no
door noam09 Apr 26, 2015 om 12:51
Geldzaken & recht

Royal outlet oplichters

Samen met mijn vriendin heb ik bij Royal outlet 2 paar schoenen besteld voor heb bedrag van €180 euro, alleen heb ik nooit mijn schoenen ontvangen en hij heeft wel mijn geld. Wat kan ik hier tegen doen?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Groeten noam

23963 76 Rapporteer

gompy2
door gompy2 - Apr 26, 2015 om 13:01
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Op de site staat het 1 en ander aan contactgegevens, al gebeld of gemaild?

no
door noam09 - Apr 26, 2015 om 13:03
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ja dat heb ik al gedaan en is geen enkel contact te krijgen

tenormin
door tenormin - Apr 26, 2015 om 13:10
16816 Antwoorden / 108 Vragen

klik.
Zijn vel meer klachten: zie Google.

sw
door swat1500 - Apr 26, 2015 om 13:27
3763 Antwoorden / 0 Vragen

- Geen webwinkel keurmerk
- Zwak Nederlands taalgebruik

Zomaar een paar contra indicaties om te bestellen via deze site.

Er is een contactadres en hij is zowaar (kennelijk) ingeschreven bij de kamer van koophandel.

Verzuimbrief sturen inhoudende een laatste termijn om te leveren en na afloop van die termijn ontbinding van de overeenkomst. Indien geen reactie en na afloop termijn geen terug storting geld, een incassobureau inschakelen.

bouke1966
door bouke1966 - Apr 26, 2015 om 15:45
157 Antwoorden / 3 Vragen

Boomgaard 2

2991TD

Barendrecht

ga even langs.

ho
door hopetobehelping - Apr 26, 2015 om 15:55
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste noam09,

bedoelt u de contactgegevens van deze website royaloutlet.nl ?
Geen idee hoe lang geleden u al besteld en betaald heeft.
In ieder geval aangifte doen lijkt mij.
In de tekst die ik lees bij contact gegevens staat o.a. "En geld terug is nooit mogelijk !!!", in strijd met de Nederlandse wet.
Verdere teksten lijken ook 'google translations' te zijn dus betwijfel (zeker gezien ook alle andere klachten) of u er ooit iets van terug ziet.
Het adres wat genoemd staat bestaat, het is een gewone woning (zie google maps, streetview). Met het BTW nummer dat vernoemd staat op de site beschikt u ook over het burger service nummer van de eigenaar (waarschijnlijk dezelfde als die bij de contactgegevens vermeld staat) dus ik zou gewoon aangifte doen. Bij 1 aangifte gebeurt er misschien nog niets maar als genoeg mensen aangifte doen wordt er hopelijk wat aan gedaan.
Ondanks dat u er persoonlijk niets mee opschiet ben ik u wel erkentelijk dat u het hier meldt en hiermee hopelijk toekomstige slachtoffers voorkomt.

hutch
door hutch - Apr 26, 2015 om 16:11
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Wanneer leren mensen eens te googelen met alle beschikbare gegevens van een bepaalde webshop.

Als TS dit gedaan had, had hij/zij hoogstwaarschijnlijk daar nooit iets besteld. Het is niet alleen een amateuristisch opgestelde website (met zeer vele taalfouten), maar het betreft ook een zgn. 'zolderkamerhobbyist', dus iemand die zich thuis zit te vervelen en, om maar een beetje geld te 'verdienen', een webshopje begint.

Meestal betreft het artikelen (bijna altijd namaak !!) die hij/zij ergens goedkoop in 'verweggistan' koopt (zelf vermoed ik in China) en dan met een vette winst doorsluist naar een 'klant'.

En het vreemde is dat zij het volgende aangeven: "Sommige kunnen zelfs ProductieFoutjes hebben."
Denkt u werkelijk dat dure merken als 'Louis Vuitton' en andere zeer bekende merken, artikelen verkopen die foutjes hebben??? Denk het niet; zij gooien hun goede naam te grabbel.

Daarbij kan ook gebruik worden gemaakt van 'Western-Union' (WU) en dan moeten ALLE alarmbellen afgaan. Zeer veel (en nog meer) illegale praktijken lopen via WU.

Wat een voordeel is van deze webshop: de eigenaar geeft aan "Royal Outlet is een bedrijf die voor een Betaalbare prijs merkkleding en schoenen verkoopt."

Zij MOETEN dus echte (!!) merkkleding en schoeisel verkopen en geen Chinese namaakrommel. Overkomt u dit dus, dan niet alleen uw geld terug vorderen, maar tegelijkertijd de douane en de merkeigenaar (bijv. Nike) waarschuwen.

Dan nog het lachwekkende volgende:
"Ruilen is mogelijk Retourtijd is 2 weken Omdat veel spullen uit het buitenland komen
Dus moeten we dingen weer terug sturen en Hun moeten het weer posten naar ons
En geld terug is nooit mogelijk !!! We kunnen wel iets regelen dat je een Waardebon krijgt
"

Dus ook nog eens in strijd met de Nederlandse wetgeving.
Wat een amateurs......

En als klapstuk:
"Onze KVK nummer is " 60732806 We hebben nog geen Adres waar spullen Opgehaald kunnen worden netals een winkel De adres die op KVK staat is geen ophaal adres Komen er mensen word er meteen politie ingeschakeld"

Ik denk dat de politie inderdaad vaker daar komt..... maar wel om een andere reden.
Wat een malafide clubje, zeg.....!!

