lo
door lomaha Apr 14, 2012 om 11:57
Geldzaken & recht

Relift xs

Heb relift xs aangeschaft en ben stom geweest door niet goed de kleine letters te lezen, maar hoe kom ik hier nu vanaf?
Er is al geld van mijn creditcard afgeschreven.
Ik heb een mail gestuurd en gezegd dat ik geen producten meer wil ontvangen maar is dit voldoende.
Volgens ICS cards kan ik mijn creditcard niet blokkeren.

9796 68 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Apr 14, 2012 om 12:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Heb je een postadres? Dan zou ik er ook nog maar een normale brief aan besteden. Wil je absolute zekerheid dat ze de brief ontvangen, dan aantekenen.

tenormin
door tenormin - Apr 14, 2012 om 13:18
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Nou diumenge, absolute zekerheid met aangetekende brief? Toch veel items over de postlevering/aankomst tegenwoordig?

@lomaha, dan het bestelde maar gebruiken en gelijk een eventuele volgende zending opzeggen/annuleren. Crèmes en/of andere schoonheids middeltjes?

diumenge
door diumenge - Apr 14, 2012 om 13:20
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Klopt, absolute zekerheid krijg je zo ook niet, maar in ieder geval meer dan bij niet aantekenen. Overigens, ik zou het zelf niet aangetekend versturen. Zonde van het geld.

Wat ik wel 's doe als ik meer zekerheid wil hebben is twee identieke brieven versturen via twee verschillende brievenbussen of op verschillende dagen.

edrick3
door edrick3 - Apr 14, 2012 om 13:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ter info,

Lees hier.

tenormin
door tenormin - Apr 14, 2012 om 13:33
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 14 apr 2012, 13:24]Ter info,

Lees hier.

Hier zal lomaha dus echt blij van worden.

ca
door carlal - Apr 14, 2012 om 16:36
7 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb op 31-03 een proefmonster van relift xs en Derma science skin cream aangevraagd via de link op face book. het kon alleen met credit card betaald worden en dat heb ik gedaan. toen ik na een week nog niets had ontvangen heb ik het telefoonnummer (in Engeland) gebeld. Een vrouw met een Indiaas accent, die mij gelijk bij mijn voornaam noemde vertelde mij dat de zending uit Amerika moest komen en dat ze de trial period zou verlengen met 5 dagen.??? hier had ik niets over gelezen op de site. ik zou een abonnement op cremes hebben aangegaan. ik heb dat gelijk geannuleerd en kreeg twee annuleringscodes. Ik heb toen direct mijn credit card laten blokkeren voordat ze nog meer zouden afschrijven en op scambook.com las ik dat het oplichters waren. deze week kreeg ik een potje creme. ze hebben 10 euro afgeschreven van mijn rekening.
OPPASSEN dus en gelijk je creditcard laten blokkeren.

tenormin
door tenormin - Apr 14, 2012 om 16:59
16816 Antwoorden / 108 Vragen

carlal, maar lomaha schrijft dat ze haar ICS card niet kan blokkeren.

ca
door carlal - Apr 14, 2012 om 17:15
7 Antwoorden / 0 Vragen

hallo Tenormin,

ik heb een rabocard en ik heb de bank gebeld en uitgelegd wat er gaande was en toen hebben zij me met hun card service doorverbonden en die hebben hem geblokkeerd. je kunt iedere creditcard laten blokkeren als je denkt dat er mee gefraudeerd wordt. ik heb inmiddels een andere creditcard.

tenormin
door tenormin - Apr 14, 2012 om 17:25
16816 Antwoorden / 108 Vragen

ja carlal, maar dat moet je dan eventjes aan de TS vertellen, misschien werkt haar card anders, dat weet ik natuurlijk niet.

edrick3
door edrick3 - Apr 15, 2012 om 11:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

TS geeft hier een reactie/update.

@lomaha,

Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

tenormin
door tenormin - Apr 15, 2012 om 11:53
16816 Antwoorden / 108 Vragen

goed dat we edrick3 hebben, toch? Lohama ook weer happy.

kr
door kristal1 - Apr 18, 2012 om 22:03
11 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb 2 april een proefmonster van relift xs en Derma science skin cream aangevraagd via de link op face book. Dit heb ik zelfs 2 x gedaan, die ander op een ander creditcard nl. op de naam van mijn man!! De kleine lettertjes ook niet echt gelezen. Ik dacht lekker goedkoop. Pas zaterdag 14 april kreeg ik 2 potjs Relift, die op mijn naam en de naam van mijn man. Dus smeren maar, mijn huid vond ik heel droog aanvoelen naderhand.

Vandaag gebeld om af te bellen, kreeg een engels sprekende "dame" aan de telefoon, vond haar niet echt vriendelijk en ze zei me dat de proeftijd al voorbij was en dat er 100 euro of pond/dollars? van de rekening gehaald zou worden.
Wat? de proeftijd van 14 dagen al voorbij, hoe kan dat nu, ben pas afgelopen zaterdag beginnen met smeren dus 5 dagen (grrrrrr) Ze zei dat de proeftijd aanvangt tijdens het bestellen en dat was dus volgens haar 2 april toen ik besteld had. Dus eigenlijk lukt het je niet eens om het uit te proberen zei ik want ik krijg het binnen en dat moet je gelijk al afbellen?
Ik was echt kwaad.

