sj
door sjoerd00 Nov 26, 2015 om 20:46
Huishouden & energie

Schade door Helpling

In juli 2015 hebben we ons huis laten schoonmaken door Helpling. Daar is schade bij ontstaan, maar gelukkig zou Helplinq goed verzekerd zijn. Ondanks eindeloze pogingen om in contact te komen (met de verzekeraar van) Helplinq heeft tot op heden nog niet tot een reactie geleid.

Wie weet hoe we dit verder aan kunnen pakken?
Zijn er meer mensen die problemen hebben met Helplinq?

6241 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Nov 26, 2015 om 21:23
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

Heeft u Helpling aansprakelijk gesteld (dat moet u als allereerste doen), zo ja, hoe en wanneer, is er een reactie gekomen, zo ja wat stond daarin? Ooit iets van hun verzekeraar gehoord?

sw
door swat1500 - Nov 26, 2015 om 23:20
3774 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het is bij dit soorten schade inmiddels gebruikelijk om dit bij de eigen (inboedel) verzekering te melden. Die gaat vervolgens in conclaaf met de andere verzekering.

tijger1
door tijger1 - Nov 26, 2015 om 23:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

[quote=swat1500 schreef op donderdag 26 nov 2015, 23:20]Het is bij dit soorten schade inmiddels gebruikelijk om dit bij de eigen (inboedel) verzekering te melden. Die gaat vervolgens in conclaaf met de andere verzekering.


De eigen verzekeraar? We weten toch helemaal niet wat voor soort schade het geweest is.

De woning zal niet uitgebrand of overstroomt zijn,

So
door SophievE - Dec 6, 2015 om 12:30
1 Antwoorden / Vragen
0

Ik heb ook hele vervelende ervaringen met Helpling.

 

  • Ik heb via de drie doldwaze dagen een voucher gekocht voor 3 uur schoonmaken. Inmiddels heb ik 4 afspraken gemaakt en ze zijn allemaal niet doorgegaan: de eerste was op 7 nov, toen was de schoonmaker ziek. De vervangende afspraak had ik telefonisch gemaakt en die was niet in het systeem opgeslagen. De derde (vervangende van de vervangende) afspraak was wederom niet in het systeem opgeslagen. De vierde afspraak (vandaag) ging niet door omdat de schoonmaker alweer ziek was. De mevrouw van de helpdesk zou een vervangende schoonmaker proberen te regelen en me terugbellen. Dat is inmiddels 3 uur geleden en ik heb nog niks gehoord.....

    Ik heb het compleet gehad met Helpling en wil mijn geld terug. Inmiddels voor de zoveelste keer een halfuur in de wacht gehangen (ik zou eerste in rij zijn) en geen gehoor. Soms heb ik meer dan een uur in de wacht gehangen zonder gehoor. Dit is gewoon oplichting!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer