ba
door bavariae3 Feb 26, 2015 om 08:55
Elektronica & tv

Samsung privacy..

Welkom bij Samsung Live Chat.
Angelique :
Goedemorgen Richard.
richard . :
hoi
richard . :
ik heb vraag
richard . :
betreft geen internet op mijn tv
richard . :
dit heeft altijd gewerkt?
richard . :
hallo?
Angelique :
Tijdens een update van de Smart Hub Server, is de Benelux verwijzing verwisseld. Er wordt nu een correctie op de Smart Hub Server uitgevoerd waarna de Smart Hub en alle Benelux verwijzingen weer correct werken. Onze excuses voor het ongemak, wij hopen dat u spoedig weer van deze dienst gebruik kunt maken.
richard . :
waneer is dit opgelost dan duur wel erg lang ?
richard . :
duurt
Angelique :
Dat durf ik niet te zeggen, ze zitten nog midden in de storing, tot er bekend is hoe het verholpen kan worden, kan er geen indicatie zijn over de reparatie periode
richard . :
betekend dat samsung ook alle gegevens van mijn tv verzameld?
richard . :
hallo?
Angelique :
Nee dat wordt niet verzameld.
Angelique :
Dit heeft met een algemene storing te maken.
richard . :
wel vreemd dat ik netflix gebruik men met internet verbonden ben en nu geen gebruik kan maken van dit dit betekend heel simplel dat het kijk gedrag word gezien door samsung smarthub
Angelique :
Netflix is een ander bedrijf, zij hebben zelf een content opgesteld waarbij wordt aangegeven wat het kijk gedrag is.
richard . :
maar dit gaat dan wel via smart hub gezien ik wel gewoon internet heb thuis hoe word mijn privacy gewaarborgt binnen dit systeem
richard . :
gezien ik wel netflix op mijn ipad heb
Angelique :
Bedoelt u dat u alles weer opnieuw moet instellen wat betreft de Netflix en overige apps?
richard . :
ik heb app netflix op mijn tv die staat los van smart hub maar kan hem nu alleen gebruiken als u server weer werkt want die informatie verzamelt u wel
Angelique :
Wanneer de smart hub niet werkt, of het internet niet fuctioneerd kunt u er geen gebruik van maken.
Angelique :
De Netflix app kunt u wel gebruiken op een tablet, telefoon of laptop.
Angelique :
De standaard gegevens zullen in de smart hub blijven staan, ook de Netflix app.
richard . :
Maar ik heb internet op mijn tv alleen door u systeem werkt netflix niet meer dus word er centraal gewerkt
Angelique :
Wij hebben geen invloed op Netflix. U kunt hier gebruik van maken op een telefoon, tablet of laptop/pc. Wanneer Netflix ook niet op een ander product werkt zal dat hoogst waarschijnlijk aan Netflix zelf liggen.
richard . :
maar waarom dan niet op mijn tv? de app is actief
Angelique :
De alle apps, waaronder netflix niet werkt in de smart hub is correct.
richard . :
en er is internet thuis
Angelique :
Omdat wij met een storing kampen in de smart hub
richard . :
Maar ik tv gekocht waar ik niet afhankelijk ben van blijkbaar dus wel....
Angelique :
Op dit moment is het inderdaad nog even afwachten.
Angelique :
Bij iedere tv met een smart hub bent u afhankelijk van bepaalde diensten.
Angelique :
Heeft u verder nog vragen?
richard . :
nee maar wel teleurgesteld
Angelique :
Kan ik me voorstellen, maar een storing kan altijd optreden.
richard . :
dat snap ik maar de privacy niet

483 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Feb 26, 2015 om 09:05
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

En wT is nu uw vraag?

ve
door verwijderd - Feb 26, 2015 om 09:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Te vermoeiend om fatsoenlijk je klacht/vraag hier neer te zetten? Er is inderdaad een storing bij Samsung, kan gebeuren. Je zult even geduld moeten hebben.

ve
door verwijderd - Feb 26, 2015 om 11:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dat iemand een telefoongesprek letterlijk kan onthouden en het vervolgens opschrijft vindt ik op zichzelf héél knap. Maar waarom dit op dit forum wordt gezet is mij een raadsel.

ve
door verwijderd - Feb 26, 2015 om 11:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@gerbera

Het is een chat, die tik je in.

ve
door verwijderd - Feb 26, 2015 om 11:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tijger1 schreef op donderdag 26 feb 2015, 11:29: @gerbera

Het is een chat, die tik je in.
Dank je voor de tip, ben met dat soort dingen niet echt op de hoogte ;-)

ve
door verwijderd - Feb 26, 2015 om 12:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als onderwerp "Samsung Privacy" begrijp ik niet. Ook begrijp ik niet wat de vraag nu is en waarom zo'n lang verhaal gekopieerd en geplakt wordt in plaats van een vraag te stellen.

ve
door verwijderd - Feb 26, 2015 om 12:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

gerbera schreef op donderdag 26 feb 2015, 11:33:
tijger1 schreef op donderdag 26 feb 2015, 11:29: @gerbera

Het is een chat, die tik je in.
Dank je voor de tip, ben met dat soort dingen niet echt op de hoogte ;-)



Dat zijn de moderne tijden.;-))

ve
door verwijderd - Feb 26, 2015 om 13:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@gerbera,

Lees ter info eens hier.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Feb 26, 2015 om 13:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bedankt voor dit gezellige verhaal,

ve
door verwijderd - Feb 26, 2015 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

edrick3 schreef op donderdag 26 feb 2015, 13:40: @gerbera,

Lees ter info eens hier.

Met vr.gr.
Dank hiervoor, blijk ik op mijn oude dag hier een enkele keer toch gebruik van te maken zonder het te weten. Ben aan een nieuwe bril toe, dacht altijd dat ik met een schat aan het corresponderen was.

ve
door verwijderd - Feb 26, 2015 om 16:31
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

"dat snap ik maar de privacy niet"


En uw privé integraal op het internet neerpennen. Is dat ook uw persoonlijke privacy bewaken?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer