pa
door paddenstoel Aug 2, 2007 om 10:59
Geldzaken & recht

Scheiding

mijn ex man heeft op mijn telefoon gebeld nu wil ik die kosten terug maar die wil hij niet betalen in de echtscheidingscofunant staat dat hij de bel kosten betaald en ik de abonoments kosten kan ik hiervoor een deurwaarder benaderen

125 2 Rapporteer

vladja
door vladja - Aug 2, 2007 om 11:41
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Ik zou ten eerste het abonnement opzeggen/beëindigen, voordat hij nog meer belkosten maakt, die hij niet wil betalen. Hij houdt zich niet aan de afspraak in het convenant betreft de telefoon, dan hoeft u ook de afspraak over de telefoon niet verder na te komen, omdat hij u laat opdraaien voor de kosten.

Als u de kosten via een deurwaarder wil verhalen, wordt het een kosten afweging. Bij het inschakelen van een deurwaarder wel gelijk het abonnement beëindigen, want de volgende keer zal hij zeker weer niet betalen.

Vladja

toolboy
door toolboy - Aug 2, 2007 om 12:14
965 Antwoorden / 40 Vragen

hoi daar

Gelijk het abbo ontbinden als dat kan?

Ik heb een soort gelijk probleem  maar dan andersom.

mijn mobie staat op naam van ex en ik betaal al 3 jaar het abbie en de rekening maar alleen ex kan het ontbinden.Maar ik heb en gebruik de tel.

de providor wil niet het abbie op mijn naam zetten.

Ik ga dan ook nu de auto incasso intrekken en ex lost het maar op

helaas ben ik dan ook m`n nr kwijt