ma
door margovink Oct 3, 2015 om 20:09
Vakantie & reizen

Reis gewonnen

Goedenavond

Ik heb 2 en een halve maand geleden een 8 daagse reis gewonnen zei een mevrouw.
De vliegtickets heb ik zelf betaald maar nog steeds niet ontvangen, ik heb al zes keer gebeld en ze zeggen steeds is onderweg maar ik ontvang niks.
Wat nu blijkt dat ik de accommodatie zelf moet betalen 35 euro pp per nacht.
Dat is dus heel gemeen van reisvoucher.nl.
Ik wil weten of ik de vliegtickets geld kan terug krijgen is toch 40 euro voor 2 tickets want ze sturen niks op word gewoon aan het lijntje gehouden.
volgens mij heb ik daar recht op
[edit email-adres]
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Hoort U wel eens meer klachten van reisvoucher.nl
Ik ben gewoon opgelicht

Bij voorbaat dank margo

5669 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 3, 2015 om 20:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

U bent inderdaad opgelicht. En gezien de manier waarop u met uw privé gegevens omgaat, u laat uw e-mailadres achter op een openbaar forum, bent u waarschijnlijk een makkelijk slachtoffer. Ik heb de redactie gevraagd het adres te verwijderen.

Heeft u iemand in uw omgeving die u hier bij kan bijstaan? Want u zult wat harder moeten optreden tegen deze club.

ve
door verwijderd - Oct 3, 2015 om 21:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ergens NIET aan meegedaan? Dan kunt u NIET gewonnen hebben. Dat is regel 1.

Ik wil weten of ik de vliegtickets geld kan terug krijgen is toch 40 euro voor 2 tickets want ze sturen niks op word gewoon aan het lijntje gehouden. Volgens mij heb ik daar recht op.

Kort en goed, u bent € 40 lichter en wees blij dat het daarbij blijft, die ziet u niet meer terug, u bent ordinair gezegd: 'getild'.

Volgende keer? Laat ze een mail sturen en geef ze niet meer als uw mail adres, en laat dit door een ander iemand ook lezen.

ve
door verwijderd - Oct 3, 2015 om 21:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

In de site van deze lieden klopt ook niet bepaald alles ..........

ve
door verwijderd - Oct 4, 2015 om 00:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waar mee heeft u de reis gewonnen heeft u ergens aan mee gedaan? Zo niet je dan bent u beet genomen en heeft u verder niet eerst eens goed na gedacht hoe zij bij u terecht zijn gekomen.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2015 om 00:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

margovink schreef op zaterdag 3 okt 2015, 20:09:

U zou er goed doen om een aangetekende brief te sturen naar reisvoucher.nl met de mededeling dat u van de reis afziet wegens BEDROG. Dat u eveneens de betaald tickets volledig vergoed wenst te ontvangen binnen een termijn van 10 dagen en dat u bij gebrek aan reacties, dat u zich zo nodig juridische actie zult starten.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2015 om 00:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik op reisvoucher.nl op internet klik dan verschijnt een pagina met domein te koop.
Weet u zeker dat dat de naam is?
Verder vind ik vergelijkbare klachten op internet en ook op het klachtenkompas (reisvoucher/mempay). Daar schijnt dan wel het e.e.a. van opgelost te worden.
Dus kijk eens klik hier.
Dus dan eventueel uw klacht op het Klachtenkompas melden.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2015 om 00:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor de toekomst: niet reageren op dergelijke verhaaltjes aan de telefoon, aan de deur of ergens op straat (of in een winkel) en zeker geen gegevens prijsgeven en ook niets tekenen.
Ook geen enquêtes e.d. overal invullen en uw gegevens verstrekken.
U heeft op dit forum ook al uw mailadres geplaatst en dat kan ook iedereen lezen en eventueel misbruiken.
@diumenge heeft de redactie al gevraagd dat te verwijderen, dat zal dan mogelijk pas na het weekend worden gedaan.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2015 om 10:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

U zult binnenkort wel een mailtje ontvangen, dat u een erfenis uit Nigeria heeft ;-)

ve
door verwijderd - Oct 4, 2015 om 11:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet aan iets meegedaan en toch gewonnen? Afgelopen week kreeg ik een e-mail dat ik 3 miljoen zou hebben gewonnen, in slecht Engels.

