ma
door marloes2710 May 19, 2014 om 16:03
Huishouden & energie

Roest of kerosie rondom massagejets

Een aantal maanden geleden heb ik een badkamer gekocht bij Sanidump. Ik had ervoor gekozen dat er massagejets werden ingebouwd in het bad. Dit moest op een ander adres gebeuren. Het bad werd geplaatst en er heeft een week water in gestaan zodat het bad goed in de kit kan zakken. Na het leeglopen van het bad kwam ik erachter dat rondom de jets een soort roestuitslag of kerosie op het bad zat. Dit is er niet meer af te poetsen. Na contact te hebben gehad met Sanidump is het schijnbaar niet goed voor een bad als er zolang water in staat, wat ik heel raar vind klinken. Heb contact gehad met andere badkamerspecialisten en vinden dit heel vreemd en geven aan dat dit niet kan. Sanidump wil me niet verder helpen en het valt niet in de garantie. Wat nu te doen?

2100 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

acjzr1
door acjzr1 - May 19, 2014 om 20:06
295 Antwoorden / 3 Vragen
0

De belangrijkste vraag is wie de opdrachtgever is geweest voor het monteren van de jets.
Als dat Sanidump is geweest dan zijn zij het aanspreekpunt.
Hebt u rechtstreeks opdracht gegeven aan de installateur van de jets dan zijn zij het aanspreekpunt.
U dient het aanspreekpunt schriftelijk aansprakelijk te stellen voor de ontstane corrosie (niet kerosie).
Het is het beste om dat aangetekend te doen of via de mail met ontvangst en leesbevestiging.
Gedurende de eerste zes maanden na levering/plaatsing ligt de bewijslast bij uw aanspreekpunt.
Hij/zij dient het probleem kosteloos te verhelpen tenzij er aantoonbaar verwijtbaar gedrag van uw kant te bewijzen is. Maar bij een bad wat niet tegen water kan lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk.
Succes!

ma
door marloes2710 - May 22, 2014 om 15:16
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor je reactie! Een advocaat gaat voor mij een brief opstellen. Wanneer ze ons nog niet willen helpen met deze brief, schakel ik rechtsbijstand in.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer