livetime
door livetime Jul 30, 2014 om 10:35
Huishouden & energie

Raamluiken, vensterluiken, paneelluiken

Wij zijn op zoek naar een adres voor paneelluiken. Maar dan in het noorden van het land. Klopt het dat daar bijna geen adressen voor zijn?

In het westen van het land zijn er meer. Laat staan in Duitsland en Belgie.

Heeft er iemand ervaring met diegene?
Heeft er iemand ervaring met adressen uit Belgie en Duitsland?

Waarom is het in Nederland zoveel duurder dan in het buitenland?

3282 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 30, 2014 om 10:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat zijn paneelluiken?

livetime
door livetime - Jul 30, 2014 om 10:40
18 Antwoorden / 7 Vragen

Paneelluiken zijn hetzelfde als louvreluiken maar dan dicht, als een paneel.

ge
door gerboe - Jul 30, 2014 om 10:52
806 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo livetime, ik heb kort geleden contact gehad met deze firma. Prima advies en een zeer redelijke offerte ontvangen.
Succes.

livetime
door livetime - Jul 30, 2014 om 11:33
18 Antwoorden / 7 Vragen

Bedankt voor de reactie maar wij zoeken bij onze kunststof kozijnen geen houten paneelluiken. We zoeken aluminium luiken.

gerbera
door gerbera - Jul 30, 2014 om 17:05
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Zoek met google op "paneelluiken aluminium" en je ziet div. adressen met informatie.

livetime
door livetime - Jul 30, 2014 om 19:47
18 Antwoorden / 7 Vragen

Dat hebben we gedaan maar nog geen adres gevonden in het noorden van het land. En verder de vraag waarom het zo duur in Nederland is en goedkoper in Belgie en Duitsland

gerbera
door gerbera - Jul 30, 2014 om 23:19
7348 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=livetime schreef op woensdag 30 jul 2014, 19:47]Dat hebben we gedaan maar nog geen adres gevonden in het noorden van het land. En verder de vraag waarom het zo duur in Nederland is en goedkoper in Belgie en Duitsland Ze zijn te vinden in Zwolle, Enschede en Kampen Tenzij u er een om de hoek zoekt. En het prijsverschil...wat dacht u van de BTW.

tijger1
door tijger1 - Jul 30, 2014 om 23:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat dacht u van het feit dat dat andere landen zijn?

Cookies
door Cookies - Jul 31, 2014 om 00:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=gerbera schreef op woensdag 30 jul 2014, 23:19]En het prijsverschil...wat dacht u van de BTW.

Dat verschil is maar 2%. Ik denk niet dat TS zich druk maakt om een verschil van 2%.

ha
door harrie48 - Jul 31, 2014 om 16:11
10 Antwoorden / 1 Vragen

In België is de BTW 21% daar is geen verschil in.
In België en Duitsland heb je fabrieken waar je rechtstreeks kan kopen,in Nederland moeten ze alles importeren.
In Zonhoven Belgische Limburg daar zit een alm fabriek voor kozijnen en luiken met toonzaal..