m.
door m.ghoerbien Nov 26, 2012 om 15:26
Elektronica & tv

Reparatie artikel zoek geraakt

Beste heer, mevrouw

Ik heb de volgende vraag? Ik heb een conflict met Correct Electronics uit Rotterdam. Vorig jaar (november 2011) heb ik een MP3 speler in de aanbieding gekocht waar ik zeer blij en tevreden over was. Tot deze storingen begon te geven. Afgelopen augustus (2012) heb ik deze ter reparatie aangebeden bij Correct. Na enkele weken kreeg ik een mail om contact op te nemen met Correct. Dat heb ik gedaan en ik kreeg van Correct te horen dat het toestel niet gemaakt zou worden omdat de kosten van aanschaf € 25, - niet in vergelijking was met de reparatiekosten. Correct zou mij mijn geld retourneren, dat is een coulance regeling om de kopers tegemoet te komen. Na een hoop onenigheid en ergernis van uit mijn kant heb ik de reparatieafdeling duidelijk verzocht om mijn MP3 terug te sturen. Enkele weken later, kreeg ik vorige week (week 47) contact met de reparatieafdeling en de mededeling dat mijn MP3 speler zoek is. Ze kunnen het nergens meer vinden. Het eerste voorstel wat ze mij hadden gedaan, hebben ze nu ook weer gedaan. Mijn geld terug storten. Correct blijft bij deze standpunt.

Kunt u mij van advies voorzien wat ik hiermee kan doen. Ik ben radeloos.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Mahesh Ghoerbien

938 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

freya
door freya - Nov 26, 2012 om 15:37
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo m.ghoerbien,

Tja, wat is er dan mis met 'je geld terug'? Lijkt me een prima aanbod. En het is ook heel normaal dat wanneer je je geld terugkrijgt, je afstand doet van het defecte product.
Heb je dan liever je defecte MP3-speler terug, zonder je geld retour? Beetje vreemd.....

m.vr.gr. Freya

valerius-2
door valerius-2 - Nov 26, 2012 om 16:32
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Staat er iets speciciaals op dat u hem terug wilt hebben? Dan kan ik het me voorstellen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Mar 25, 2024 om 16:49
Winkels & webshops

Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?

ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

JM
JM de Troije - Mar 26, 2024 om 14:40
Winkels & webshops
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer