Reisboeking
Reis met vertrek 15/4 heb ik gisteren 2/4 geboekt en nog niet betaald. Ik zie heden nog 100,= extra korting op de reis bij ARKE. Ik heb de boeking nog niet betaald en ik was daar vanmorgen mee bezig. ik ga hier niet mee akkoord en ga alleen op reis als ik ook deze extra korting krijg. Zo niet dan annuleer ik liever en doe desnoods een nieuwe boeking als "vaste" klant bij ARKE.
Vraag is kan ik kosteloos vandaag 3/4 deze reis annuleren ??
Vraag is kan ik kosteloos vandaag 3/4 deze reis annuleren ?? Nee.
Als het € 100 duurder was geworden, had u dan bijbetaald? (ik denk) nee.
Hallo jacquesto,
.....ik ga hier niet mee akkoord en ga alleen op reis als ik ook deze extra korting krijg. ......
Dat is dan jammer, maar je zult wel moeten betalen.
Je hebt namelijk een overeenkomst afgesloten.
Veel reisorganisaties hanteren 'fluid pricing' oftewel: de prijzen kunnen elk moment veranderen = hoger of lager.
Je kunt niet zomaar annuleren!
Gezien de vertrekdatum zou je dan de volledige reissom moeten betalen.
Leg je er maar bij neer en toch nog een fijne vakantie gewenst!
Met vr.gr.
Nee, zo werken die dingen niet. Extra kortingen ziet iedereen altijd na het boeken (ook al had u nog niet betaald). Dus inderdaad: fijne vakantie en laat die nu niet verknallen door de gedachte van €100,00 misgelopen, zou zonde zijn.
[quote=mahadma schreef op donderdag 3 apr 2014, 11:58]Vraag is kan ik kosteloos vandaag 3/4 deze reis annuleren ?? Nee.
Als het € 100 duurder was geworden, had u dan bijbetaald? (ik denk) nee.
Dat is altijd zo mooi, klagen, klagen en klagen maar inderdaad, wordt de hele handel kort erna duurder dan hult men zich in stilzwijgen en gaat op verjaardagen de hele goegemeente even vertellen hoe slim ze wel niet waren.
En dan maken ze dus echt géén topic "reis blijkt 100 euri duurder, hoe mag ik dat bijbetalen" , hoe verrassend toch....
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Coulance regeling
Coulant betekende oorspronkelijk letterlijk 'vloeiend' en 'gemakkelijk'. Het is afgeleid van het Franse couler 'stromen, vloeien', dat teruggaat op het Latijnse colare 'filtreren, dempen'. Tijdens de laatste uitzending van dit jaar Kwam weer het onderwerp Veelvoorkomende problemen met de distributieriem Als een burger de dupe word door een bedrijf Waar bi ... Lees meer
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer