na
door nasje92 Mar 25, 2015 om 18:12
Geldzaken & recht

Retourneren verkeerd geleverd product

Hallo,

Tijd geleden heb ik een paar schoenen besteld via www.winkelsnederland.eu. Nu heb ik ruim buiten de levertijd de schoenen ontvangen. Dit is echter de verkeerde kleur en maat schoenen. Ik vind ze niet mooi en ze passen niet. In principe is er dus een heel ander product geleverd.

Nu heb ik al enig mailverkeer gehad met de desbetreffende webshop, dit was een tijd geleden. Omdat het toen al zo lang duurde voordat ik de schoenen ontving kreeg ik al een slecht voorgevoel. Telkens reageerden ze in het Engels en kreeg ik daarbij een of andere vage vertaling in het Nederlands.

Toen ik op de site ging kijken kon ik daar geen telefoonnummer vinden. Slechts een emailadres: sales@safe-shoponline.com.

Nu heb ik hen gemaild om een telefoonnummer maar daar reageren zij nu niet meer op.

Mijn vraag aan jullie is:

Wat kan ik doen om ze terug te sturen en mijn geld terug te krijgen van deze in mijn ogen lugubere site. Ook een retourformulier zat er niet bij.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik weet niet meer wat ik moet doen.

1101 4 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Mar 25, 2015 om 18:27
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ziet er niet best uit, ga er maar vanuit dat je je geld kwijt bent. Geen keurmerk, alleen een e-mail adres voor contact. De zoveelste site uit (vermoedelijk) China die zich op de Europese markt richt met imitatie producten.

edrick3
door edrick3 - Mar 25, 2015 om 18:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo nasje92,

Kan je geen oplossing bieden, aangezien het een buitenlandse site betreft en er geen adres bekend is.
Tja, je had je beter eerst even kunnen oriënteren naar die site: géén adres, etc.
Beetje verblind door de prijzen van die (nep)schoenen.
Als het te mooi is om waar te zijn .....

Toch nog maar eens een mail sturen en kijken of het alsnog wat wordt.
Help het je hopen.

Met vr.gr.

mahadma
door mahadma - Mar 25, 2015 om 18:41
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Misschien kan je ze nog kwijt in de privé sfeer of marktplaats, heb je nog wat terug ipv alles kwijt.

tenormin
door tenormin - Mar 25, 2015 om 23:42
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Wil niet aan 'reclame' doen, maar als men al schoenen wil bestellen via een webshop doe dit dan in Nederland. Bij de schreeuwers of bij Omoda (of hoe ze ook heten). Vind schoenen on line kopen trouwens erg risicovol, vooral op een buitenlandse site. Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf weten.