeld of hoe kan je er nu vanaf zijn

jibjok

wat heb je met het kwartaalpakket gedaan dan

ve
door verwijderd - May 10, 2011 om 19:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

nathalie_3 schreef op woensdag 9 mrt 2011, 13:58: puresential heeft nu toch de moeite genomen hun e-mails te lezen, ik kreeg een reactie op een vraag van 2 weken geleden maar toch. Hierop heb ik weer geantwoord dat ik de overeenkomst wil beeindigen en dat ik dit al tig keer op verschillende manieren heb geprobeerd en vanmorgen had ik toch weer een mail terug! hoe is het mogelijk. maargoed mijn overeenkomst is nu per direct stopgezet, ik ben er nu gelukkig vanaf. dus ik zou zeggen ga mailen want blijkbaar lezen ze het nu wel!!! customercare@puresential.nl of klantenservice@puresential.nl

Hoi,

Ik heb het wel op drie emailadressen geprobeerd maar kreeg steeds de standaard mail terug, dat het proefpakket bedoeld was om er kennis mee te maken en dat je dit binnen 7 dagen na ontvangst moest opzeggen. Iets dat in mijn geval (plotselinge ziekenhuis opname van 11 dagen) niet lukte. Kwartaalpakket gewoon terug gestuurd maar kreeg toch een rekening. Hierop heb ik gemaild naar;

de door jouw genoemde adressen en naar administratie@puresential.nl

Ik kreeg weer de standaard mails terug. Na een maand kreeg ik een herinnering, hierop weer gemaild zonder succes en dus maar betaald. Maar nu komt het. via internetbankieren het overgemaakt, maar twee dagen later kreeg ik het weer terug van de bank met de vermelding acceptgirovermelder ongeldig!!!! Nou ja. Als ik nu iemand aan de deur zou krijgen dan heb ik in iedergeval bewijs dat ik best wil betalen (eigenlijk niet) maar dat hun gegevens niet kloppen.

toch maar gewoon afwachten????

Tina

Ik had het hele verhaal ergens anders staan sorry.

ve
door verwijderd - May 10, 2011 om 20:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

missesx1 schreef op vrijdag 6 mei 2011, 19:30: ik weet niet wat ik met het pakje moet ik wil het wel terugsturen maar het blijft mijn eigendom volgens puresential
hebben jullie het teruggestuurd
denk dat de herinnering zo snel is gekomen omdat er veel ontevreden klanten zijn moet er ook nog 5 euro extra voor betalen nou echt niet

Ik heb het eerste kwartaalpakket gewoon terug gestuurd met de mededeling dat ik niets besteld had. de rekening en de herinnering kwamen een maand na elkaar eerst 24 maart dan 24 april. Tina

ve
door verwijderd - May 11, 2011 om 09:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Tina, je hebt je best gedaan om aan je verplichtingen te voldoen. Vraag eens advies bij het juridisch loket. Misschien kom je dan verder.

ve
door verwijderd - May 11, 2011 om 09:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik jou was,zou ik proberen te bellen en dan nadrukkelijk zeggen dat je geprobeerd hebt te betalen en dat dat niet is gelukt en dan je nu geen prijs meer stelt op hun producten.
En dat je nu niet meer van plan bent te betalen omdat het hun schuld is en jij er nu klaar mee bent,gewoon ff je poot stijf houden,heeft bij mij wel geholpen.

ve
door verwijderd - May 20, 2011 om 18:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat kunnen we nu doen?? kunnen we onze krachten niet bundelen en hier tegen ingaan ? desnoods een tv programma inschakelen? Ik ben hier echt doodziek van. Ik heb onderstaande bericht naar kassa en radar gemail. Wie helpt mij mee??

1 maand geleden heb ik een een proefpakketje Green tea patch van het bedrijf Puresentials ter waarde van 4,99 besteld. Het ging hier bij om 7 plakkers, die je op je lichaam moet plakken waardoor je dan gewicht zou verliezen. Maar 4 weken later krijg ik een pakket toegestuurd ( waar ik helemaal niet om heb gevraagd) met daarin 90 patches voor een kwartaal en of ik daar even 60 euro voor wil betalen. Dit is helemaal niet wat ik wou. ik wilde alleen het proef pakketje uitproberen.
Nu zien er talloze mensen gedupeerd door dit geintje!!! Wij zitten nu allemaal vast aan een abonement en kunnen deze niet opzeggen, stopzetten of annuleren. Als ik een mail stuur krijg ik een automatische mail terug. Als ik bel krijg ik een cassetebandje aan de lijn. Ik kan niet opzeggen wat moet ik nu doen samen met al deze andere mensen? Het hele internet zit vol met mensen die klachten hebben over dit bedrijf. PLEASE HELP ONS KASSA????

Ik ben bereid dit verhaal op tv te vertellen. En er samen met Kassa werk van te maken! Ik ben te bereiken op 0611885893. of per mail Samira _1984@hotmail.com

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.
Met Vriendelijk groet,
Samira bouchir.

ve
door verwijderd - May 20, 2011 om 22:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo samira ik ben het met jou eens dit zou eens op tv moeten komen en dat de vara ons helpt we worden er allemaal dood ziek van ik vind het een goed idee
want ze gaan gewoon door op internet met vraag een gratis proefpakket aan
ik ben wel deze week naar de bank geweest die hebben voor mij een brief
opgesteld die moest ik aangetekendt opsturen tot heden heb ik nog niks van hun gehoord mischien dat het geholpen heeft.
maar daar niet van je hebt een goed idee

ve
door verwijderd - May 20, 2011 om 23:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mij is nog niets afgeschreven, omdat ik het pakket vandaag pas heb ontvangen.
Maar er staat in de bijgevoegde brief dat ze binnen enkele dagen een begrag van 59,85 van me rekening zullen afschrijven.
Kan iemand mij vertellen welk rekening nummer zij hanteren, zodat ik deze kan blokkeren?

ve
door verwijderd - May 21, 2011 om 11:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

het blijft een zootje met het bedrijf ik heb trouwens het geld teruggestort en pakket retour gestuurd tot op heden niets meer gehoord
herinnering twee week geleden gehad

wordt tijd dat er iets mee wordt gedaan

ve
door verwijderd - May 21, 2011 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

het is juiste email adres is customercare@puresential.COM DUS NIET .nl

LEES MAAR OP ACHTERZIJDE VAN DE BRIEF.. ik hoop echt dat dit stopt
baal hier ontzettend van zegg bahhhh gatverdammeee GRRRRRRR

ve
door verwijderd - May 21, 2011 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Halllo iedereen,

Misschien ook handig voor jullie om dit te doen en te checken

Bedankt voor het bankrekening nummer. Ik heb net mijn bank opgebeld en twee rekening nummers laten blokkeren. Namelijk het nummer waar ik de 4,99 naartoe heb laten storten enhet rekening nummer die je aan mij hebt doorgegeven.

Waar ik mij een beetje zorgen om maak, is dat bij het afmelden van (wat ik ook heb gedaan) het product nummer en het klantnummer in de mail niet overeen komen met die van de brief. Dus hoe groot is de kans dat ze nogmaals het bedrag van 60 euro afschrijven.

Ik heb zoiets van, OK ik pak mijn verlies en ik betaal de 60 euro maar ik hoop niet dat over 3 maanden hetzelfde gebeurd.

Zou jij dit willen controleren? lijkt mij wel goed om te weten. Ik weet inmiddels ook waar zij gevestigd zitten. Als dit niet stopt, ga ik hier zeker naartoe om ervoor te zoren dat ze hiermee stoppen.

Ik hoor graag van je
mvg Samira

ve
door verwijderd - May 21, 2011 om 16:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

samirabouchir schreef op zaterdag 21 mei 2011, 12:10:
Halllo iedereen,

Misschien ook handig voor jullie om dit te doen en te checken

Bedankt voor het bankrekening nummer. Ik heb net mijn bank opgebeld en twee rekening nummers laten blokkeren. Namelijk het nummer waar ik de 4,99 naartoe heb laten storten enhet rekening nummer die je aan mij hebt doorgegeven.

