r.
door r.oudshoorn Apr 10, 2014 om 14:26
Computers & telefonie

Samsung S3 Haarscheur probleem

hallo allemaal,

laast heb ik mijn Samsung S3 voor garantie laten versturen voor een haarscheur in de behuizing nu had ik eerst op gezocht of dit wel onder garantie valt en dit valt volgens samsung er onder.
ik heb mijn telefoon ingeleverd bij de T-mobile winkel wie mij hem hebben verkocht deze hebben een Repaircase (document volgens hun ) op gesteld met bij gebruikersschade Geen tot lichte oppervlakteschade . specificeer de schade:

dus hij gaat volgens dit document heel heen

nu kreeg ik van T-mobile een bericht van een prijs opgaven waar in stond dat het niet gerepareerd kon worden wegens val schade met een foto van de een schade aan de behuizing.

ik besluit het document er bij te pakken en staat niets op van schade ten slotte zie ik ook dat er geen handtekening van hun onderstaat maar oke.

ik besloot met T-mobile te gaan bellen tot 5x toe zeggen ze van ja meneer we gaan er wat aan doen als u bewijs heeft dat een haarscheur in garantie valt laten wij dit gewoon kosteloos repareren. ben toen maar met samsung gaan bellen deze hebben mij een bericht gestuurd dat door val schaden het helaas niet onder garantie meer val maar normaal wel dus het valt er onder die haarscheur .
helaas tot 5x op die mail van samsung die ik naar t-mobile stuurden geen reactie dus besloot ik weer te bellen die vrouw vond het maar raar wat ik allemaal vertelden en geloofden er niets van en die zij dat ik maar gewoon mijn telefoon terug moest laten sturen maar wel moest gaan betalen.

nu kreeg ik keurig netjes een koerier langs die mij vertelden dat ik hier moest vragen wat ik moet doen aangezien ik nu wel moet betalen en er geen handtekening onder staat van
t-mobile en er ook in staat dat er geen schade is

nu wil ik wel weer naar t-mobile bellen maar vind hun klanten service zo slecht geworden met hoe ze mij behandelt hebben dat ik eerst wat meer infomatie zou willen hebben hoe ik dit kan gaan op lossen en of dit wel van de wet mag

graag jullie hulp

mvg
robbert-jan oudshoorn