Al met al...... bezint eer ge begint. Pas op voor dit waardeloze webshopje!!
Nooit wat bestellen.

hutch
door hutch - Apr 26, 2015 om 16:13
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"Denk het niet; zij gooien hun goede naam NIET te grabbel."

Cookies
door Cookies - Apr 27, 2015 om 17:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.....En als klapstuk:
"Onze KVK nummer is " 60732806 We hebben nog geen Adres waar spullen Opgehaald kunnen worden netals een winkel De adres die op KVK staat is geen ophaal adres Komen er mensen word er meteen politie ingeschakeld"......

Niet te geloven toch, dat ondanks een dergelijke tekst de mensen toch nog wat gaan bestellen daar? Wanneer worden mensen eens wijzer?

Vermoed dat je naar je schoenen EN je geld kunt fluiten. Deze toko is al bekend op opgeletopinternet.nl, zie ik KLIK

reflecs
door reflecs - Apr 27, 2015 om 18:08
1859 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=tenormin schreef op zondag 26 apr 2015, 14:41]Kijk natuurlijk wel waar ik bestel, voorwaarden, leveringen, retour zenden, telefonisch bereikbaar, mailadres en KvK nr. En eerst rondkijken op Google. Is geen 100% garantie maar toch...
[quote=hutch schreef op zondag 26 apr 2015, 16:11]Wanneer leren mensen eens te googelen met alle beschikbare gegevens van een bepaalde webshop.....

[quote=carola.83 schreef op maandag 27 apr 2015, 17:08]...Wanneer worden mensen eens wijzer?

Consumenten zijn door waarschuwingen en (tv)campagnes inmiddels behoorlijk op de hoogte van phishing.
Als er nu eens een keer aandacht besteed zou worden aan veilig kopen op internet zou dat al veel schelen.
De online shopscan is bijvoorbeeld handig, maar wat is het nut ervan als je er niet eens van op de hoogte bent dat hij bestaat?

pi
door pieterwolters - Apr 27, 2015 om 19:07
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=carola.83 schreef op maandag 27 apr 2015, 17:08]

Niet te geloven toch, dat ondanks een dergelijke tekst de mensen toch nog wat gaan bestellen daar? Wanneer worden mensen eens wijzer?

Het lijkt me dat dit dezelfde soort mensen zijn die bijvoorbeeld in de luidspreker scams trappen... Of iets van een willekeurige voorbijganger kopen zonder na te denken. Nadenken voorkomt overigens wel meer problemen, maar schijnt voor veel mensen toch moeilijk te zijn.

koekeloer
door koekeloer - Apr 29, 2015 om 11:26
562 Antwoorden / 18 Vragen

Raak niet in paniek bij vertraging, er staat duidelijk wat er dan aan de hand is (Cynisch bedoeld)

Vertragingen:

Heeft u uw bestelling niet binnen de leveringstijden?
Maakt u zich aub geen zorgen dat betekent dat paar
Producten uitverkocht zijn meestal moeten we een weekje
Wachten of we mailen jullie of jullie een 2e keuze hebben
Zodat ik me leverancier kan mailen voor die 2e keuze
En dat kost tijd want jullie als klanten moeten reageren
En hun moeten reageren dus zo krijg je vertraging
En de reden dat ik die klanten mail voor een 2e keuze is
Omdat alles in 1 pakket komt dus we moeten een vervanger hebben.
Dus is iets niet meer leverbaar wat u bestelt heeft krijgt u een mail
Zodat u een andere kan kiezen of dat u een week kan wachten
Maar dan sturen ze wel die producten die beschikbaar waren
En dan heb ik een bedrag bij hun tegoed en dat is voor jou product
Voor Als je een 2e keuze heb of wanneer jou product weer leverbaar is

crewmember
door crewmember - Apr 29, 2015 om 11:29
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=carola.83 schreef op maandag 27 apr 2015, 17:08].....En als klapstuk:
"Onze KVK nummer is " 60732806 We hebben nog geen Adres waar spullen Opgehaald kunnen worden netals een winkel De adres die op KVK staat is geen ophaal adres Komen er mensen word er meteen politie ingeschakeld"......

Blijkbaar wonen ze hier dus echt, Wat een sukkels.

Boomgaard 2
2991TD
Barendrecht

Ik zou meteen langsgaan. Laat ze de politie maar bellen, kunnen ze meteen zelf opgepakt worden.

vr1944
door vr1944 - Apr 29, 2015 om 11:45
1210 Antwoorden / 5 Vragen

http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=19548.30

Hier staat een topic over Royal Outlett met mensen die ook royaal in boot genomen zijn

vr1944
door vr1944 - Apr 29, 2015 om 11:49
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Oh die stond al vermeldt zie ik nu.

labren
door labren - Apr 29, 2015 om 12:16
862 Antwoorden / 0 Vragen

ik snap dit echt niet ??????? je betaalt toch pas als je de producten die je heb gekocht in huis hebt , zelfs bij whekamp hoef je pas te betalen als je de spullen thuis hebt !!!, ik betaal echt nooit van tevoren

crewmember
door crewmember - Apr 29, 2015 om 12:28
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=labren schreef op woensdag 29 apr 2015, 12:16]ik snap dit echt niet ??????? je betaalt toch pas als je de producten die je heb gekocht in huis hebt , zelfs bij whekamp hoef je pas te betalen als je de spullen thuis hebt !!!, ik betaal echt nooit van tevoren

Zo werkt 90% van de webshops niet. Dus ik snap er niks van dat jij dit denkt.
Verder is dit bij de 10 % webshops waar dit wel kan vaak duurder.

