eclipse
door eclipse Aug 31, 2015 om 19:28
Computers & telefonie

Resetten galaxy edge wachtwoorden

hoi ik heb de galaxy edge, nu zit ik met 3 wachtwoorden?? en ik weet niet hoe ik dat weer NORMAAL krijg dus enkel mijn duimafdruk, ALS IK OPSTART MOET IE EERST MIJN PINCODE VOOR DE SIM HEBBEN, daarna backupwachtwoord, maar ik wil de duimafdruk terug, maar weet niet meer hoe..op internet staat alles zo n beetje in het engels. .. ken iemand uitleggen hoe ik alle wachtwoorden reset, en weer gewoon de duimafdruk ken gebruiken, zonder de mobiel naar de fabrieksinstelling terug te zetten.. dus gewoon duimafdruk en uiteraard als nood backupwachtwoord, ik zit nu zelf teveel te priegelen.. en kom erniet meer uit ..

390 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 31, 2015 om 19:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt de gebruikershandleiding (Nederlands) vinden onder de Helpfunctie van je toestel.

ve
door verwijderd - Aug 31, 2015 om 20:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo eclipse,

Misschien kun je iets met deze info.

Suc6

ve
door verwijderd - Aug 31, 2015 om 20:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste eclipse,

als het de galaxy S6 edge is dan vind u hier de handleiding in het Nederlands.
Vanaf pagina 115 en verder vind u hoe u de vingerafdruk in kunt stellen.

ve
door verwijderd - Sep 1, 2015 om 10:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Handleiding lezen vóór je problemen door anderen laten oplossen.

Dat zei mijn overgrootmoeder in 1878 al, dat stond in haar dagboek . .

Mijn overgrootmoeder had gelijk.

ve
door verwijderd - Sep 1, 2015 om 10:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

De PIN unlockcode (voor als je het toestel aan zet) is altijd nodig (en dat is maar goed ook). Ongeacht of je een vingerafdruk gebruikt of niet. Die vingerafdruk is alleen om het toestel te unlocken.

ve
door verwijderd - Sep 1, 2015 om 14:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

jugendstil schreef op dinsdag 1 sep 2015, 10:35: Handleiding lezen vóór je problemen door anderen laten oplossen.

Dat zei mijn overgrootmoeder in 1878 al, dat stond in haar dagboek . .

Mijn overgrootmoeder had gelijk.

@Jugensstil, staat er ook in het dagboek van je zgn overgrootmoeder, dat als je niets hebt te melden je beter je kwek kunt houden ?

ve
door verwijderd - Sep 1, 2015 om 14:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op maandag 31 aug 2015, 20:18: Hallo eclipse,

Misschien kun je iets met deze info.

Suc6

@ Hoi Edrick, is goole vertaalde bla bla, ik heb hem terug gezet naar fabrieksinstellingen, en teruggebackupt met drive. gelijk normale wachtwoorden gedaan, Nu ken ik weer gewoon met de duim werken. uiteraard is de pincode aanwezig maar enkel bij herstart, het oude VERLOPEN backup ww was Ohama-beach1945 werd knap vervelend bij iedr telefoontje :-) nu komt er een back-up ww pas als de duim mislukt, daarbij komt dat ik hem met avast meteen ken blocken en wissen, enz.. bij verlies.

ve
door verwijderd - Sep 1, 2015 om 14:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

opgelost--opgelost---slotje-----------------JorisW en hope tobe ook bedankt voor het reageren....--FIN ....................................................

ve
door verwijderd - Sep 1, 2015 om 15:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

@eclipse,

Dus tóch gereset naar fabrieksinstellingen ....
Maar goed, alles werkt dus weer zoals je wilt.

Met vr.gr.