Heb direct Visa gebeld en de bank gebeld en die zeiden dat ze er al vanaf wisten en dat ze niet zomaar geld van je rekening kunnen halen. Ze hebben het bij mij ook nog niet gedaan, alleen de verzendkosten. Zodra het zou gebeuren moet ik visa weer bellen en dan kunnen zij het bedrag terughalen maar dan moest ik wel een bericht hebben ontvangen van dat bedrijf dat ik heb afgezegd
en mij eigen e-mail die ik zelf heb gestuurd met het gegeven dat ik niets meer wil ontvangen.

Wat een gedoe zeg, dus dit doe ik nooit meer!!

ca
door carlal - Apr 20, 2012 om 13:11
7 Antwoorden / 0 Vragen

hallo Kristal1,

Heb je van die inderdaad onvriendelijke dame ook twee annuleringscodes gehad, anders is het niet afgemeld en blijven ze geld innnen. Ook voor visa heb je dat nodig. ik heb maar een potje ontvangen, terwijl ik er twee had besteld. zoals je in mijn eerdere reactie hebt kunnen lezen, heb ik direct mijn creditcard laten blokkeren na het telefoongesprek met die dame. Het is pure oplichting.
ik vind het ook niet kunnen, dat facebook zich leent voor dit soort reclame.

groetjes, Carla

no
door noaka - Apr 21, 2012 om 22:09
1 Antwoorden / 0 Vragen

Proefmonsters besteld waarvan inmiddels 1 potje ontvangen. In de tussentijd is, naast de 2,95 voor de verzendksten, 97 euro en 86 euro afgeschreven.
Heb zojuist de creditcard laten blokkeren.
Moet ik nog meer afzeggen?

kr
door kristal1 - Apr 21, 2012 om 23:09
11 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Carlal en Noaka,

Had ik ook maar na dat telefoontje mijn creditcard direct laten blokkeren maar heb nog 2 dagen gewacht en toen gebeld!! Toen zeiden ze dat er al 97 euro was afgehaald van de ene en de andere creditcard dus 2 x 97 euro. Stom, stom, stom.
Nu een formulier toegestuurd gekregen van VISA, die moet ik invullen, gelukkig heb ik wel de codes gekregen van die "dame". en ja dus ook nog een tijdje wachten voordat je een nieuwe creditcard hebt maar ik moet wel toegeven:

Als ik de creme 's ochtends op mijn gezicht smeer, is mijn gezicht wel strakker, vooral onder de ogen. Hebben jullie het al geprobeerd? Maar dat neemt niet weg dat ze de boel bedonderen, het wordt pas bezorgd als de "proeftijd" zoals zij het noemen al om is en dat je dan vaak te laat bent met het annuleren.
Nu maar hopen dat de mensen van VISA het geld terug kunnen halen.

NOAKA, misschien nog wel even bellen of mailen met die lui om officieel af te melden. Je krijgt dan codes door en die zijn nodig als je het formulier invult van Visa o.i.d. zodat zij daar iets mee kunnen, hoop ik!!

ca
door carlal - Apr 22, 2012 om 10:38
7 Antwoorden / 0 Vragen

hallo allemaal,

Deze mensen adverteren nu ook via money miljonair en spaarbron. Nu met Paris natural skin care, zogenaamd tegen oogrimpels. Ik zou zeggen, lees de advertenties goed. Ze zijn makkelijk te herkennen.

Over de creme Kristal1. Ja hij maakt dat je gezicht strakker voelt. Maar dat hoeft niet te betekenen dat het ook werkelijk werkt. Daarvoor zou je moeten weten hoeveel van de werkzame stoffen erin zitten die op het potje staan. Ik maak het maar op als halscreme haha.
Het hele gebeuren was een goede les. Ik let nu dubbel goed op, als ik iets via internet bestel en ga eerst googlelen.

li
door lindsay03 - Apr 22, 2012 om 20:56
7 Antwoorden / 0 Vragen

hey,zou je me aub een e mail of een telefoonnummer kunnen bezorgen van deze creme!!!
Want ik heb deze ook besteld en ondertussen wel toegekregen, maar ben er echt niet gerust in na het lezen van jullie reactie.
alvast bedankt

stacey
door stacey - Apr 22, 2012 om 22:55
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=lindsay03 schreef op zondag 22 apr 2012, 20:56]
hey,zou je me aub een e mail of een telefoonnummer kunnen bezorgen van deze creme!!!