Online winkelen is veilig, zolang je goed oplet waar je koopt.
-Lees reviews.
-Zoek naar klachten
-Check of hun info op de site klopt
-Check of er een bezoekadress is.
-Bel zonodig eerst eens om te kijken of het telefoonnummer echt is.
-Check het rekeningnummer https://www.mijnpolitie.nl/b/miocheck2.html
-Als een aanbieding te mooi om waar te zijn is. Blijf weg.
-Als je niks kan vinden over de webshop. Blijf weg.
-Als ze op opgeletopinternet.nl staan. Blijf weg.

TS heeft dit duidelijk niet gedaan.

vr1944
door vr1944 - Apr 29, 2015 om 12:42
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Nou ik snap het wel als ik zou jouw checklist zo bekijk alvorens je iets besteld .Dit is allemaal niet nodig als je in een winkel koopt of bij Wehkamp en Bol etc. iets besteld of met Paypall betaald . Grotere onzin als vooruit betalen bestaat er bijna niet tenzij je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten en opgelicht wilt worden.

=crewmember schreef op woensdag 29 apr 2015, 12:28:
=labren schreef op woensdag 29 apr 2015, 12:16: ik snap dit echt niet ??????? je betaalt toch pas als je de producten die je heb gekocht in huis hebt , zelfs bij whekamp hoef je pas te betalen als je de spullen thuis hebt !!!, ik betaal echt nooit van tevoren

Zo werkt 90% van de webshops niet. Dus ik snap er niks van dat jij dit denkt.
Verder is dit bij de 10 % webshops waar dit wel kan vaak duurder.

Online winkelen is veilig, zolang je goed oplet waar je koopt.
-Lees reviews.
-Zoek naar klachten
-Check of hun info op de site klopt
-Check of er een bezoekadress is.
-Bel zonodig eerst eens om te kijken of het telefoonnummer echt is.
-Check het rekeningnummer https://www.mijnpolitie.nl/b/miocheck2.html
-Als een aanbieding te mooi om waar te zijn is. Blijf weg.
-Als je niks kan vinden over de webshop. Blijf weg.
-Als ze op opgeletopinternet.nl staan. Blijf weg.

TS heeft dit duidelijk niet gedaan.

ma
door marleenvanh - Apr 29, 2015 om 12:56
451 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben bang dat u nog weinig kunt doen. Dit zijn -heel duidelijk!- gewoon oplichters.

pv
door pvanbaak - Apr 29, 2015 om 13:00
17 Antwoorden / 1 Vragen

Sinds kort vergoed PayPal , indien de reden gegrond is zoals nu , het betaalde bedrag.
Misschien een idee als dat mogelijk zou zijn.
Je zou eens in de regeltjes van de website moeten kijken of je bij ontvangst hiervoor moest tekenen.
Zo ja dan heb je al bewijs genoeg neem ik aan.

jo
door jo-an - Apr 29, 2015 om 13:05
11 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is nou de reden dat ik nooit iets op internet bestel , tenzij het een bekend bedrijf is .
Ik vind het heel erg voor u en hoop dat u de schoenen alsnog krijgt , maar misschien gaat u de volgende keer gewoon naar de schoenenwinkel om schoenen te kopen, kunt u ze gelijk passen en voorkomt stres om ze weer retour te sturen , sterkte

jr
door jroeland1 - Apr 29, 2015 om 13:07
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ik koop vaak online maar betaal Altijd na ontvangst. Eerst betalen en dan pas ontvangen??? Nooit doen. Wordt dat niet geaccepteerd??? Ga naar een ander.

Cookies
door Cookies - Apr 29, 2015 om 13:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=jroeland1 schreef op woensdag 29 apr 2015, 13:07]Ik koop vaak online maar betaal Altijd na ontvangst. Eerst betalen en dan pas ontvangen??? Nooit doen. Wordt dat niet geaccepteerd??? Ga naar een ander.

Nooit doen? Wat een onzin! Als je weet waar je mee bezig bent, geeft dat echt geen problemen. Blijkbaar heb je niet veel vertrouwen in je eigen kennis op het gebied van internetshoppen.

crewmember
door crewmember - Apr 29, 2015 om 13:37
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=vr1944 schreef op woensdag 29 apr 2015, 12:42]Nou ik snap het wel als ik zou jouw checklist zo bekijk alvorens je iets besteld .Dit is allemaal niet nodig als je in een winkel koopt of bij Wehkamp en Bol etc. iets besteld of met Paypall betaald . Grotere onzin als vooruit betalen bestaat er bijna niet tenzij je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten en opgelicht wilt worden.
.

Bij de grote bekende webshops is dit uiteraard niet nodig, daar weet je van tevoren al dat het om een groot reputabel bedrijf gaat dat echt bestaat.
Ik dacht dat iedereen hier wel slim genoeg was om te snappen dat dit om kleine onbekende e-shops ging. Blijbaar niet.

vr1944
door vr1944 - Apr 29, 2015 om 15:43
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Helemaal met je eens ,maar waarom zou je vooruit betalen als je risicoloos bij bv Wehkamp achteraf kan betalen voor dezelfde prijs .Hoef je geen maand of langer op je geld retour te wachten als het product je niet bevalt

=crewmember schreef op woensdag 29 apr 2015, 13:37:
=vr1944 schreef op woensdag 29 apr 2015, 12:42: Nou ik snap het wel als ik zou jouw checklist zo bekijk alvorens je iets besteld .Dit is allemaal niet nodig als je in een winkel koopt of bij Wehkamp en Bol etc. iets besteld of met Paypall betaald . Grotere onzin als vooruit betalen bestaat er bijna niet tenzij je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten en opgelicht wilt worden.
.

Bij de grote bekende webshops is dit uiteraard niet nodig, daar weet je van tevoren al dat het om een groot reputabel bedrijf gaat dat echt bestaat.
Ik dacht dat iedereen hier wel slim genoeg was om te snappen dat dit om kleine onbekende e-shops ging. Blijbaar niet.

zo
door zoeker - Apr 29, 2015 om 16:26
78 Antwoorden / 3 Vragen

Hopelijk heb je betaald met je creditcard, dan ben je over het algemeen verzekerd tegen dit soort oplichting.

Gisteren was dit trouwens ook een item in de Nationale Misdaadmeter. Je kunt hem terugkijken, er worden namelijk ook tips gegeven mbt wat je kunt doen nadat je bent opgelicht:
http://www.npo.nl/de-nationale-misdaadmeter/28-04-2015/AT_2031104
Na 45:00 begint het item.
Succes!

marijke77
door marijke77 - Apr 29, 2015 om 16:32
156 Antwoorden / 3 Vragen

Als ik de website zo bekijk zou ik er nooit bestellen, zit onprofessioneel in elkaar.

domantwoord
door domantwoord - Apr 29, 2015 om 16:35
192 Antwoorden / 0 Vragen

zelden heb ik een nep site gezien waar het er zo duimen dik op ligt dus is dit waarschijnlijk een typisch gevalletje van stom stom stom en jammer dan....maar toch begrijp ik sommige dingen niet echt in dit land...
Als b.v. iemand op zijn Facebook pagina zet dat hij een bom onder de stoel van Mark Rutte wil leggen word hij opgepakt maar wanneer je met naam en adres een site bestierd met als enig doel de kluit op te lichten dan kan dat gewoon.......vreemd............

verder... vooraf betalen is bij sommige geheel bonafide sites toch echt nog gebruikelijk en achteraf betalen zegt niet altijd dat je dan niet bedonderd word...... doe b.v. maar eens wat prijsvergelijk bij b.v. Bol.com.....

wimmi20
door wimmi20 - Apr 30, 2015 om 12:30
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Even een tip voor hen die niet via het internet durven kopen : open een Paypal account (kost niets) en als je betaalt via Paypal heb je zgn. kopers bescherming.
Als je dan niets ontvangt zorgt Paypal ervoor dat je het geld terugkrijgt.
De dienst is gratis.
Wel moet er binnen een bepaalde termijn geklaagd worden.
Bij Royaloutlet kan je betalen met Paypal, of via de bank.
En voor Zoeker : de creditcard is geen betaalmiddel bij Royal outlet.

door 1953 - Apr 30, 2015 om 12:41
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=bouke1966 schreef op zondag 26 apr 2015, 15:45]Boomgaard 2

2991TD

Barendrecht

ga even langs.

Zitten die vermeende ... daar?!

labren
door labren - Jun 29, 2015 om 09:21
862 Antwoorden / 0 Vragen

je kan het ook via je eigen bank het geld storneren als je het via internetbankieren heeft betaalt, dat is terug halen , dat kan bij iedere bank

ma
door marnix1 - Jun 29, 2015 om 09:25
256 Antwoorden / 22 Vragen

Zo, dat is nieuw zeker?

crewmember
door crewmember - Jun 29, 2015 om 13:20
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=labren schreef op maandag 29 jun 2015, 09:21]je kan het ook via je eigen bank het geld storneren als je het via internetbankieren heeft betaalt, dat is terug halen , dat kan bij iedere bank

Dit kan alleen bij automatisch incasso.

aurora1
door aurora1 - Jun 29, 2015 om 16:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dit foute advies wordt steeds door @labren gegeven en is hij/zij al vaker op gewezen.

ro
door robdenhelder - Jul 9, 2015 om 16:28
1 Antwoorden / 0 Vragen

22 mei heeft mijn kleindochter van haar spaargeld waar ze hard voor moest werken een paar schoenen besteld het is inmiddels 9 juli en nog niks ontvangen

ad
door adil_soussie - Jul 16, 2015 om 01:47
3 Antwoorden / 0 Vragen

Op 23 juni heb ik schoenen besteld . Levertijd zou zijn 2 weken
Daarna per mail nog bevestiging gehad . Dat het 2 weken zou duren voor de levering . Na die 2 weken geprobeerd royaloutlet te bereiken maar er word niet meer gereageerd op mail en ook niet op de telefoon. Ze hebben een instagram account . Waar ik ook een reactie heb geplaatst maar die worden verwijderd. Dit kan toch zomaar niet, dat je zo simpel mensen kunt bedonderen

door 1953 - Jul 16, 2015 om 02:03
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Iniedergeval ga ik daar geen schoenen bestellen.

