fa
door famslegers Nov 30, 2015 om 18:33
Vrije tijd & tuin

Restaurantbon

Ik heb een restaurant bon, die is net verlopen op 21 nov 2015. (Jullie item heeft me wakker geschud en ik ging op zoek naar deze bon) ik kan voor €10 de bon voor een jaar verlengd . Mag ik vragen/eisen of ik binnen drie maanden nog zonder kosten de bon kan gebruiken?!
Groet,
René Slegers

1464 8 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Nov 30, 2015 om 18:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vragen kun je altijd. Te eisen heb je niks.

tenormin
door tenormin - Nov 30, 2015 om 18:59
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Wat jammer toch dat cadeau (en andere) bonnen altijd of verlopen zijn, vergeten worden of wat. Jullie item heeft me wakker geschud en ik ging op zoek naar deze bon. Denk dat U denkt met de redactie van Kassa te corresponderen: 't is alleen een forum waarop u antwoord(en) krijgt. KASSA zelf hult zich meestal in stilzwijgen, hier. Maar goed, zoals al gesteld: proberen kan; fiat voor toch mogen gebruiken zou plezierig zijn.

mahadma
door mahadma - Nov 30, 2015 om 19:26
11541 Antwoorden / 51 Vragen

U kunt het proberen, maar geef u weinig kans. Reken maar op € 10 kosten, dan valt het mee als het onverhoopt (waar ik niet van uit ga) gratis lukt. Per slot, U heeft de bon laten verlopen, wellicht een tip voor de volgende keer bij een gelegenheid: Geef me geen kadobonnen, maar cash in een enveloppe .............

door 1953 - Nov 30, 2015 om 20:30
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Het is ongetwijfeld een BONGO-bon, de bon is verlopen en dus zonder verlenging, niet meer op afstand activeerbaar. Voor het gebruik, een dag van te voren eerst activeren bij ...

tenormin
door tenormin - Nov 30, 2015 om 20:55
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=1953 schreef op maandag 30 nov 2015, 20:30]Het is ongetwijfeld een BONGO-bon, de bon is verlopen en dus zonder verlenging, niet meer op afstand activeerbaar. Voor het gebruik, een dag van te voren eerst activeren bij ...

Heeft u dan contact met @ Rene Slegers gehad? U weet dat het een Bongo bon was? Knap, hoor.

edrick3
door edrick3 - Dec 1, 2015 om 10:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

..... Mag ik vragen/eisen of ik binnen drie maanden nog zonder kosten de bon kan gebruiken?!.....
Er valt niets te 'eisen'. Zoals je zelf al aangeeft: de bon is verlopen.
Lees de Voorwaarden.
Afhankelijk van het bedrag van de bon kun je overwegen om de bon voor € 10 opnieuw te activeren.

Eet ze.

me
door mein33 - Dec 1, 2015 om 13:04
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=1953 schreef op maandag 30 nov 2015, 20:30]Het is ongetwijfeld een BONGO-bon, de bon is verlopen en dus zonder verlenging, niet meer op afstand activeerbaar. Voor het gebruik, een dag van te voren eerst activeren bij ...

activeren bij ..........., waarom de resterende gegevens ook niet even ingevuld ??

r.kemperman
door r.kemperman - Dec 2, 2015 om 09:02
423 Antwoorden / 4 Vragen

Beste famslegers
Tegenvraag: waarom zou de organisatie de bon voor u gratis moeten verlengen en dan nog wel voor 3 maanden?

Als u een dag na verval vraagt of het misschien met een week verlengd zou kunnen worden, dan zou (maar waarschijnlijk niet) het bedrijf nog enig coulance kunnen vertonen.