Waar ik mij een beetje zorgen om maak, is dat bij het afmelden van (wat ik ook heb gedaan) het product nummer en het klantnummer in de mail niet overeen komen met die van de brief. Dus hoe groot is de kans dat ze nogmaals het bedrag van 60 euro afschrijven.

Ik heb zoiets van, OK ik pak mijn verlies en ik betaal de 60 euro maar ik hoop niet dat over 3 maanden hetzelfde gebeurd.

Zou jij dit willen controleren? lijkt mij wel goed om te weten. Ik weet inmiddels ook waar zij gevestigd zitten. Als dit niet stopt, ga ik hier zeker naartoe om ervoor te zoren dat ze hiermee stoppen.

Ik hoor graag van je
mvg Samira

hallo ik heb mijn banknummer voor hun ook laten blokkeren maar ze hebben
inmiddels niks meer afgehaald.
ik hoop ook dat hier een einde aankomt je wordt er gek van en ze blijven doorgaan met gratis proefpakketjes bestellen op internet.
ze moeten eens goed aangepakt worden voor er meer mensen de dupe van worden.

ve
door verwijderd - May 23, 2011 om 15:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het rekeningnummer waar de 4,99 naar toe is gegaan voor de verzendkosten klopt ook niet. Ik heb dit nummer bij de bank laten blokkeren en een dag later kreeg ik een telefoontje dat het geen geldig rekeningnummer is.
Een aangetekende brief sturen heeft ook geen nut want het adres bestaat ook niet vertelden ze me bij het postkantoor.
Het zijn gewoon een stelletje oplichters en je komt er maar niet vanaf (ik nu wel maar dat heeft heel lang geduurd)
Ook het email adres dat achterop de brief staan krijg je vaak geen antwoord. Dus wat je ook doet het heeft allemaal toch geen nut...
Ik snap niet hoe ze hier mee door kunnen gaan!
En dat van de TV om die erbij te halen, laat maar weten ik doe mee!

ve
door verwijderd - May 23, 2011 om 16:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

nathalie3
en hoe ben jij er van afgekomen dan ik heb wel een aangetekende brief
gestuurd en tot nou toe heb ik al 3 weken niks meer ervan gehoord zou
ik dan nu ook verlost zijn van die oplichters ik hoop van wel en anders
laat de tv er maar bij komen ,laat me maar weten dan doe ik ook mee.

ve
door verwijderd - May 23, 2011 om 17:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Nathalie3,

Voorzover ik na kan gaan bestaat het adres wel, alleen is de postcode die Puresential zelf op de site heeft staan fout.

de 1 moet een 0 zijn.

ve
door verwijderd - May 24, 2011 om 18:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ diana olivka, Ik ben gewoon blijven mailen heb contact gehad met juridisch loket en consuwijzer (ook klacht ingediend bij consumentenbond) en heb dit in die mails ook allemaal vermeld. Gezegd dat ik wist dat ik in mijn recht stond en zij degene waren die nalatig zijn door niet te reageren en niet te bereiken zijn. Heb ook gezegd dat ik aangifte zou gaan doen en ineens was mijn contract opgezegd misschien dat ik ze heb afgeschrikt. Hoop dat jij er nu ook inderdaad vanaf bent!

@ frans75 Bij het postkantoor zeiden ze dat het adres niet bestaat, en dat het ook geen nut had om het naar een ander vergelijkbaar adres te sturen door de postcode te veranderen, weet het verder ook niet. Ze raden mij daar af om het toch te versturen omdat het waarschijnlijk niet aan zou komen.

ve
door verwijderd - May 24, 2011 om 20:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

nathalie_3 schreef op dinsdag 24 mei 2011, 18:09: @ diana olivka, Ik ben gewoon blijven mailen heb contact gehad met juridisch loket en consuwijzer (ook klacht ingediend bij consumentenbond) en heb dit in die mails ook allemaal vermeld. Gezegd dat ik wist dat ik in mijn recht stond en zij degene waren die nalatig zijn door niet te reageren en niet te bereiken zijn. Heb ook gezegd dat ik aangifte zou gaan doen en ineens was mijn contract opgezegd misschien dat ik ze heb afgeschrikt. Hoop dat jij er nu ook inderdaad vanaf bent!