Topicstarter heeft nog niet teruggekoppeld de status quo van de bestelde schoenen en de teruggave van het aankoopbedrag.

domantwoord
door domantwoord - Jul 16, 2015 om 02:08
192 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=adil_soussie schreef op donderdag 16 jul 2015, 01:47]Op 23 juni heb ik schoenen besteld . Levertijd zou zijn 2 weken
Daarna per mail nog bevestiging gehad . Dat het 2 weken zou duren voor de levering . Na die 2 weken geprobeerd royaloutlet te bereiken maar er word niet meer gereageerd op mail en ook niet op de telefoon. Ze hebben een instagram account . Waar ik ook een reactie heb geplaatst maar die worden verwijderd. Dit kan toch zomaar niet, dat je zo simpel mensen kunt bedonderen

Tsja.... als je eerst gewoon hier had gelezen was je er al nooit aan begonnen lijkt mij, ze doen niet eens moeite om de kluit te belazeren, het staat er gewoon duidelijk te lezen !!!!

ad
door adil_soussie - Jul 16, 2015 om 03:27
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=domantwoord schreef op donderdag 16 jul 2015, 02:08][quote=adil_soussie schreef op donderdag 16 jul 2015, 01:47]Op 23 juni heb ik schoenen besteld . Levertijd zou zijn 2 weken
Daarna per mail nog bevestiging gehad . Dat het 2 weken zou duren voor de levering . Na die 2 weken geprobeerd royaloutlet te bereiken maar er word niet meer gereageerd op mail en ook niet op de telefoon. Ze hebben een instagram account . Waar ik ook een reactie heb geplaatst maar die worden verwijderd. Dit kan toch zomaar niet, dat je zo simpel mensen kunt bedonderen

Tsja.... als je eerst gewoon hier had gelezen was je er al nooit aan begonnen lijkt mij, ze doen niet eens moeite om de kluit te belazeren, het staat er gewoon duidelijk te lezen !!!!

ad
door adil_soussie - Jul 16, 2015 om 03:29
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=domantwoord schreef op donderdag 16 jul 2015, 02:08][quote=adil_soussie schreef op donderdag 16 jul 2015, 01:47]Op 23 juni heb ik schoenen besteld . Levertijd zou zijn 2 weken
Daarna per mail nog bevestiging gehad . Dat het 2 weken zou duren voor de levering . Na die 2 weken geprobeerd royaloutlet te bereiken maar er word niet meer gereageerd op mail en ook niet op de telefoon. Ze hebben een instagram account . Waar ik ook een reactie heb geplaatst maar die worden verwijderd. Dit kan toch zomaar niet, dat je zo simpel mensen kunt bedonderen

Tsja.... als je eerst gewoon hier had gelezen was je er al nooit aan begonnen lijkt mij, ze doen niet eens moeite om de kluit te belazeren, het staat er gewoon duidelijk te lezen !!!!

Je hebt gelijk DOM DOM . Maar ja moet ik het nu maar hierbij laten of moet ik langs dat adres gaan. Want ben bang dat het dan flink uit de hand gaat lopen

ho
door hopetobehelping - Jul 16, 2015 om 21:02
1289 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=adil_soussie schreef op donderdag 16 jul 2015, 03:29]
Je hebt gelijk DOM DOM . Maar ja moet ik het nu maar hierbij laten of moet ik langs dat adres gaan. Want ben bang dat het dan flink uit de hand gaat lopen

Zou als ik u was gewoon aangifte doen bij de politie. Eén aangifte zal geen verschil maken maar als er genoeg mensen aangifte doen wordt er hopelijk actie ondernomen en worden deze malafide praktijken gestopt.

hutch
door hutch - Jul 17, 2015 om 12:15
4515 Antwoorden / 29 Vragen

En om het nogmaals duidelijk aan te geven wat voor malafide clubje dit is (buiten het 'perfecte' Nederlands)

"Ruilen is mogelijk Retourtijd is 2 weken Omdat veel spullen uit het buitenland komen Dus moeten we dingen weer terug sturen en Hun moeten het weer posten naar ons
En geld terug is nooit mogelijk !!! We kunnen wel iets regelen dat je een Waardebon krijgt zodat je iets anders kan Kopen met dezelfde waarde maar wij krijgen Onze geld ook miet terug bij onze leveranciers En we zijn pas een bedrijf dus onze inkomen is Niet zo dat we direct geld terug kunnen sturen
KVK: Onze KVK nummer is " 60732806 "
We hebben nog geen Adres waar spullen Opgehaald kunnen worden netals een winkel De adres die op KVK staat is geen ophaal adres
Komen er mensen word er meteen politie ingeschakeld"

Dit obscure web'winkeltje' staat (m.i.) bovenaan de meest malafide, slechte, onbetrouwbare web'winkeltjes' van Nederland.

Iemand die bovenstaande leest op die website en daar toch wat besteld kan beter zijn/haar geld letterlijk weggooien.
Onbegrijpelijk dat iemand bij die 'Tokkies' nog wat besteld.

domantwoord
door domantwoord - Jul 17, 2015 om 12:49
192 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=hutch schreef op vrijdag 17 jul 2015, 12:15]En om het nogmaals duidelijk aan te geven wat voor malafide clubje dit is (buiten het 'perfecte' Nederlands)

"Ruilen is mogelijk Retourtijd is 2 weken Omdat veel spullen uit het buitenland komen Dus moeten we dingen weer terug sturen en Hun moeten het weer posten naar ons
En geld terug is nooit mogelijk !!! We kunnen wel iets regelen dat je een Waardebon krijgt zodat je iets anders kan Kopen met dezelfde waarde maar wij krijgen Onze geld ook miet terug bij onze leveranciers En we zijn pas een bedrijf dus onze inkomen is Niet zo dat we direct geld terug kunnen sturen
KVK: Onze KVK nummer is " 60732806 "
We hebben nog geen Adres waar spullen Opgehaald kunnen worden netals een winkel De adres die op KVK staat is geen ophaal adres
Komen er mensen word er meteen politie ingeschakeld"

Dit obscure web'winkeltje' staat (m.i.) bovenaan de meest malafide, slechte, onbetrouwbare web'winkeltjes' van Nederland.

