st
door stapma Jul 15, 2014 om 18:31
Computers & telefonie

Samsung actie sd kaartje onmogelijk of niet?

Ik heb een Samsung Galaxy s4 gekocht. Een mooie actie, een gratis sd kaartje van 32 GB erbij. Helaas kom ik tot de conclusie dat het voor mij onmogelijk is om maar uberhaubt te komen tot het invullen van het formulier om het kaartje aan te vragen. Keer op keer moet ik opnieuw inloggen wat door, welke reden dan ook, veelvuldig misgaat ?? Ook als ik ben ingelogd zie ik geen mogelijkheden om vanuit mijn eigen account te komen tot het juiste formulier.Het moet toch niet moeilijk zijn om even een online een formuliertje in te vullen zodat ik het kan op te sturen. Zijn er nog meer mensen die dit hebben ondervonden?

555 9 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jul 15, 2014 om 18:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zit u wel binnen de actietermijn?
Probeer het anders eens met een andere browser.

getty
door getty - Jul 15, 2014 om 20:49
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ik denk toch echt dat dit een oude actie is. Vorig jaar hebben wij dezelfde telefoon met dezelfde actie gekocht en het kaartje gekregen. Maar dat is inmiddels al 1,5 jaar geleden. Ik denk niet dat de actie nog actief is.

st
door stapma - Jul 15, 2014 om 21:30
3 Antwoorden / 1 Vragen

Goede tip van die browser. Actie geldt t/m 31 augustus 2014.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 16, 2014 om 08:38
4299 Antwoorden / 5 Vragen

In welke browser probeerde je het in eerste instantie?

st
door stapma - Jul 16, 2014 om 08:43
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik gebruik altijd Chrome

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 16, 2014 om 08:50
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=stapma schreef op woensdag 16 jul 2014, 08:43]Ik gebruik altijd Chrome
Neem aan dat je dan verschillende extensies gebruikt? Zo ja kun je mogelijkerwijs Chrome herstarten terwijl deze uitgeschakeld zijn.
Dan zou het mogen werken.

Overigens wil ik je meegeven dat het verstandiger is om uit privacy overwegingen geen Chrome te gebruiken.

st
door stapma - Jul 16, 2014 om 08:52
3 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor deze tip! ik ga het zo proberen.

audb
door audb - Jul 18, 2014 om 13:26
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Antivirus uitzetten kan ook helpen anders even met samsung mailen.
Al zit ik zelf al een paar jaar te wachten op me koptelefoon die ik bij een telefoon zou krijgen maar ik heb de hoop al opgegeven ....
En mocht het toch niet lukken, geen nood die dingen zijn voor nog geen 15 euro te koop bij een computerzaak

ro
door ron530 - Jul 18, 2014 om 15:12
4084 Antwoorden / 17 Vragen

De actie is tot augustus 2014 geldig dus actueel. Zaak is wel om het adres www.samsung.nl in de adresbalk van je browser in te kloppen want google geeft als eerste oude niet meer geldende pagina's weer.
Google is handig om te zoeken als je iets niet weet maar voor persoonlijke zaken neem je het webadres van de fabrikant over in je browser.