ca
door caviamax Jun 23, 2015 om 09:24
Geldzaken & recht

Quotumwet berekenen

Beste experts,

Voor een organisatie doe ik onderzoek naar de participatie- en quotumwet. Ik zou graag een (grove) schatting willen geven voor de organisatie mocht de quotumwet worden ingevoerd. Vraag is nu hoe ik deze moet berekenen. Ik weet dat de formule als volgt is:
(1. aantal banen nulmeting +
2. totaal aantal banen in jaar t volgens banen afspraak x)
3. gemiddelde aantal verloonde uren doelgroep (dit ligt aan het bedrijf zelf, hoeveel uren die hebben verloond) /
4. totaal aantal werknemers jaar t (dit is op te zoeken per sector, IT in dit geval) x
5. gemiddeld aantal verloonde uren per werknemer (dit ligt aan de werkgevers, hoeveel uren die in totaal hebben verloond)

Ik zou zeggen, maar ik weet niet of dat klopt, dat veel in de formule nog niet in te vullen is. Dit zou betekenen dat je hier een schatting van zou moeten maken(?).

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen

Caviamax

880 4 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 23, 2015 om 13:33
7187 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Caviamax,
Als u met het rekenprogramma Excel bekend bent is dat misschien een optie.
Vr, gr.

edrick3
door edrick3 - Jun 23, 2015 om 13:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo caviamax,

Misschien heb je iets aan deze info en lees ook eens hier.

Suc6

tijger1
door tijger1 - Jun 24, 2015 om 14:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien even terug naar school en de meester vragen als dat een opdracht van school is?

ca
door caviamax - Jul 16, 2015 om 22:10
231 Antwoorden / 126 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 23 jun 2015, 13:50]Hallo caviamax,

Misschien heb je iets aan deze info en lees ook eens hier.

Suc6

Excuus voor de late reactie! Dank voor de hulp en het meedenken.