Iemand die bovenstaande leest op die website en daar toch wat besteld kan beter zijn/haar geld letterlijk weggooien.
Onbegrijpelijk dat iemand bij die 'Tokkies' nog wat besteld.

Ehhhhhh beste Hutch, is dit niet hetzelfde als eerder o.a. al met een link werd aangegeven?
Ik vind het zelfs zoals ik al zei bijna geen oplichting want ze vertellen het eerlijk !! :-)

ki
door kibret - Jul 21, 2015 om 11:49
4 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Mensen,
8 juli 2015 heb ik bij Royal outle teen Nike Air Huarache Gold maat 36 besteld en 87,45 euro inclusief verzendingskosten betaalde.

Royal outlet is ingeschreven: KvK 60732806 - BTW Nr. NL215492390B01

Eigenaar: M. V. T. Hoffman TEL: 0629962531
Adres: Boomgaard 2, 2991TD, Barendrecht

Ik heb meerder keer naar deze 06 mobielnummer gebelde. ik heb naar het adres post gestuurd. Maar ik heb nog niet de schoenen ontvangen. niets van de eigenaar M. V. T. Hoffman gehoord.

Is deze persoon bekend als een oplichter? Zo ja, graag uw advies wat moet ik verder doen.

wimmi20
door wimmi20 - Jul 21, 2015 om 12:04
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Wat vreemd Kibret.
U weet deze KASSA rubriek te vinden op het internet.
Op 26 april wordt hetzelfde probleem behandeld als het uwe.
En op 8 juli bestelt u schoenen bij hetzelfde bedrijf.
Wat moet ik doen, vraagt u.
Advies van Wimmi : voordat u ergens iets bestelt eerst bij koekel kijken of er klachten zijn over het betreffende bedrijf.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=======

=kibret schreef op dinsdag 21 jul 2015, 11:49: Beste Mensen,
8 juli 2015 heb ik bij Royal outle teen Nike Air Huarache Gold maat 36 besteld en 87,45 euro inclusief verzendingskosten betaalde.

Royal outlet is ingeschreven: KvK 60732806 - BTW Nr. NL215492390B01

Eigenaar: M. V. T. Hoffman TEL: 0629962531
Adres: Boomgaard 2, 2991TD, Barendrecht

Ik heb meerder keer naar deze 06 mobielnummer gebelde. ik heb naar het adres post gestuurd. Maar ik heb nog niet de schoenen ontvangen. niets van de eigenaar M. V. T. Hoffman gehoord.

Is deze persoon bekend als een oplichter? Zo ja, graag uw advies wat moet ik verder doen.

door 1953 - Jul 21, 2015 om 12:05
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=kibret schreef op dinsdag 21 jul 2015, 11:49]Beste Mensen,
8 juli 2015 heb ik bij Royal outle teen Nike Air Huarache Gold maat 36 besteld en 87,45 euro inclusief verzendingskosten betaalde.

Royal outlet is ingeschreven: KvK 60732806 - BTW Nr. NL215492390B01

Eigenaar: M. V. T. Hoffman TEL: 0629962531
Adres: Boomgaard 2, 2991TD, Barendrecht

Ik heb meerder keer naar deze 06 mobielnummer gebelde. ik heb naar het adres post gestuurd. Maar ik heb nog niet de schoenen ontvangen. niets van de eigenaar M. V. T. Hoffman gehoord.

Is deze persoon bekend als een oplichter? Zo ja, graag uw advies wat moet ik verder doen.

U kwam met niets nieuws aan onder zon.

Vermeend wordt dat de eigenaar van Royal Outlet eenmanszaak in zwaar financieel weer verkeerd.

Gelet op het Nederlandse taalgebruik, vol van fouten, en agressieve houding jegens de klant, vooral de laatste zin van het onderstaande.

KVK:

Onze KVK nummer is " 60732806 "
We hebben nog geen Adres waar spullen
Opgehaald kunnen worden netals een winkel
De adres die op KVK staat is geen ophaal adres
Komen er mensen word er meteen politie ingeschakel

door 1953 - Jul 21, 2015 om 12:10
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Voor diegene die vermeend slachtoffer van Royal Outlet zijn geworden, kunnen hun aangifte digitaal indienen bij het landelijk meldpunt internetcriminaliteit.

Landelijk meldpunt

door 1953 - Jul 21, 2015 om 12:15
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=kibret schreef op dinsdag 21 jul 2015, 11:49]Beste Mensen,
8 juli 2015 heb ik bij Royal outle teen Nike Air Huarache Gold maat 36 besteld en 87,45 euro inclusief verzendingskosten betaalde.

Royal outlet is ingeschreven: KvK 60732806 - BTW Nr. NL215492390B01

Eigenaar: M. V. T. Hoffman TEL: 0629962531
Adres: Boomgaard 2, 2991TD, Barendrecht

Ik heb meerder keer naar deze 06 mobielnummer gebelde. ik heb naar het adres post gestuurd. Maar ik heb nog niet de schoenen ontvangen. niets van de eigenaar M. V. T. Hoffman gehoord.

Is deze persoon bekend als een oplichter? Zo ja, graag uw advies wat moet ik verder doen.

