lv
door lvdmooren Dec 11, 2014 om 17:06
Geldzaken & recht

Scheetmesjes

Vandaag een incasso gekregen van Alektum incasso, deze is in opdracht van Courlux international het betreft het leveren van gratis scheermesjes en daarna moet je 3,90€ verzendkosten betalen. Dit heb ik gedaan en nu krijg ik een rekening ban het incassobedrijf van 43,93€. Het blijkt dat ik niet de enige ben als ik de klachten bekijk. Help mij aub.

779 7 Rapporteer

komsja
door komsja - Dec 11, 2014 om 17:17
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@lvdmooren
Waren het wel mesjes van goede kwaliteit? of waren het scheet mesjes

mahadma
door mahadma - Dec 11, 2014 om 17:22
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Leuke tikvaud.

Maar u heeft geen opzegging gedaan NA de zogenaamde gratis proefzending. Dus heeft u in hun ogen een abonnement en dat moet u betalen.

edrick3
door edrick3 - Dec 11, 2014 om 17:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo lvdmooren,

Meld je klacht op Klacht.nl, klik hier.

En ook op klachtenkompas.nl, klik hier.

En lees hier.

Suc6

komsja
door komsja - Dec 11, 2014 om 17:44
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Sorry mensen maar kon het effe niet laten,Pfft

lv
door lvdmooren - Dec 11, 2014 om 17:53
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=lvdmooren schreef op donderdag 11 dec 2014, 17:06]Vandaag een incasso gekregen van Alektum incasso, deze is in opdracht van Courlux international het betreft het leveren van gratis scheermesjes en daarna moet je 3,90€ verzendkosten betalen. Dit heb ik gedaan en nu krijg ik een rekening ban het incassobedrijf van 43,93€. Het blijkt dat ik niet de enige ben als ik de klachten bekijk. Help mij aub.

lv
door lvdmooren - Dec 11, 2014 om 18:00
2 Antwoorden / 1 Vragen

Sorry mensen ik heb heb typefoutje gemaakt ik bedoel natuurlijk scheermesjes !

ho
door hopetobehelping - Dec 11, 2014 om 19:29
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste lvdmooren,

in uw vraag heeft u het over een 'incassobedrijf'.
Bedoelt u dat u zonder dat een factuur heeft gekregen (een factuur welke u niet betaald zou hebben) van Courlux international een incasso bureau op uw dak heeft gekregen ?