fk
door fkoeman Nov 17, 2015 om 08:53
Voeding & gezondheid

RingCredible nu Talk360

Wel eens gehoord van RingCredible, nu Talk360 genoemd?
Wegens veel verblijf in het buitenland leek het mij wel handig eens te proberen of en hoe het werkt, zo goedkoop bellen waar dan ook in het buitenland. Ik stortte een €20,- als probeersel. Ik bleek minder te bellen dan ik dacht, maar niks aan de hand, we gaan wel vaker weg. Na 3 maanden werd ik gemaand bij te kopen, anders verviel mijn tegoed!! Inmiddels kon ik overstappen naar Talk360, met behoud van tegoed. Nu wéér 3 maanden kater word ik wéér gemaand bij te komen, of her tegoed vervalt. Ergens in de lettertjes staat het verstopt, maar.....kán dat nou zo maar? Ik heb terugstorting gevraagd, maar ze doen nét of ze gek zijn.....
Ik ben benieuwd. Het gaat niet om een wereldbedrag, maar om toe eigening wat niet van hen is. Dank u voor uw aandacht. Groet.

3476 4 Rapporteer

jo
door jorisw - Nov 17, 2015 om 08:59
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, dat kan. Ook als jij niet belt zijn er kosten aan een account. Daarom is het niet onbeperkt houdbaar.

akkerdistel
door akkerdistel - Nov 17, 2015 om 22:46
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Talk360 is duur met hun 6 en 2 cent plus een starttarief van 5 cent. Dat kan namelijk al voor gratis tot en met 2,5 cent zonder startarief. Plus btg dat niet verloopt.

mahadma
door mahadma - Nov 17, 2015 om 22:52
11519 Antwoorden / 51 Vragen

Ik heb terugstorting gevraagd, maar ze doen nét of ze gek zijn.....

Er was wel een netwerk voor u paraat, 24/7, u kon altijd bellen en gebeld worden, dus voor het beschikbaar stellen van deze service worden kosten gemaakt, dat u niet belt, tja, dàt is dan weer uw keuze.

diumenge
door diumenge - Nov 18, 2015 om 07:13
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=fkoeman schreef op dinsdag 17 nov 2015, 08:53]... Ergens in de lettertjes staat het verstopt, maar.....kán dat nou zo maar?
...
Dus het staat 'gewoon' de (ongetwijfeld niet gelezen) voorwaarden?

Oja, dat kan.