Een andere optie is om de deurwaarder langs te laten gaan op voornoemd adres om (derden)beslag te doen - mits eigen koopwoning - op de woning, onroerende goederen (o.a. auto) en de bank/spaarrekeningen etc.

ma
door maureenxx - Jul 27, 2015 om 14:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik ben bij hun opgelicht, heb 250 euro betaald voor een jas die ik nooit ontvangen heb. Via geen enkele mogelijkheid contact te krijgen ben er al bijna 2 jaar mee bezig. al 2 keer aangifte gedaan en nooit meer wat van gehoord.

Succes !

id
door idk - Jul 28, 2015 om 18:03
1 Antwoorden / 0 Vragen

Haai, ik ziet namelijk precies metdezelfde probleem alleen ik heb 1 schoen besteld en ik wil vragen of het opgelost is?

crewmember
door crewmember - Jul 29, 2015 om 09:23
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Alleen aangfte doen heeft zin.
Als er genoeg aangiftes zijn gaat de politie er pas wat mee doen.

Lang leve de Politie......

ch
door chloejasmin - Jul 31, 2015 om 18:26
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben ook een gedupeerde. Dik een jaar geleden schoenen besteld van €200. Nou je kant het al raden niks binnen gekregen. Ik kon soms appen soms emailen maarja zoals zij zeiden "mail werkt amper". Waardeloos natuurlijk. Als ik er naar vraag zeggen ze alleen maar "Je moet wachten we benaderen je fijne dag". Nou 3 keer raden , nee ik word niet benaderd. Ben er zo klaar mee en wil mijn geld terug. Alleen aangifte doen werkt natuurlijk niet. Daarom adviseer ik om met zn allen aangifte te doen. Hoe meer aangiftes, hoe meer kans dat de politie EINDELIJK iets gaat doen. Ik heb alle bewijsstukken van app en email bewaard in geval dat!!

ki
door kibret - Aug 16, 2015 om 09:59
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik snap dit niet?!
Het is nu anderhalf maand geleden sinds ik een van de slachtoffers van Royal outlet geworden ben. Ik blijf met Royal outlet contact op te nemen per email en mobiel nummer staat op de website maar geen reactie. Ik heb aangifte bij de politie gedaan maar geen reactie.

8 juli 2015 heb ik bij Royal outle teen Nike Air Huarache Gold maat 36 besteld en 87,45 euro inclusief verzendingskosten betaalde.

Wordt deze bedrijf niet gevolgd? Blijven ze door met hun oplichten? wat doet de politie? wat doet deze site van de Kassa?

tijger1
door tijger1 - Aug 16, 2015 om 10:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@kibret

Waarom zou deze site iets moeten doen? U bestelt in het wilde weg ergens schoenen zonder u eerst goed te informeren.

U denkt toch niet werkelijk dat de politie daar uw schoenen gaat halen?

In het vervolg wegblijven van rare sites.

zoekster
door zoekster - Aug 16, 2015 om 10:43
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Wat ik allen aanraad is een klacht in te dienen bij consuwijzer.
Dan komt uw klacht bij de ACM terecht, die kan boetes opleggen en misschien hebben zij de mogelijkheid om de site weg te halen. Dat laatste weet ik overigens niet zeker.

klik HIER voor een klacht bij consuwijzer. ACM gaat er alleen mee aan de slag als er meerdere meldingen binnenkomen.

Ik weet niet of het adres echt is of fake, maar anders zou u eens langs kunnen gaan om uw geld op te halen (zonder geweld of ernstige bedreigingen natuurlijk). Dan kunt u de oplichter eens recht in de ogen kijken.

Cookies
door Cookies - Aug 16, 2015 om 10:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=kibret schreef op zondag 16 aug 2015, 09:59]Ik snap dit niet?!
Het is nu anderhalf maand geleden sinds ik een van de slachtoffers van Royal outlet geworden ben. Ik blijf met Royal outlet contact op te nemen per email en mobiel nummer staat op de website maar geen reactie. Ik heb aangifte bij de politie gedaan maar geen reactie.

8 juli 2015 heb ik bij Royal outle teen Nike Air Huarache Gold maat 36 besteld en 87,45 euro inclusief verzendingskosten betaalde.

Wordt deze bedrijf niet gevolgd? Blijven ze door met hun oplichten? wat doet de politie? wat doet deze site van de Kassa?

Heb je je al gemeld bij Opgeletopinternet

Cookies
door Cookies - Aug 16, 2015 om 10:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.....misschien hebben zij de mogelijkheid om de site weg te halen....

En dan gaan ze de andere dag weer door met een nieuwe site.

Cookies
door Cookies - Aug 16, 2015 om 10:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Probeer het eens via zijn Facebook account KLIK

tenormin
door tenormin - Aug 16, 2015 om 11:36
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zondag 16 aug 2015, 10:58]Probeer het eens via zijn Facebook account KLIK

Nou, na een kijkje op de link denk ik dan: neem je verlies en kijk de volgende keer beter uit waar je bestelt.

crewmember
door crewmember - Aug 17, 2015 om 09:21
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=kibret schreef op zondag 16 aug 2015, 09:59]Ik snap dit niet?!
Het is nu anderhalf maand geleden sinds ik een van de slachtoffers van Royal outlet geworden ben. Ik blijf met Royal outlet contact op te nemen per email en mobiel nummer staat op de website maar geen reactie. Ik heb aangifte bij de politie gedaan maar geen reactie.

8 juli 2015 heb ik bij Royal outle teen Nike Air Huarache Gold maat 36 besteld en 87,45 euro inclusief verzendingskosten betaalde.

Wordt deze bedrijf niet gevolgd? Blijven ze door met hun oplichten? wat doet de politie? wat doet deze site van de Kassa?