@ frans75 Bij het postkantoor zeiden ze dat het adres niet bestaat, en dat het ook geen nut had om het naar een ander vergelijkbaar adres te sturen door de postcode te veranderen, weet het verder ook niet. Ze raden mij daar af om het toch te versturen omdat het waarschijnlijk niet aan zou komen.

dankjewel voor je andwoord nathalie_3 ik heb tot nu toe nog niks gehoord maar hoor ik wel weer iets van hun zal ik hetzelfde zeggen wat jij hebt gezegt.

frans 75 bij mij zeiden ze niks bij het postkantoor toen ik die aangetekende brief ging versturen maar sinds die tijd heb ik gelukkig nog niks gehoord maar je weet het nooit ik hoop dat ik nu van hun af ben bedankt voor je reactie

ve
door verwijderd - May 26, 2011 om 11:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Na veel gedonder en gedoe ben ik eindelijk van deze [edit-redactie] af (hoop ik)!!!
Ik heb persoonlijk kontakt gehad met het Hoofdkantoor van Puresential en heb gesproken met PETER.....heb hem even héél duidelijk gemaakt dat als ik niet binnen NU en 3 weken een bevestiging van uitschrijving op mijn deurmat heb liggen, er een aangifte bij de Politie van oplichting gedaan word door mij!!!
Meneer Peter begon een andere toon aan te slaan tegen mij en werd ineens ZO vriendelijk.......naar ik hoop kan ik hier binnen nu en 3 week een verlossend berichtje voor iedereen met hetzelfde probleem met Puresential kan achter laten!!!
Het tel,nr van het hoofdkantoor is 020-5306666

ve
door verwijderd - May 26, 2011 om 13:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gegevens Puressential volgens Kamer van koophandel,
klik hier

ve
door verwijderd - May 26, 2011 om 16:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

M.i. heeft het grenzen stellen aan wat vergoed wordt volgens de aanvullende verzekering een kwestie van kostenbeheersing.

Ik ervaar het zelf niet als een onoverkomelijk probleem dat mijn bril niet vergoed wordt door mijn zorgverzekeraar.

Mocht u overstappen naar andere verzekeraar, controleer dan wel of in hun aanvullende verzekering brillen van elke sterkte vergoed worden bij nieuwe klanten die al bril dragend zijn als zij in een nieuwe aanvullende verzekering worden opgenomen.

ve
door verwijderd - May 26, 2011 om 16:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

wilmunt schreef op donderdag 26 mei 2011, 11:54: Na veel gedonder en gedoe ben ik eindelijk van deze [edit-redactie] af (hoop ik)!!!
Ik heb persoonlijk kontakt gehad met het Hoofdkantoor van Puresential en heb gesproken met PETER.....heb hem even héél duidelijk gemaakt dat als ik niet binnen NU en 3 weken een bevestiging van uitschrijving op mijn deurmat heb liggen, er een aangifte bij de Politie van oplichting gedaan word door mij!!!
Meneer Peter begon een andere toon aan te slaan tegen mij en werd ineens ZO vriendelijk.......naar ik hoop kan ik hier binnen nu en 3 week een verlossend berichtje voor iedereen met hetzelfde probleem met Puresential kan achter laten!!!
Het tel,nr van het hoofdkantoor is 020-5306666

hoi wilmunt ik heb gedaan wat jij hebt geschreven ik mocht het van hem bij de politie melden peter die jij dus ook geproken had maar ik zou een uitschrijving krijgen van hem maar ik kreeg vandaag een brief dat het na een incasso alektum
was gegaan en dat ik inmiddels toch 86.68 moet betalen daar kom ik niet onderuit
want het stond in de voorwaarde ik heb inmiddels incasso alektum gebeld en die
zeiden u moet dat betalen want anders wordt het een rechtzaak en die kan u nooit winnen dus ik kom niet van ze af en wilmunt moet jij ook dan nog betalen en hoeveel.

