si
door sir charlie Jul 11, 2014 om 01:52
Geldzaken & recht

Scheef wonen

Sinds 1 januari 2014 is door het bereiken van mijn pensioen leeftijd op 18 december 2013 zijn mijn inkomsten ruim 7000 euro gezakt onder de norm 33.614 euro , ik ben sinds oktober 2013 met verzoeken naar de woningbouw Woonvisie tot en met heden krijg ik afwijzingen omdat ze zich vast houden aan de inkomsten van twee jaar geleden en willen daar niet van afwijken, terwijl zij de gene zijn die dat mogen en kunnen doen , ik ben nu zover om de media te benaderen om mijn recht te halen, is er interesse da hoor ik het wel , ik heb een ruim dossier opgebouwd van alle ellende vanaf oktober 2031 tot heden die kan ik eventueel opsturen in een PDF formaat

Het punt is dat ik een half jaar scheefwoner ben geweest en zo als het er nu uitziet zal tot 2016 mijn jaarlijkse huur met die 0,5 % extra op de 4% die standaard is worden verhoogd en die verhoging van drie jaar daar moet ik dan de rest zolang ik in die woning leef bloeden voor en half jaar scheefwonen, dus mijn verzoek kan u mij daarin helpen want ik zal niet de enige zijn met dit probleem.

515 4 Rapporteer

si
door sir charlie - Jul 11, 2014 om 02:14
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=sir charlie schreef op vrijdag 11 jul 2014, 01:52]Sinds 1 januari 2014 is door het bereiken van mijn pensioen leeftijd op 18 december 2013 zijn mijn inkomsten ruim 7000 euro gezakt onder de norm 33.614 euro , ik ben sinds oktober 2013 met verzoeken naar de woningbouw Woonvisie tot en met heden krijg ik afwijzingen omdat ze zich vast houden aan de inkomsten van twee jaar geleden en willen daar niet van afwijken, terwijl zij de gene zijn die dat mogen en kunnen doen , ik ben nu zover om de media te benaderen om mijn recht te halen, is er interesse da hoor ik het wel , ik heb een ruim dossier opgebouwd van alle ellende vanaf oktober 2031 tot heden die kan ik eventueel opsturen in een PDF formaat

Het punt is dat ik een half jaar scheefwoner ben geweest en zo als het er nu uitziet zal tot 2016 mijn jaarlijkse huur met die 0,5 % extra op de 4% die standaard is worden verhoogd en die verhoging van drie jaar daar moet ik dan de rest zolang ik in die woning leef bloeden voor en half jaar scheefwonen, dus mijn verzoek kan u mij daarin helpen want ik zal niet de enige zijn met dit probleem.

mahadma
door mahadma - Jul 11, 2014 om 09:23
11537 Antwoorden / 51 Vragen

omdat ze zich vast houden aan de inkomsten van twee jaar geleden en willen daar niet van afwijken

en die regel geldt voor alle inwoners van NL die huren. Een regel opgelegd door "Den Haag."

tijger1
door tijger1 - Jul 11, 2014 om 09:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het was natuurlijk zinloos om daar in oktober 2013 mee te beginnen.

Tegen de voorgestelde huurverhoging per 1 juli 2014 had u eventueel bezwaar kunnen maken en kunnen verzoeken om het jaar 2013 als peiljaar te nemen.

Maar dat zou, denk ik, niets uitgemaakt hebben, want uw inkomen in 2013 was nog "normaal".

Volgend jaar kunt u wel bezwaar maken en vragen of het inkomen van 2014 als peiljaar genomen wordt.

Lees hier

Om nu al 2014 als peiljaar te nemen hebt u de medewerking van de huisbaas nodig en kunt u niet naar de huurcommissie.

edrick3
door edrick3 - Jul 11, 2014 om 10:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo sir charlie,

.....ik heb een ruim dossier opgebouwd van alle ellende vanaf oktober 2031 tot heden die kan ik eventueel opsturen in een PDF formaat.....
.....kan u mij daarin helpen want ik zal niet de enige zijn met dit probleem......

Je zit nu op een openbaar forum.
Voor contact met de redactie: klik links onderaan deze pagina onder Algemeen op 'Contact met Kassa'.

Met vr.gr.