ro
door robgreet Nov 13, 2015 om 14:40
Elektronica & tv

Scan naar computer

heb net een nieuwe laptop hp envy 4500,vraag hoe kan ik zien dat scan naar computer is ingeschakeld,verder doet alles het dus ook het printen van computer naar printer,krijg melding zorg ervoor dat de printersoftware is geïnstaleerd, maar scannen doet hij niet

1856 12 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 13, 2015 om 14:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo robgreet,

Dan zou ik eens kijken of je inderdaad alle software geïnstalleerd hebt.
Die melding krijg je niet voor niets.

Suc6

ph
door philip36 - Nov 13, 2015 om 15:15
2275 Antwoorden / 4 Vragen

U heeft bij de printer een DVD gekregen met software voor het printen en scannen.
Als u deze software al geinstalleerd hebt kijk dan eens op de site van de printer fabricant voor de laatste printersoftware.

ro
door robgreet - Nov 13, 2015 om 15:21
35 Antwoorden / 21 Vragen

ik ga hem opnieuw installeren .......eerst verwijderen,ik hou je op de hoogte

ro
door robgreet - Nov 13, 2015 om 15:54
35 Antwoorden / 21 Vragen

hier ben ik weer,heb hem opnieuw geïnstalleerd...printen en kopiëren gaat goed,scannen niet krijg de melding geen computer gevonden !!!!! heb geen schijfje gebruikt,maar met software instalatie,dus ben ik weer bij af

marita567
door marita567 - Nov 13, 2015 om 15:54
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@robgreet ,

Uw hoeft de cd/dvd van de printer niet te gebruiken daar staan meestal de basis drivers op .
Installeer de printer regelrecht van de site van HP dan hebt uw volledige functionaliteit .

klik hier

klik op de rode knop download .

vr,gr.

ro
door robgreet - Nov 13, 2015 om 16:13
35 Antwoorden / 21 Vragen

beste mensen het is helemaal ok,IK KAN SCANNEN,bedankt voor het meedenken,dat heb je weleens met 65 plussers

ph
door philip36 - Nov 13, 2015 om 16:14
2275 Antwoorden / 4 Vragen

En wat was de oplossing?

gerbera
door gerbera - Nov 13, 2015 om 16:17
7346 Antwoorden / 14 Vragen

Misschien een simpele vraag, maar heeft u de scanner ook geconfigureerd. O.a. het pad en bestand waarin de scan moet worden opgeslagen ?

ro
door robgreet - Nov 13, 2015 om 16:22
35 Antwoorden / 21 Vragen

geen idee,hoe precies,maar hij herkent nu mijn laptop i.p.v. geen computer gevonden.nogmaals bedankt

marita567
door marita567 - Nov 13, 2015 om 16:27
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@robgreet ,

Fijn dat het is opgelost , bedankt voor het terug melden

f.weele
door f.weele - Nov 13, 2015 om 21:36
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Je kunt van hp ook de print en scan doctor downloaden en indien je in de toekomst weer problemen mocht ondervinden, deze eerst laten zoeken naar het probleem;
HP printers willen nog wel eens eigenwijs zijn.

m.vr.gr.

f.weele
door f.weele - Nov 13, 2015 om 21:37
1085 Antwoorden / 27 Vragen

klik hier
(link voor de hp print en scan doctor)