Klik Hier

ca
door carlal - Apr 23, 2012 om 08:49
7 Antwoorden / 0 Vragen

hallo Lindsay03 en Stacey,

jullie moeten direct je credit card laten blokkeren!! Het telefoonnummer staat op de bevestigingsbon die je kon uitdraaien. Het nummer dat ik gebeld heb was:
085-8880316 of anders in Engeland 0032-78480334.

ca
door carlal - Apr 23, 2012 om 08:53
7 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry, 0032 is Belgie..

sh
door shardik1 - Apr 23, 2012 om 15:12
6 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal,

Ik heb ook eergister die spullen bestelt via een link in het ad, wilde nu alles alvast annuleren, maar kom er dus nu achter dat al die linken die ik heb niet bestaan.
Baal als een stekker, ik ben altijd zoooo voorzichtig.
Ik heb net het tel nr van relift gebelt, is een engelse dame, en mijn engels is niet zo goed, dus na veel gestuntel, kreeg ik te horen dat ik rond 6 uur terug moet bellen dan is er een nederlandse dame... ik hoop het van harte.
Ik heb ook de nederlandse derma gemailt dat er oplichters met hun naam bezig zijn, de naam die ze mij gegeven hebben van de proefmonsters bestaat helemaal niet is zelfs nog open voor domeinnaam...

Nog 1 vraagje, ik heb geen banknr op hoeven geven, ik heb alleen de proefmonsters bestelt, van relift en derma, 2 x.
zit ik nu ook in die giga problemen van zomaar afschrijfingen? het lijkt mij niet want ze hebben geen banknr, maar ben wel heel erg bang

kr
door kristal1 - Apr 23, 2012 om 15:42
11 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Shardik1.

Hoe heb jij dan betaald? Als het met de visacard is geweest dan die direct laten blokkeren want anders halen ze je zo van wat je hebt besteld x 97 euro van de rekening. Er staat wel 14 dagen proeftijd maar die 14 dagen gaat in zodra je het hebt besteld!! Ik heb het pas ontvangen op de 14e dag dus dan ben je al te laat met het annuleren. Het is te hopen voor je dat er dan ook inderdaad een nederlandse dame zit, je krijgt dan een paar nummers door, die noteren als bewijs dat je hebt afgebeld en de datum van annuleren noteren.
Ik heb net 2 formulieren toegezonden gekregen van Visa en nog van een andere credticard, die heb ik ingevuld en doe die zo op de post. Ze hebben van allebei de rekeningen al 97 euro afgeschreven precies op de 14e dag na bestellen.
Dus echt, direct blokkeren!!

sh
door shardik1 - Apr 23, 2012 om 16:06
6 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Kristal

Ik heb geen banknr op hoeven geven, ook geen creditkaart ed, gewoon mosters bestelt. [of ik ze nu ook daadwerkelijk krijg is nu dus de vraag als ik hier zo lees dat iedereen betaalt heeft]
eergister gedaan, dus ruim op tijd om te annuleren dacht ik zo, ik heb de kleine lettertjes wel gelezen en uitgeprint dus vandaar dat ik ook wist dat je na bestelling [klik] bij derma 17 dagen de tijd hebt te annuleren en bij relift 15 dagen hebt, met telnr erbij en linken. maar bij derma staat er een +32 voor het tel nr [is dat belgie niet??]

kr
door kristal1 - Apr 23, 2012 om 16:10
11 Antwoorden / 1 Vragen

Ja dat is Belgie!! Nou dan heb jij misschien wel geluk en dat je niet je geld kwijt bent!! Of je het krijgt toegestuurd is een 2e maar goed, echt goed spul vind ik het ook niet eigenlijk. Wel het gevoel van een strak gezicht maar voelt niet echt pretiig moet ik zeggen!! Stond de advertentie in het Algemeen Dagblad?

sh
door shardik1 - Apr 23, 2012 om 16:19
6 Antwoorden / 0 Vragen

Ik krijg de AD in mijn mail en daar stond een "vrouw word gehaat door dokter" oid
dus dat stukje gelezen en zo aan de link gekomen. daar ook van alles gelezen en toen maar bestelt, ook dus de kleine regeltjes. En natuurllijk uitgeprint want omdat het de laatste dag was dat je kon bestellen, wilde ik wel de "kleine regeltjes" met de info om er vanaf te komen binnen de gestelde termijn weer terug vinden.

sh
door shardik1 - Apr 23, 2012 om 16:46
6 Antwoorden / 0 Vragen

dat telnr van derma is constant bezet, heeft iemand hier nog een andere mail/tel nr
ik heb +32-78480334.
Heel graag.

kr
door kristal1 - Apr 23, 2012 om 17:15
11 Antwoorden / 1 Vragen

Het telefoonnr. is 085-8880316
SUCCES!!

sh
door shardik1 - Apr 24, 2012 om 00:04
6 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb op de prints ook een [denk ik] adres staan, ik hoop dat iedereen hier wat aan heeft en dat ik het goed opschrijf. ik typ het maar gewoon over weet niet hoe ze daar het adres precies opschrijven.

25 Sherif Way
Letchmore Heath
Watford, Herts, WD25 7QS United Kingdom.

Ik hoop dat het een adres is.

sh
door shardik1 - Apr 24, 2012 om 00:12
6 Antwoorden / 0 Vragen

Kristal,
dat nr heb ik al, dat is van relift xs. volgens de bestelling die ik gedaan heb [en uitgeprint] heb je 2 verschillende telnr.

oja dat wat ik hier net boven schreef, [vermoedelijk een adres] is van Derma, niet van relift dus.

en de links naar hun Niet[?] bestaande site zijn.
reliftxs.com/du. die andere is dermaskincs.com/du
misschien een slim persoon die hier wel wat mee kan, ik dus niet.
mocht dat zo zijn laat het ons dan allemaal weten, bvd

ma
door marl60 - Apr 24, 2012 om 13:15
10 Antwoorden / 0 Vragen

Zojuist bedacht ik me dat ik moest bellen omdat ik zaterdag het potje kreeg..allerlei gepiep en ik googelen, vond dit...snel naar de Master Card gebeld van de Bijenkorf.. Die kenden het verhaal en konden zien dat er gepoogd was geld van mijn rekening te halen. Is niet gelukt omdat zij het tegenhielden... Mazzel voor mij.. Wel een nieuwe kaart aangevraagd..
Maar moet ik nu ook nog bellen vraag ik me af? heb ik nog ergens die annuleringscodes voor nodig die hier genoemd worden.?
inderdaad geen email te vinden..
OHHHH wat stom ben ik toch...maar dacht inderdaad dat het via facebook wel ok zou zijn...

ma
door marl60 - Apr 24, 2012 om 13:16
10 Antwoorden / 0 Vragen

waar heb je naar gemaild?

kr
door kristal1 - Apr 24, 2012 om 18:50
11 Antwoorden / 1 Vragen

Heb bericht terug van die firma, had een klacht ingediend en dat ik mijn geld terug wil hebben!!
__________________________

Greetings,

Thank you for contacting customer care. We assure you that your Relift XS account has been canceled, and there will be no further charges to your account.
However, we are unable to process your refund request online you may contact our customer support anytime at the number below to see if you are eligible for a refund. We apologize for the inconvenience.
31-858880316, 31-858880321

Kind Regards,
Relift XS Support Team

ma
door marl60 - Apr 24, 2012 om 19:46
10 Antwoorden / 0 Vragen

maar welk email adres heb je gebruikt dan?? ik kan het nergens vinden?

kr
door kristal1 - Apr 24, 2012 om 19:51
11 Antwoorden / 1 Vragen

reliftxs@reliftcs.com

li
door lindsay03 - Apr 26, 2012 om 11:54
7 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb juist ook een e mail gestuurd,laat nog weten welk antwoord ze me geven

li
door lindsay03 - Apr 26, 2012 om 12:02
7 Antwoorden / 0 Vragen

marl60 je moet het anders ingeven reliftxs@reliftxs.com
en het andere dermaskincs@dermaskincs.com aub ,het zal nu wel gaan

li
door lindsay03 - Apr 26, 2012 om 12:05
7 Antwoorden / 0 Vragen

die telefoonnummer zijn niet meer in gebruik!!

ma
door marl60 - Apr 26, 2012 om 12:21
10 Antwoorden / 0 Vragen

De advertentie is ook weg van facebook dus waarschijnlijjk zijn ze gestopt omdat ook de banken het doorhadden.. Laten we hopen dat dit genoeg is.. ik heb geen reactie op de mail..zal dan ook wel verdwenen zijn... Weer wat geleerd..:)

ma
door marl60 - Apr 26, 2012 om 12:24
10 Antwoorden / 0 Vragen

en dank voor de email adressen...ben benieuwd of er iets komt..

ma
door marl60 - Apr 26, 2012 om 12:25
10 Antwoorden / 0 Vragen

de dermaskin klopt niet, krijg ik terug..heb je misschien een typfout gemaakt?

su
door suske45 - Apr 26, 2012 om 12:45
23 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=marl60 schreef op donderdag 26 apr 2012, 12:21]De advertentie is ook weg van facebook dus waarschijnlijjk zijn ze gestopt omdat ook de banken het doorhadden.. Laten we hopen dat dit genoeg is.. ik heb geen reactie op de mail..zal dan ook wel verdwenen zijn... Weer wat geleerd..:)
Ik had gisteren mail gestuurd om geen producten meer te willen en heb dit teruggekregen op de mail : Hallo,
Bedankt dat u contact met onze klantendienst hebt gemaakt. Met deze email bevestigen wij de annulering van uw Relift XS en DermaScience rekening vanwege uw verzoek. Geen verdere onkosten zullen worden belast. Wij danken u voor uw interesse in ons product. Laat ons alstublieft weten of wij in de toekomst verder van dienst tot u kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Relift XS Support Team
Dus ze zijn wel nog actief anders zouden ze niet meer antwoorden denk ik.

j.
door j.bootsma - Apr 26, 2012 om 17:02
5 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas is ook vandaag bij mij een poging gedaan om een bedrag te incasseren wat rond de 189,- euro lag. Heb toen ik mijn creditkaart overzicht kreeg gelijk contact opgenomen met de Rabobank, zij zullen proberen de transactie tegen te houden. (deze zou morgen plaatsvinden) en sturen mij een aantal formulieren toe waarmee ik een zaak in gang zet. Mijn creditkaart gelijk geblokkeerd en nu maar afwachten.
Hoop dat ze zo gestopt worden.
Creme maar in de prullenbak lijkt mij.