Om het nog zacht uit te drukken en iets anders dan mijn voorgangers: U bent er ingetrapt!
Het enigste dat u zou kunnen doen is aangifte doen.
Een eerder gegeven advies om schriftelijk te reageren is op zich wel goed maar het zal u ongetwijfeld alleen nog maar meer kosten. Strafrechtelijke actie lijkt mij het meest voor de hand liggend maar dan geldt helaas wel de beperking dat er dan meer aangiften moeten zijn, wil ons opsporingsapparaat iets doen en mogelijk is ook door hen zelfs niets te doen. Deze oplichters zitten normaliter niet in Nederland.

Uw e-mail adres is nog niet verwijderd, ik heb een medewerker van Kassa ook daarop geattendeerd.

ve
door verwijderd - Oct 5, 2015 om 12:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

€ 40.- voor TWEE tickets!!!
waar is die reis dan heen, ??

ve
door verwijderd - Oct 5, 2015 om 12:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft een prijs gewonnen.
Of u even 40 euro betaalt omdat u gewonnen hebt.
Hartelijk gefeliciteerd.
En of u ook even de kamer wil betalen.
Wat een feest ! Ik heb een prijs gewonnen.
Maar wat kost u deze geweldige prijs ?
40 euro tickets.
7 nachten a 35 euro is 245 euro.
Toch wat minder gefeliciteerd.
Ik vind dit heel gemeen van reisvoucher.
Vraag : waar kon u heen vliegen voor die 20 euro ?
En om uw vraag te beantwoorden : kunnen jullie mij helpen ?
Ja, u bent uw geld kwijt.

ve
door verwijderd - Oct 5, 2015 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aurora,
u heeft gelijk reisvoucher.nl bestaat niet.
Dus kun je ook geen brief sturen zoals hier wordt geadviseerd.
Als je bij koekel inklopt : klachten reisvoucher dan zie je gelijk dat het bedrijf Mempay erachter zit, zoals u ook heeft gemeld.
Maar dan zie je ook dat er honderden klachten zijn van mensen die zijn opgelicht.
Dus, vraagstelster Margo, u hebt geen schijn van kans om uw geld terug te vragen.
Margo ik heb een vraag aan u : u vertelt dat u reisvoucher 6 keer heeft gebeld.
Hoe komt u dan aan dat telefoonnummer ?
Want reisvoucher bestaat niet.

aurora1 schreef op zondag 4 okt 2015, 00:40: Als ik op reisvoucher.nl op internet klik dan verschijnt een pagina met domein te koop.
Weet u zeker dat dat de naam is?
Verder vind ik vergelijkbare klachten op internet en ook op het klachtenkompas (reisvoucher/mempay). Daar schijnt dan wel het e.e.a. van opgelost te worden.
Dus kijk eens klik hier.
Dus dan eventueel uw klacht op het Klachtenkompas melden.

ve
door verwijderd - Oct 5, 2015 om 13:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is erg genoeg, dat dit u is overkomen, en echt,u bent niet de enige.
Als kind geloven we allemaal in sprookjes, dat zou als je groter bent gegroeid, niet meer zo moeten zijn, maar ja het aangebodene is vaak zeer aantrekkelijk gemaakt, voor toch nog veel mensen.
Dus hoog in het vaandel, SPROOKJES BESTAAN ECHT NIET.

ve
door verwijderd - Oct 5, 2015 om 15:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

'Ze' geven geen cadeautjes weg.

Als je zo'n mooi bericht krijgt, ga dan maar gauw op zoek naar die dikke adder waar je zo ongeveer over struikelt. Argwanend zijn in deze zaken.