mi
door midsy Jul 4, 2014 om 13:33
Geldzaken & recht

Rechtzaak

kan ik een rechtzaak tegen een pensioenfonds beginnen.
zonder advocaat. en hoe doe ik dat.
met vriendelijke groet [edit redactie:persoonlijke info]

362 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 4, 2014 om 13:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo midsy,

Lees wat info hier.

Suc6

zoekster
door zoekster - Jul 4, 2014 om 14:52
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U kunt dat doen. Het zal van het bedrag afhangen waar het over gaat of dit een zaak is voor de kantonrechter. Bij de kantonrechter kunt u zonder advocaat procederen. Het moet dan over een bedrag gaan van onder de 25.000 euro.

Toch zou ik dit niet helemaal alleen aanpakken als ik u was. Zoek hulp bij een goedkopere jurist en laat u informeren bij het juridisch loket
klik HIER

target
door target - Jul 8, 2014 om 13:21
297 Antwoorden / 3 Vragen

Ik zou het niet aanraden.
Een advocaat weet precies hoe hij een zaak moet voorleggen en onderbouwen, op een manier die jij niet kunt evenaren.