kr
door kristal1 - Apr 26, 2012 om 17:08
11 Antwoorden / 1 Vragen

Heb net mijn nieuwe creditcard binnengekregen maar wat een gedoe en dat alleen om zulke bedrijven die de boel bedonderen!! Had met mijn vorige creditcard mijn vakantie geregeld dus moet nu overal achter aan bellen om door te geven dat ik een andere creditcard heb. Ook is TNT post hier weer aan de deur geweest met 2 potjes, die heb ik geweigerd. Had achteraf wel kunnen aannemen omdat ze toch niets meer van mijn oude creditcard kunnen afhalen maar voor de zekerheid toch maar bedankt!!

j.
door j.bootsma - Apr 26, 2012 om 17:44
5 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=kristal1 schreef op donderdag 26 apr 2012, 17:08]Heb net mijn nieuwe creditcard binnengekregen maar wat een gedoe en dat alleen om zulke bedrijven die de boel bedonderen!! Had met mijn vorige creditcard mijn vakantie geregeld dus moet nu overal achter aan bellen om door te geven dat ik een andere creditcard heb. Ook is TNT post hier weer aan de deur geweest met 2 potjes, die heb ik geweigerd. Had achteraf wel kunnen aannemen omdat ze toch niets meer van mijn oude creditcard kunnen afhalen maar voor de zekerheid toch maar bedankt!!

Even een vraagje: Kun je door de nieuwe zendingen te weigeren de zaak stoppen of hebben we toch voor iets getekend ( kleine lettertjes) waardoor we ergens aan vast zitten?? Ik heb van niets een bevestiging ter bewijs. Kan ook nergens terugvinden waar ik dan voor heb getekend.
Wie kan me hierbij helpen, voelt nl wat onrustig.

ma
door marl60 - Apr 26, 2012 om 20:49
10 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk niet dat ze iets kunnen doen want ze kunnen niet meer bij je kaart toch? en je hebt alleen 2 proefdingen besteld...zou me er geen zorgen om maken. Ik heb net potje 2 binnen...durf het niet eens te gebruiken.. hahaha was wel een pakketje uit zZweden, Malmo...en bij jullie? dit was een pomp flesje.. ik heb naar boven staande mails gemaild... Inmiddels weten de banken dat het oplichters zijn dus als je credit card geblokkeerd is... kan er niet zoveel gebeuren. Laat maar komen toch??

se
door seerp.yntema - Apr 26, 2012 om 23:31
1 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen dinsdag zag ik mijn bankrekeningen na, en zag tot mijn verbazing dat er 2 keer een bedrag van bijna 100,- van mijn kredietkaart was afgehaald.
Heb gelijk mijn kredietkaart laten blokkeren. Heb het bedrijf per email aangeschreven dat ik het geld terug wil. Vandaag had ik het alweer op mijn rekening staan.

ma
door marl60 - Apr 27, 2012 om 08:45
10 Antwoorden / 0 Vragen

dit kreeg ik na een mail.... dus klaar

Greetings,

Thank you for contacting customer care. This email is a confirmation that your Relift XS & DermaScience account has been canceled per your request. There will be no further charges. Thank you for your interest in our product. Please let us know if we can be of service to you in the future.

Kind Regards,
Relift XS & DermaScience Support Team
Netherlands

su
door suske45 - Apr 27, 2012 om 08:52
23 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=marl60 schreef op vrijdag 27 apr 2012, 08:45]dit kreeg ik na een mail.... dus klaar

Greetings,

Thank you for contacting customer care. This email is a confirmation that your Relift XS & DermaScience account has been canceled per your request. There will be no further charges. Thank you for your interest in our product. Please let us know if we can be of service to you in the future.

Kind Regards,
Relift XS & DermaScience Support Team
Netherlands

Deze morgen kreeg ik onderstaande mail, in het nederlands (!) als reactie op mijn mail dat ik het toch maar bedrog vond dat ze iemand iets laten testen voor enkel de transportkosten en dan bedragen zomaar van mijn creditcard halen :

Hallo,
Bedankt dat u contact met onze klantendienst hebt gemaakt. Als in onze algemene voorwaarden wordt uitgelegt komt Relift XS met een gratis proefperiode van 15 dagen die begint op de dag van aankoop. Nadat de proefperiode heeft beëindigt wordt uw rekening belast met de volledige prijs voor de levering van 30 dagen en u wordt ingeschreven in onze exclusieve lidmaatschap wat een levering voor elke 30 dagen inhoudt.
Wij bieden u onze excuses aan dat u het DermaScience product niet ontvangen hebt. Helaas kunnen wij dat nu niet ophouden omdat het al verzonden werd. Het komt waarschijnlijk straks aan. Laat ons alstublieft weten of wij u verder van dienst kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Relift XS Support Team

Je krijgt het potje maar na 18d zoals in mijn geval, dus ben je automatisch ingeschreven als lid en halen ze 97€/potje zomaar van je creditcard. Wat een oplichterij, ik ben er echt niet goed van en laat dit zeker hier niet bij.