ve
door verwijderd - May 26, 2011 om 17:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal.
Hier het vervolg van het verhaal dat puresential heet. Vandaag kreeg ik, na een maand geen reactie van de boevenbende gehoord te hebben, een brief van alektum incasso binnen. Of ik maar even 87 euries wou betalen anders waren ze genoodzaakt het via een gerechtelijke procedure te gaan innen met alle kosten voor mij. Nou dat dacht ik tovh niet he. We hebben gelijk gebeld, het hele verhaal uitgelegd, dat ik tijdens de ontvangst van het proefpakketje in het ziekenhuis lag etc en de meneer aan de telefoon die vond het ook raar dat puresential daar zo moeilijk overdeed (overmacht dus) Zoveel mogelijk van de mailwisseling in een bestandje gezet, de overschrijf gegevens van de bank erbij gedaan, dat wil zeggen, de afschrijving naar puresential en de terugstorting van de bank naar mij omdat de acceptgirovermelder ongeldig was.

Ze hebben nu alles uitgesteld en gaan het uitzoeken hoe het zit ze weten ook dat Kassa en Radar op de hoogte zijn. dus wachten we weer af.

ve
door verwijderd - May 26, 2011 om 17:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

tina4757 ik heb je verhaal gelezen ja ik lag dan niet in het ziekenhuis hun zeiden dat ik te laat was met afmelden nu heb ik dus ook een incasso ik heb gebeld maar ik kom er niet vanaf ze hebben wel mijn abbonnement beiendigt en hebben ze net per e-mail gestuurd en ik moet toch die 86.68 betalen anders komt er een rechtzaak en hun zeiden daar kan je toch niet van winnen.
dus je komt van die betaling niet vanaf.

ve
door verwijderd - May 26, 2011 om 17:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

diana olivka schreef op donderdag 26 mei 2011, 17:10: tina4757 ik heb je verhaal gelezen ja ik lag dan niet in het ziekenhuis hun zeiden dat ik te laat was met afmelden nu heb ik dus ook een incasso ik heb gebeld maar ik kom er niet vanaf ze hebben wel mijn abbonnement beiendigt en hebben ze net per e-mail gestuurd en ik moet toch die 86.68 betalen anders komt er een rechtzaak en hun zeiden daar kan je toch niet van winnen.
dus je komt van die betaling niet vanaf.

Diana,

Ik had al wel betaald om inderdaad er vanaf te zijn, maar de betaling kwam weer terug van de bank. Dit is nu ook bekend bij het incasso bureau. Deze vonden het ook raar dat de betaling terug gekomen was. Ik ben dus betalingswillig zo als ze dat noemen, maar de betaling wil maar niet lukken.

ve
door verwijderd - May 26, 2011 om 18:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

tina4757
ik moet nu ook aan het alektum incasso betalen maar dat zit een acceptgirokaart aan met het rekening nummer 607560304 heb jij dat ook aan dat nummer
proberen te betalen omdat jij hetzelfde incasso alektum hebt klopt dat nummer
dan niet

ve
door verwijderd - May 26, 2011 om 19:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

diana olivka schreef op donderdag 26 mei 2011, 18:17: tina4757
ik moet nu ook aan het alektum incasso betalen maar dat zit een acceptgirokaart aan met het rekening nummer 607560304 heb jij dat ook aan dat nummer
proberen te betalen omdat jij hetzelfde incasso alektum hebt klopt dat nummer
dan niet

Diana,

het nummer van peresential waar ik aan probeerde te betalen was/is 544775287 maar dit kwam terug van de bank met die melding. Ik hoef nog niet aan alektum te betalen omdat ze het eerst uit gaan zoeken, het nummer van hun is inderdaad 607560304 of dit klopt weet ik niet.

