jo
door josevanschaaijk Jan 25, 2014 om 19:26
Geldzaken & recht

Reclame

Goedenavond! Heb een vraag over pearl! Ze maken daar reclame
Als je daar een bril koopt de 2e gratis krijgt en de 3e als kadobon voor
Iemand die je dat gunt.wij daar naar toe, en daar hangt in de winkel als
Je twijfelt over je montuur altijd een 2e gratis. Niet dus! Waarom zit er altijd
Een addertje onder het gras? Echt een misleidende reclame.
We kregen wel korting maar dat krijg je sowieso overal!!! We zijn verder wel netjes geholpen, dat zeg ik er bij!! Maar ik vind het gewoon waardeloos Sorry!

2601 8 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 25, 2014 om 19:33
11538 Antwoorden / 51 Vragen

Algemene actievoorwaarden complete bril vanaf €129,- (kopen)
•Deze actie geldt bij aankoop van een complete bril op sterkte voorzien van kraswerende en ontspiegelde glazen, welke een minimale waarde vertegenwoordigt van €129,-.
•Deze actie is geldig van 11 november 2013 tot en met 2 februari 2014.
•Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties en/of kortingen van Pearle Opticiens.
•Deze actie is niet geldig op reeds bestelde brillen.

Voorwaarden 2e bril (krijgen)
•Voor uw tweede bril heeft u de keuze uit alle monturen uit de Budget Selectie. Kiest u een duurder montuur dan betaalt u de meerprijs.
•Indien de eerste bril een enkelvoudige bril betreft, dan zijn de glazen in uw tweede bril voorzien van basis enkelvoudige glazen zonder verdere bewerkingen (Budget, index 1.5) en hebben dezelfde verte- of leessterkte als die in uw eerste bril.
•Indien de eerste bril een multifocale bril betreft, dan zijn de glazen in uw tweede bril voorzien van basis multifocale glazen zonder verdere bewerkingen (Basic, index 1.5) en hebben dezelfde sterkte als die in uw eerste bril;
•Toeslag voor een prisma wordt in de tweede bril uiteraard niet aan u doorberekend.
•Voor bewerkingen op de glazen van uw tweede bril (kleuring, kraswerend, ontspiegelen, extra dunne glazen, etc.) betaalt u een toeslag.

Voorwaarden cadeaubon actie 3 voor 1 (geven)
•Voor de derde bril wordt eenmalig een cadeaubon verstrekt.
•De cadeaubon moet worden weggegeven en mag niet worden gebruikt door de koper van de eerste bril.
•De cadeaubon is te besteden in alle filialen van Pearle en dient bij het bestellen van de bril ingeleverd te worden.
•De cadeaubon is 1 maand na uitgifte geldig. De uiterste inleverdatum staat vermeld op de cadeaubon.
•Bij inlevering van de cadeaubon mag gekozen worden uit de budget selectie van Pearle. Kiest u een duurder montuur dan betaalt u de meerprijs.
• De glazen in de derde bril zijn voorzien van basis enkelvoudige of multifocale glazen zonder verdere bewerkingen (Budget, index 1.5).
• Voor bewerkingen op de glazen (kleuring, kraswerend, ontspiegelen, extra dunne glazen, etc.) betaalt u een toeslag.
•De cadeaubon is niet inwisselbaar voor contanten en alleen geldig bij aankoop van een complete bril op sterkte.
•Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties en/of kortingen van Pearle Opticiens.

Bovenstaande staat op de site van Pearl.

mahadma
door mahadma - Jan 25, 2014 om 19:46
11538 Antwoorden / 51 Vragen

Wat is er bij uw aankoop fout gegaan?

tenormin
door tenormin - Jan 25, 2014 om 19:51
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Bij 'gratis' is alertheid geboden en mahadma vertaalt alles zoals het is, gaat en zal gaan. Maar bij u is het kennelijk al bij de "tweede bril" fout gegaan?

diumenge
door diumenge - Jan 25, 2014 om 19:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Onduidelijk verhaal. Ik zit met dezelfde vraag als mahadma, wat ging er fout? Want dat staat er niet.

mahadma
door mahadma - Jan 25, 2014 om 20:03
11538 Antwoorden / 51 Vragen

Ik vermoed, na lezing van de kleine lettertjes, dat de extra bewerkingen van de tweede bril het struikelblok kàn zijn. Maar dat is echt een vermoeden, dat ze dan weer de extra bewerkingen in rekening brengen, dus niet gratis.

ma
door marijke1953 - Jan 25, 2014 om 20:05
136 Antwoorden / 3 Vragen

Waarom zit er altijd een addertje onder t gras?
Men wil geld verdienen....

edrick3
door edrick3 - Jan 26, 2014 om 14:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo josevanschaaijk,

Je schrijft een aardig onduidelijk verhaal.
Wat is nu je vraag?
Bij acties altijd eerst goed de voorwaarden lezen en doorvragen in de winkel.
Blijkbaar heb je tóch een bril aangeschaft - met korting! - en bent goed geholpen.
Wat wil je nog meer.....
Veel kijkplezier.

Met vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Jan 26, 2014 om 14:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zat er wel een adder onder het gras?