j.
door j.bootsma - Apr 27, 2012 om 09:15
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zojuist geprobeerd een mail te sturen aan:
reliftxs@reliftxs.com , naar dermaskincs@dermaskincs.com en naar reliftxs@reliftcs.com maar dit lukt helaas niet.
Wie kan me helpen aan de juiste emailadressen.

ma
door marl60 - Apr 27, 2012 om 09:17
10 Antwoorden / 0 Vragen

reliftxs@reliftcs.com

ma
door marl60 - Apr 27, 2012 om 09:17
10 Antwoorden / 0 Vragen

dit is een kopie van het mailadres, dus blijven proberen...

su
door suske45 - Apr 27, 2012 om 09:18
23 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=j.bootsma schreef op vrijdag 27 apr 2012, 09:15]Ik heb zojuist geprobeerd een mail te sturen aan:
reliftxs@reliftxs.com , naar dermaskincs@dermaskincs.com en naar reliftxs@reliftcs.com maar dit lukt helaas niet.
Wie kan me helpen aan de juiste emailadressen.

Dit mailadres lukt wel want ik heb al twee antwoorden teruggekregen van dit adres
reliftxs@reliftcs.com. Let wel op in het tweede woord relift is wel met CS ipv XS dat jij gebruikt, dan lukt het zeker.

do
door donna63 - Apr 28, 2012 om 12:24
1 Antwoorden / 0 Vragen

hoi, heb zojuist creditcard laten blokkeren. Bij de creditkaartmij weten ze ervan.
Het regent deze week van klachten van oplichting van Watford. Ben dus voor 400 euro opgelicht... ik heb op een 078 nummer gebeld , bleek ik plots in Engeland te zitten en werd ik gelinkt aan een zogezegde operator, lijn die me probeerde gerust te stellen door codes door te geven , die ik moest op opgeven wanneer de potjes (die blijkbaar nog onderweg zouden zijn), terug sturen met de doorgegeven codes.
Hij beloofde nog een mail te sturen met alle info... niet dus! Pure oplichterij van een bende , bevestigde de creditmaatschappij!
Nu hopen dat ik hier niet moet voor opdraaien....
Voorzichtig ben ik vanaf nu zeker en vast en lees ik wel de kleine letters voortaan...

kr
door kristal1 - May 9, 2012 om 15:55
11 Antwoorden / 1 Vragen

Heb inmiddels bericht van 1 maatschappij van mijn creditcards dat ze het bedrag van een zustermaatschappij hebben teruggevorderd, nu nog van mijn andere creditcard een bericht daarover krijgen!! Zou niet gek zijn.

anne2103
door anne2103 - May 9, 2012 om 19:30
5 Antwoorden / 0 Vragen

Damn. Voor mij de eerste keer dat ik dit mee maak. Stom, stom, stom. Maar meteen dus de laatste keer dat ik me dit laat overkomen.
Die leuke reclame gelezen van die huisvrouw en haar combi van 2 middeltjes. Denk ik: ach, voor 2x 2,99 kan ik wel een poging wagen. Heb slechts 1 van de 2 potjes gekregen en ben inmiddels voor 286 euro de sjaak. En mails naar Relift geven een heel vriendelijk maar een negatief antwoord op enige compassie. Nu snap ik waarom. Wat een muts ben ik.

De ellende is dat je die afschijvingen van je creditcard niet meteen ziet. Zolang als ik daar niets mee doe check ik die afschijvingen echt niet.
Zojuist wel al de ING gebeld en meteen mijn creditcard laten blokkeren. Morgen nog even bellen met de afdeling fraude van de ING om de boel definitief te regelen. Naar mijn geld zal ik wel kunnen fluiten.

kr
door kristal1 - May 9, 2012 om 23:46
11 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Anne,

Het is mij gelukt via de creditcardmaatschappij (AbnAmro) mijn 97 euro terug te krijgen!!
Je moet sowieso een code vragen aan die mensen van Relift dat je geannuleerd hebt en dan je bank vragen om een speciale brief waarin je vermeld dat je het er niet mee ens bent en de code daarin noteren. De bank stuurt je dus deze brief toe.
Ik hoefde er bij de AbnAmro niet echt om te vragen ze begonnen er zelf over toen ik hun belde om de creditcard te blokkeren.

