el
door elspols Nov 24, 2011 om 15:05
Huishouden & energie

Recht op vergoeding/vervanging/reparatie

Geachte m.
Wij hebben een Slizing maatkastje van 3 laden gekocht en dat is 29 augustus 2011 geplaatst. Na een week was het handgreepje van een lade af (niet gebroken), doordat de schroefjes, waarmee deze zijn bevestigd te kort zijn. Mijn man heeft ze er weer op gezet. Tijdens het schoonmaken zag mijn huishoudelijke hulp dat van de 2 andere laden de glasplaten zijn gescheurd. Het lijkt ons op een constructiefout. Inmiddels heb ik 6 keer contact gehad met Mammoet meubelen Zwaagdijk die het kastje heeft geleverd. Steeds krijg ik te horen dat ze er mee bezig zijn, de vertegenwoordiger nog niet is geweest en dat ze fabrieksgarantie geven.
Waar heb ik recht op en hoe moet ik handelen om dit recht te krijgen. Er zit nog maar een korte periode tussen maar we hebben dan ook maar 2 weken plezier gehad van een zeer prijzig kastje.

532 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Nov 24, 2011 om 16:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo elspols,

Schrijf een brief waarin je een termijn stelt waarbinnen de zaak naar tevredenheid opgelost moet zijn en waarin je aangeeft dat je anders tot ontbinding van de koop wilt overgaan.

Voor nadere info klik hier (Consuwijzer)

Met vr.gr.

mm
door mm86 - Mar 20, 2012 om 17:51
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik zou maar even langs gaan.
Wij hebben ontzettend veel problemen met de mammoet gehad. We hebben plinten besteld, gelijk met de rest van de vloer. Deze zouden 2 weken later komen, prima denk je dan. We zouden gebeld worden als ze binnen waren.
na 3 weken nog niks gehoord, toen hebben we gebeld en ze zouden erachter aan gaan maar we hoorde niks meer. Dit is nog een aantal keer gebeurd, hebben heel veel gebeld naar de Mammoet en een JAAR later zijn zij langs geweest want het nummer van de plinten was niet goed opgeschreven. Hierna weer niks gehoord wanneer ze zouden komen. Toen hebben wij zelf maar weer gebeld, was het bestelnummer weer kwijt, toen weer in de winkel geweest om nogmaals de juiste uit te zoeken. na 4 weken waren ze eindelijk binnen.
Dit is het verhaal in het kort, maar hebben nog meer problemen met levering van spullen gehad.
service is echt dramatisch daar, (gelukkig) nog nooit eerder zoiets meegemaakt!
Succes met het kastje, en laat je niet afschepen en dwing ze desnoods de leverancier te bellen als je erbij bent.

edrick3
door edrick3 - Mar 20, 2012 om 17:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@mm86,

.....Ik zou maar even langs gaan......
Of dat (nog) helpt?
Topic is bijna 4 maanden oud.

Met vr.gr.

mm
door mm86 - Mar 20, 2012 om 18:00
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nou ja, aangezien het bij ons ruim een jaar heeft geduurd ;) moest echt even mijn frustratie kwijt, vandaar dat ik toch reageerde. Op dit moment hebben wij (helaas) een onderdeel in bestelling staan vanwege schade en wederom komt er weer weinig actie van de kant van de Mammoet... Maar we blijven ze gewoon lastig vallen tot het geregeld is!

edrick3
door edrick3 - Mar 20, 2012 om 18:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@mm86,

De aanhouder wint! Sterkte en Suc6.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mv
Mvanbarc - Apr 19, 2024 om 16:56
Winkels & webshops

Parfum over datum

Recent heb ik wat gekocht op parfumerie en ik vond de geur niet lekker ruiken, ik dacht aan over datum. Nadat ik met de klantenservice van deze webshop contact had opgenomen vertelde ze me over de site checkfresh waar je aan de hand van batch codes kunt zien wanneer de productiedatum is van deze parfum. Weten jullie of deze site betrouwbaar is om te kunnen zien wanneer een parfum is gemaakt? ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Pa
Paul B01 - Apr 17, 2024 om 15:48
Auto & vervoer

Tussentijds opzeggen autoverzekering

Hoi Ik ben dramatisch ontevreden over FBTO, je "spreekt" daar nog slechts chatbots en beetje contact duurt vele uren. Kan ik voor formele eind datum contract weg?  Ik ben daar 36 jaar klant, DEZE autoverzekering loopt formeel tot 30-10-2024 Lees meer