ni
door nickjanssen_1 Aug 23, 2014 om 16:43
Elektronica & tv

Puzzelrijk

heb problemen met puzzelrijk ben voor een paar jaar teug gebelt door deze mensen en heb er niks op afgesloten terwel ze wel al mijn gevens hebben en ik het ze niet gegeven heb nu krijg ik facturen van rekeningen terwel ik niks krijg van ze en ook niks afgesloten heb nu hebben ze de incasso bureau gestuurt om rekeneningen te sturen en heb bijde partijen brieven gestuurt dat dit gestopt moet worden alleen het incasso bureau werkt niet mee en mijn bewindvoerster krijgt dit ook niet gestopt want puzzelrijk is niet bereikbaar heb ze een brief gestuurt waarop ik geen reactie krijg en wil mijn geld terug en dat dit ophoudt en aangezien er meerdere mensen de dupe zijn van puzzelrijk moet dit bedrijf gestopt worden maar hoe krijg ik mijn probleem met ze opgelost

656 5 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Aug 23, 2014 om 17:12
16828 Antwoorden / 108 Vragen

KLIK.
Die lui zijn al jaren bezig om geld te innen, onterecht. Ook op het forum van Tros-Radar staat een jongere klacht; deze is van 2007, maar schijnt dus nog steeds hun manier van "klanten werven" te misbruiken. Als u brieven hebt gestuurd op de manier waarop u hier uw vraag stelt kan ik me wel een klein beetje voorstellen dat ze denken dat er met u wel "te spelen is". Is zonder enige punt, komma of hoofdletter geschreven, m.a.w. moeilijk te lezen.

ni
door nickjanssen_1 - Aug 23, 2014 om 17:21
1 Antwoorden / 1 Vragen

die brief is verstuurt met een voorbeeld brief van het juridische loket. die ik alleen hoefde aan te passen met contract nummer en datum. volgens hun zou het moeten helpen ze zouden een reactie moeten geven 14 dagen na verstuurt te zijn. maar dit is niet gebeurt. en met punten en dergelijke zou niet uit moeten maken. het feit is gewoon dit bedrijf moet gestopt worden voordat er nog meer slachtoffers kommen. alleen de vraag is hoe.

costnix
door costnix - Aug 23, 2014 om 23:09
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als u zo'n brief met spelfouten, ontbreken van hoofdletters, pinten, komma's aan wie dan ook verstuurd wordt de genegeerd. Zo'n "brief" kan gewoon niet serieus worden genomen.

aurora1
door aurora1 - Aug 23, 2014 om 23:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waarom zet u geen punten en komma's e.d. en gebruikt u ook geen hoofdletters? Is het de bedoeling dat wij de moeite moeten nemen om door een brij van woorden heen te worstelen, maar dat u geen moeite wilt doen om uw vraag normaal leesbaar te maken voor beantwoorders?

tijger1
door tijger1 - Aug 23, 2014 om 23:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hebt bij uw reactie op het andere topic over Puzzelrijk al een reactie gehad wat u moet doen.

En dan is uw probleem opgelost.

Wat is dat voor dwaze bewindvoerder?

En echt waar, als u hoofdletters en punten gebruikt in een brief, neem men u serieuzer.