Ik trap er dus ook niet meer in(hoop ik)

ma
door mar10e64 - May 12, 2012 om 14:56
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=kristal1 schreef op dinsdag 24 apr 2012, 18:50]Heb bericht terug van die firma, had een klacht ingediend en dat ik mijn geld terug wil hebben!!
__________________________

Greetings,

Thank you for contacting customer care. We assure you that your Relift XS account has been canceled, and there will be no further charges to your account.
However, we are unable to process your refund request online you may contact our customer support anytime at the number below to see if you are eligible for a refund. We apologize for the inconvenience.
31-858880316, 31-858880321

Kind Regards,
Relift XS Support Team

Hallo allen,
Hier nog een persoon die er is ingetrapt!
Heb gebeld met bovenstaand nummer, geen codes gekregen van de dame en daarom een mail gestuurd.
Kreeg precies dezelfde mail als hierboven als antwoord....weer bellen dan?
Heb weer gemailed, geschreven dat ik toch echt in aanmerking kom (eligible) voor terug betaling! en dat ik al gebeld had en niet geholpen. dus weer even afwachten. Credit card geblokkeerd en alleen de proef potjes ontvangen. 2 weken na bestelling!! hoe kun je dan afmelden binnen 17 dagen?
ben op dit moment € 368,09 lichter....hoop dat het terug komt!
wacht op dit moment op het fraude formulier van de ING...wordt vervolgd. succes allemaal!!

het mail adres wat ik heb gebruikt is: support@dermaskincs.com en kreeg reactie terug van marc_dermatalcs@dermatalskincare.com.

bd
door bdlover - May 18, 2012 om 23:12
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook zo'n dommerik uit België

Ik heb me 3 weken geleden ook laten vangen.
Ondertussen is er al 2 keer zo'n 190 euro van mijn rekening gehaald.
Ik heb wel drie potje gekregen (allemaal op dezelfde dag ontvangen, wat de alarmbellen deed afgaan in mijn hoofd)
Ik heb de sites opgezocht en heb gebeld met een engelstalige dame
Ondanks dat mijn Engels niet denderend is heb ik mij toch verstaanbaar weten te maken. Na veel weg en weer geleuter heb ik gezegd dat ik contact zou nemen met mijn advokaat omdat zij fraude plegen.
Plots ging zij navraag doen bij haar verantwoordlijke en ze hebben
mij beloofd dat ze mijn geld gaan terugstorten, mijn account is stopgezet en de potjes mag ik houden. Ik heb voor ik de verbinding verbrak nog duidelijk gemaakt dat ik mijn visa zowieso ga blokkeren en indien ik mijn geld niet terugheb binnen 7 dagen ik alsnog contact ga opnemen met mijn advokaat.

Hopelijk is hiermee de zaak voor mij afgedaan
Ik heb wel mijn lesje wel geleerd, geen betalingen meer met creditcards via internet.

Indien er nog slachtoffers zijn van deze bende oplichters kan ik jullie aanraden om te bellen en niet op te geven. dreigen met een advokaat kan misschien helpen.

groetjes
Gerda

sa
door sasenco - May 28, 2012 om 14:07
3 Antwoorden / 2 Vragen

SHIT!!! Kom net terug van vakantie, 2 potjes en een flesje ontvangen via pakketdienst en jawel , 95,74 euro, 84,84 euro, 100, 11 en 91, 59 euro van mijn rekening afgeschreven in die 2 weken !!! Heb gelijk mijn creditcard laten blokkeren! Stom, heel stom dat was dan een dure vakantie!!! en facebook bedankt!
Kan ik mijn geld nog terug krijgen???

pe
door petatjen - Jun 4, 2012 om 13:46
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo aan iedereen
die hetzelfde geeft meegemaakt met deze oplichters
Ik ben dus ook in de val gelopen
Ik ben van Belgie west vlaanderen bij mij hebben ze ook 4 keer geld van mijn visa kaart gehaald zonder toestemming totaal voor zo een 200 euro niet zo veel als sommige onder ons maar toch
ik heb deze morgen een erg boze mail naar hun gestuurd met dreiging van aangifte en dergelijk en dat ze 3 dagen de tijd hadden om het geld terug te storten
Had binnen de 5 minuten al antw en nu gaan ze binnen de 5 werkdagen het geld terug storten
Dus nu afwachten als ze het ook daadwerkelijk gaan doen

su
door suske45 - Jun 4, 2012 om 13:54
23 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=petatjen schreef op maandag 4 jun 2012, 13:46]Hallo aan iedereen
die hetzelfde geeft meegemaakt met deze oplichters
Ik ben dus ook in de val gelopen
Ik ben van Belgie west vlaanderen bij mij hebben ze ook 4 keer geld van mijn visa kaart gehaald zonder toestemming totaal voor zo een 200 euro niet zo veel als sommige onder ons maar toch
ik heb deze morgen een erg boze mail naar hun gestuurd met dreiging van aangifte en dergelijk en dat ze 3 dagen de tijd hadden om het geld terug te storten
Had binnen de 5 minuten al antw en nu gaan ze binnen de 5 werkdagen het geld terug storten
Dus nu afwachten als ze het ook daadwerkelijk gaan doen
Ah nog een west-vlaamse die er is ingelopen. Maar als het een troost mag zijn ik had ook mail gestuurd met dreiging om verdere stappen te ondernemen en kreeg antwoord terug dat ze het zullen terugstorten en ik heb het na 4 dagen teruggekregen, ze kunnen je geld storten op je geblokkeerde visa-kaart. Je krijgt zeker je geld terug. Maar zeker vandaag nog je visa blokkeren anders blijven ze afhalen zunne. Oren niet laten hangen je krijgt het echt terug maar ik weet hoe je je nu voelt, maar 't komt wel goed. Daaag

ke
door kelcin - Jun 14, 2012 om 15:45
9 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=marl60 schreef op vrijdag 27 apr 2012, 08:45]dit kreeg ik na een mail.... dus klaar

Greetings,

Thank you for contacting customer care. This email is a confirmation that your Relift XS & DermaScience account has been canceled per your request. There will be no further charges. Thank you for your interest in our product. Please let us know if we can be of service to you in the future.