De politie komt alleen maar in actie als er genoeg geld in de zaak omgaat, het is dus belangrijk dat iederee aangiftes blijft doen bij zowel de politie als de ACM.

Alles wat je nu zelf kan doen kan doen is royaloutlet aanklagen of met een knokploeg bij het adres langsgaan.

Dat 2e is uiteraard niet aan te raden.

wimmi20
door wimmi20 - Aug 17, 2015 om 14:30
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Leen een jack van SATUDARAH en ga je geld halen.

so
door sophiagv - Sep 7, 2015 om 23:21
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen,
ik heb hier ondertussen ongeveer 6 tot 8 maanden geleden wat besteld. nooit aangekomen
maar tja ik was een van die mensen die niet goed oplet enzo haha.
ik heb op googlemaps gekeken. En hij/zij/hun wonen om de hoek van een politiebureau.
dus als iemand langs wilt gaan kan je eerst even daar langs het politie bureau gaan!

tijger1
door tijger1 - Sep 7, 2015 om 23:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Om wat te doen op dat politiebureau?

ki
door kibret - Sep 26, 2015 om 17:38
4 Antwoorden / 0 Vragen

Surprise, Surprise!
Beste mensen mijn bestelling bij Royal outlet van 8 juni 2015 is gisteren thuis bezorgt. Hoe het gebuurt? dat weet ik niet. maar toch gebuurt.

groeten,

ki
door kibret - Sep 27, 2015 om 18:02
4 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen tot mijn verassing heb ik mijn bestelling bij Royal uitlet van 8 juni 2015 eergisteren ontving. hoe het gebuurt, weet ik echt niet. maar toch ik ben eindelijk blij.

tijger1
door tijger1 - Sep 27, 2015 om 18:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@kibret

U bent wel opgetogen dat u het twee keer vermeldt.;-))

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 27, 2015 om 18:55
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Ach ja, zie o.a. Hutch@ hoe kan het dat er nog steeds mensen intrappen zonder eerst info op te vragen.
Anekdote: ik kreeg vandaag een e-mail uit Engeland met melding dat ik € 3.000.000 had gewonnen met een deelname. Wel even alle gegevens doorgeven?

Eergisteren weer een van de ABNAMRO, net echt en ondertekend door Gerrit Zalm.

M.i. wordt er toch zeer veel gewaarschuwd!
Een zondagse groet aan allen.

edrick3
door edrick3 - Sep 27, 2015 om 18:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@kibret,

Je bestelling zelfs 2x ontvangen? ;-)
Gefeliciteerd!

edrick3
door edrick3 - Sep 27, 2015 om 19:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gerritaltena,

OT
.....ik kreeg vandaag een e-mail uit Engeland met melding dat ik € 3.000.000 had gewonnen met een deelname. ......
Kun je morgen mooi een nieuwe CR2032 van kopen. ;-)

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 27, 2015 om 20:17
16775 Antwoorden / 202 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zondag 27 sep 2015, 19:00]@gerritaltena,

OT
.....ik kreeg vandaag een e-mail uit Engeland met melding dat ik € 3.000.000 had gewonnen met een deelname. ......
Kun je morgen mooi een nieuwe CR2032 van kopen. ;-)

Een magazijn vol als het waar zou zijn. Maar ja.

door 1953 - Sep 28, 2015 om 01:38
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Kwam waarschijnlijk met de bootpost "Quatre points" mee.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 28, 2015 om 12:37
16775 Antwoorden / 202 Vragen

[quote=1953 schreef op maandag 28 sep 2015, 01:38]Kwam waarschijnlijk met de bootpost "Quatre points" mee.

????????

Cookies
door Cookies - Dec 11, 2015 om 14:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Geen idee waarom dit topic weer aardig boven aan staat, maar nu hij er dan toch staat:

ACM waarschuwt voor webwinkel RoyalOutlet

DEN HAAG -

Consumenten moeten geen spullen kopen bij RoyalOutlet.nl. Deze webwinkel uit Barendrecht levert betaalde bestellingen niet af, waarschuwt toezichthouder Autoriteit Consument & Markt (ACM) vrijdag.

RoyalOutlet verkoopt dure merkkleding en -schoenen met hoge kortingen via internet. Consumenten die aan de bel trokken bij ACM, meldden dat ze een bestelling hebben gedaan, het volledige bedrag betaalden en vervolgens niets geleverd kregen.

Vaak gaat het om aankopen van honderden euro's. De webwinkel is telefonisch en per e-mail niet bereikbaar.

ACM wil met de waarschuwing voorkomen dat nieuwe consumenten worden gedupeerd.

Bron: Telegraaf.nl

bw
door bwhatuwant - Dec 15, 2015 om 09:13
1 Antwoorden / Vragen

Heey noam

Ik heb vorrige week ook bij royal outlet schoenen besteld en heb de schoenen nog steeds niet binnen via de informatie van de website zou die gisteren (maandag) geleverd moeten worden maar dus niet gebeurd en ik heb er niet meer zoveel vertrouwen meer in. En ik weet ook niet precies wat ik kan doen.

groetjes,

shar

zoekster
door zoekster - Dec 15, 2015 om 09:26
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Als ik u was zou ik een klacht indienen bij consuwijzer, zo bereikt u de ACM en vraag in uw mail waarom de ACM die webshop geen boete oplegt aan deze webshop, ze zijn immers bekend met de problemen en deze webshop gaat gewoon door.

klik HIER