ni
door nickyojel Mar 18, 2015 om 10:05
Auto & vervoer

Rdw geeft aan actuele verplichting op je rijbewijs wat is dat?

wilde een auto kopen doet de verkoper aanmelden bij rdw voor overschrijving. geeft de rdw site aan actuele verplichting en kunnen we er niet verder mee wat is dat?? staat ook niet op de rdw site

6028 9 Rapporteer

reflecs
door reflecs - Mar 18, 2015 om 11:31
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Probeert u de auto via de site over te schrijven?
Op deze pagina staat hoe overschrijven in z'n werk gaat:
Klik https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Kentekenbewijs-op-naam-zetten.aspx?path=Portal/Particulier/Auto/Kopen

Als u een vraag heeft kunt u ook contact opnemen/bellen:
https://www.rdw.nl/overrdw/Paginas/Contact-met-de-RDW.aspx

ho
door hopetobehelping - Mar 18, 2015 om 11:41
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste nickyojel,

het begrip 'actuele verplichting' in relatie tot RDW zegt mij ook helemaal niets.
De verplichtingen waaraan u hoort te voldoen als u een voertuig heeft vind u in de volgende link.
Maar die had u wellicht al gevonden. Ga er vanuit dat de auto gekeurd zal zijn en de verkoper over de juiste papieren bij de auto zal beschikken.

Ik zou er gewoon een belletje richting RDW aan wagen en om uitleg vragen:
Particulier : 0900 0739 (€ 0,10 per minuut)?
Zakelijk : 0900 9739 (€ 0,10 per minuut)

edrick3
door edrick3 - Mar 18, 2015 om 11:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Moet de auto soms APK gekeurd worden?

ni
door nickyojel - Mar 18, 2015 om 11:48
2 Antwoorden / 1 Vragen

zodra die meneer van de garage de gegevens van het rijbewijs had ingevoerd kwam dat eruit actuele verplichtingen dus kon niet op diens naam worden geschreven de auto

reflecs
door reflecs - Mar 18, 2015 om 12:19
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Sorry, de kop niet gelezen. Moet de koper misschien nog een of andere cursus volgen?

ni
door nickyojel - Mar 18, 2015 om 12:25
2 Antwoorden / 1 Vragen

nee niet dat we weten geen cursus of niks

reflecs
door reflecs - Mar 18, 2015 om 12:37
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Dan toch maar even bellen? Zij moeten u toch kunnen uitleggen waarom die melding verschijnt.
En als het een fout is hoe u het kunt laten corrigeren.

me
door mein33 - Mar 18, 2015 om 12:45
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Heeft u misschien een rijvaardigheidsbewijs waarbij is aangetekend dat u alleen een auto mag besturen die is voorzien van een automatische versnellingsbak ?

sw
door swat1500 - Mar 18, 2015 om 19:05
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat er een paar boetes open staan.