Tina

ve
door verwijderd - Jun 16, 2011 om 00:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Update:

Ik heb op 20 mei ongeveer contact gehad met Alektum incasso, deze heeft mijn mailwisseling met Puresential en de overschrijving naar hen ontvangen per mail (met ontvangst bevestiging) Ook hebben zij de terugboeking van de bank warin stond dat de acceptgirovermelder niet geldig was ontvangen. Alektum zou het geheel 14 dagen uitstellen en het uitzoeken. Nu zijn we ongeveer 4 weken verder en ik heb nog steeds niks gehoord van Alektum. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat, hoor ik nu helemaal niets meer of komt er rond de 24e toch weer een aanmaning binnen. updates volgen Tina

ve
door verwijderd - Jun 16, 2011 om 08:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Tina, dit bedrijf is op de vingers getikt door de Reclamecode commissie voor de manier waarop zij Acai Slim verkochten. Mocht U een ander product hebben gekocht dan is het misschien raadzaam om daarover ook een klacht in te dienen. De verkoopmethode lijkt mij hetzelfde.
uitspraak rcc

ve
door verwijderd - Jun 16, 2011 om 08:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het oordeel van de Commissie

Naar blijkt uit de bij de klacht overgelegde “Algemene Voorwaarden” houden de “Actie voorwaarden Acai Slim pakket” onder meer in dat men na ontvangst van het proefpakket “het eerste kwartaalpakket” met Acai Slim capsules ontvangt, waarvoor € 16,50 per maand moet worden betaald. Voorts blijkt uit de voorwaarden dat “De bestelling” kan worden geannuleerd tot 7 dagen na de datum waarop het proefpakket is ontvangen, in welk geval alleen verzendkosten in rekening worden gebracht, en het proefpakket mag worden behouden.

In de bestreden uiting wordt gesteld “Ja, stuur mij een GRATIS proefpakket!” en “PROBEER NU GRATIS!”, zonder dat duidelijk wordt gewezen op het feit dat men, door een proefpakket te bestellen, in beginsel verplicht is om een kwartaalpakket af te nemen. Dit blijkt pas uit de actievoorwaarden. Adverteerder heeft gesteld dat de klant “bij aanmelding” akkoord dient te gaan met de actievoorwaarden, maar de Commissie acht het feit dat in beginsel meer dan een proefpakket dient te worden afgenomen zo essentieel voor het onderhavige aanbod, dat hierop direct had moeten worden gewezen.

Gelet op het bovenstaande is er sprake van een verborgen houden van essentiële informatie die de gemiddelde consument nodig heeft om een geïnformeerd besluit over een transactie te nemen als bedoeld in artikel 8.3 aanhef en onder c van de Nederlandse Reclame Code (NRC). Nu de uiting de gemiddelde consument er bovendien toe kan brengen een besluit over een transactie te nemen, dat hij anders niet had genomen, is de uiting misleidend en daardoor oneerlijk in de zin van artikel 7 NRC.

De beslissing

Op grond van het voorgaande acht de Commissie de reclame-uiting in strijd met artikel 7 NRC. Zij beveelt adverteerder aan om niet meer op een dergelijke wijze reclame te maken.

ve
door verwijderd - Jun 16, 2011 om 10:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo,

ik was er ook ingetrapt maar ik heb maar één mail naar hun gestuurd en daarin gezegd dat mijn e-mail adres (via de e-mail was ik eraan gekomen) gehackt was meerdere keren en dat ik hier dus absoluut niet voor ging betalen.
Mijn geluk want ik was er gelijk vanaf.
En anders is er nog een bedrijf dat accusitie fraude tegen gaat misschien dat zij je daarmee kunnen helpen?
m.vr.g San

ve
door verwijderd - Jun 21, 2011 om 18:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

sorry ik heb al deze dingen gelezen en ik snap het niet.
vorige week heb ik het proefpakket gekregen en heb gisteren ernaar toe gebeld en heb gezegd dat ik het stop wil laten zetten om dat ik niet tevreden was over het proefpakket.
dit was in orde en ik kreeg ook meteen een mail binnen dat ik het op gezegd had
dus zo moeilijk is het toch niet om hun te bereiken.
gewoon onder het telefoon nummer 020-5306666
dus probeer het gewoon groetjes siily