Kind Regards,
Relift XS & DermaScience Support Team
Netherlands

Ik bel naar deze nummers maar ze zijn niet in gebruik.

su
door suske45 - Jun 14, 2012 om 16:20
23 Antwoorden / 0 Vragen

Ik bel naar deze nummers maar ze zijn niet in gebruik.

Hallo, blijkbaar zijn ze met de noorderzon vertrokken allemaal want er krijgt niemand nog contact. Ik ben blij dat ik in april mijn geld heb teruggekregen want nu zal het niet meer gaan. En Visa trekt zijn handen er vanaf, mijn vriendin heeft brief gekregen van Visa dat ze niet tussenkomen want dat je bent akkoord gegaan met een abonnement. Was héél klein maar het stond er wel. Ik hoop voor jou dat ze niet te veel hebben afgehaald van je rekening en is echt wel sneu.
Grts suske

ke
door kelcin - Jun 14, 2012 om 16:37
9 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=suske45 schreef op donderdag 14 jun 2012, 16:20]Ik bel naar deze nummers maar ze zijn niet in gebruik.

Hallo, blijkbaar zijn ze met de noorderzon vertrokken allemaal want er krijgt niemand nog contact. Ik ben blij dat ik in april mijn geld heb teruggekregen want nu zal het niet meer gaan. En Visa trekt zijn handen er vanaf, mijn vriendin heeft brief gekregen van Visa dat ze niet tussenkomen want dat je bent akkoord gegaan met een abonnement. Was héél klein maar het stond er wel. Ik hoop voor jou dat ze niet te veel hebben afgehaald van je rekening en is echt wel sneu.
Grts suske

Van Visa heb ik dezelfde brief gekregen, maar heb gebled en ze zeggen dat ik moet blijven proberen te teefoneren. Maar ze zeggen steeds, terugbellen aub, te druk. Hoe hebt ge dan uw geld terug gekregen?

su
door suske45 - Jun 14, 2012 om 16:49
23 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=kelcin schreef op donderdag 14 jun 2012, 16:37][quote=suske45 schreef op donderdag 14 jun 2012, 16:20]Ik bel naar deze nummers maar ze zijn niet in gebruik.

Hallo, blijkbaar zijn ze met de noorderzon vertrokken allemaal want er krijgt niemand nog contact. Ik ben blij dat ik in april mijn geld heb teruggekregen want nu zal het niet meer gaan. En Visa trekt zijn handen er vanaf, mijn vriendin heeft brief gekregen van Visa dat ze niet tussenkomen want dat je bent akkoord gegaan met een abonnement. Was héél klein maar het stond er wel. Ik hoop voor jou dat ze niet te veel hebben afgehaald van je rekening en is echt wel sneu.
Grts suske
Ik heb gedreigd met een advokaat dat het oplichters waren en 3dagen nadien stond mijn geld terug op mijn visa-rekening. Maar aangezien ze nu blijkbaar met de noorderzon zijn vertrokken twijfel ik of je ooit je geld zal terugzien. Bij mij was het begin april, toen wisten er nog niet zoveel dat het oplichters waren en hebben ze nog een tijdje voortgedaan.

Van Visa heb ik dezelfde brief gekregen, maar heb gebled en ze zeggen dat ik moet blijven proberen te teefoneren. Maar ze zeggen steeds, terugbellen aub, te druk. Hoe hebt ge dan uw geld terug gekregen?

kr
door kristal1 - Jun 14, 2012 om 17:13
11 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi,

Gelukkig heb ik mijn geld terug ontvangen via tussenkomst van Visa en via ABNAMRO, via hun had ik ook een visacard nl. Dit is nu 2 week geleden, zij hebben een zustermaatschappij aangeschreven van Relift XS, doe zoiets dus nooit meer!!

ke
door kelcin - Jun 14, 2012 om 17:18
9 Antwoorden / 1 Vragen

Welke is dan die zustermaatschappij, dan kan ik daar is horen.
In elk geval bedankt voor uw reactie.

ke
door kelcin - Jun 14, 2012 om 17:19
9 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=lomaha schreef op zaterdag 14 apr 2012, 11:57]Heb relift xs aangeschaft en ben stom geweest door niet goed de kleine letters te lezen, maar hoe kom ik hier nu vanaf?
Er is al geld van mijn creditcard afgeschreven.
Ik heb een mail gestuurd en gezegd dat ik geen producten meer wil ontvangen maar is dit voldoende.
Volgens ICS cards kan ik mijn creditcard niet blokkeren.

Uw creditcard kan je altijd blokkeren. Heb dat ook direkt gedaan en een nieuwe aanvragen.