na
door nasje92 Mar 25, 2015 om 18:12
Geldzaken & recht

Retourneren verkeerd geleverd product

Hallo,

Tijd geleden heb ik een paar schoenen besteld via www.winkelsnederland.eu. Nu heb ik ruim buiten de levertijd de schoenen ontvangen. Dit is echter de verkeerde kleur en maat schoenen. Ik vind ze niet mooi en ze passen niet. In principe is er dus een heel ander product geleverd.

Nu heb ik al enig mailverkeer gehad met de desbetreffende webshop, dit was een tijd geleden. Omdat het toen al zo lang duurde voordat ik de schoenen ontving kreeg ik al een slecht voorgevoel. Telkens reageerden ze in het Engels en kreeg ik daarbij een of andere vage vertaling in het Nederlands.

Toen ik op de site ging kijken kon ik daar geen telefoonnummer vinden. Slechts een emailadres: sales@safe-shoponline.com.

Nu heb ik hen gemaild om een telefoonnummer maar daar reageren zij nu niet meer op.

Mijn vraag aan jullie is:

Wat kan ik doen om ze terug te sturen en mijn geld terug te krijgen van deze in mijn ogen lugubere site. Ook een retourformulier zat er niet bij.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik weet niet meer wat ik moet doen.

1101 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Mar 25, 2015 om 18:27
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Ziet er niet best uit, ga er maar vanuit dat je je geld kwijt bent. Geen keurmerk, alleen een e-mail adres voor contact. De zoveelste site uit (vermoedelijk) China die zich op de Europese markt richt met imitatie producten.

edrick3
door edrick3 - Mar 25, 2015 om 18:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo nasje92,

Kan je geen oplossing bieden, aangezien het een buitenlandse site betreft en er geen adres bekend is.
Tja, je had je beter eerst even kunnen oriënteren naar die site: géén adres, etc.
Beetje verblind door de prijzen van die (nep)schoenen.
Als het te mooi is om waar te zijn .....

Toch nog maar eens een mail sturen en kijken of het alsnog wat wordt.
Help het je hopen.

Met vr.gr.

mahadma
door mahadma - Mar 25, 2015 om 18:41
11520 Antwoorden / 51 Vragen
0

Misschien kan je ze nog kwijt in de privé sfeer of marktplaats, heb je nog wat terug ipv alles kwijt.

tenormin
door tenormin - Mar 25, 2015 om 23:42
16816 Antwoorden / 108 Vragen
0

Wil niet aan 'reclame' doen, maar als men al schoenen wil bestellen via een webshop doe dit dan in Nederland. Bij de schreeuwers of bij Omoda (of hoe ze ook heten). Vind schoenen on line kopen trouwens erg risicovol, vooral op een buitenlandse site. Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf weten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

fe
feminem - Mar 28, 2024 om 17:46
Geldzaken & recht

Onaangekondige prijsverhoging sportschool

Goedendag,

vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer